quote:Op zondag 11 februari 2007 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
zuipen met boys1985 op stratumseind !
GifMovieGear voor gifjes en Screenvirtuoso om van stream te rippenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Welke programma's gebruikte je hiervoor ook alweer?
1. je mag niet zuipen, moeders heeft ook al je biertender weggebracht.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
zuipen met boys1985 op stratumseind !
Dan moet je een tvkaart hebben, dan heb je ook goede kwaliteit.quote:
Zou mooi zijn voor volgende weekquote:Op zondag 11 februari 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
Nog effe en onze Jefferson is geblesseerd.
Hmquote:Op zondag 11 februari 2007 15:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet je een tvkaart hebben, dan heb je ook goede kwaliteit.![]()
Ik heb er nog 1 voor je te koopquote:Op zondag 11 februari 2007 15:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmmoet ik eerst weer een tvkaart erin hangen. Dan maar geen gifjes.
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou mooi zijn voor volgende week![]()
Hebben jullie een Jefferson?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
Nog effe en onze Jefferson is geblesseerd.
Nee bedanktquote:Op zondag 11 februari 2007 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 voor je te koop
Nee, das toch Brabants?quote:
Ons Jef.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, das toch Brabants?
Onzen Jef.
bier tender?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 voor je te koop
Hugo_B.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef ganzenherder het volgende:
Zijn hier trouwens ook nog echte Sparta supporters?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef ganzenherder het volgende:
Zijn hier trouwens ook nog echte Sparta supporters?![]()
het hele seizoen alquote:
Je moeder heeft je biertender afgepakt?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jammer he dat niemand hem snapt
Krijgt hem vrij gelukkig voor zijn voeten ja... Aan de andere kant ze drukken wel en staan met 4 man in het sparta strafschopgebied.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
nee. zat de herhaling van de 1-0 te bekijken.
Bekijk de winnende van ajax nog maar eens ffquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Sparta supps tegen farfan: "huilen huilen huilen"
Hoop dat ze winnenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:47 schreef Superheld het volgende:
Utrecht steeds sterker
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Sparta supps tegen farfan: "huilen huilen huilen"
nee hoor, 1 ding.. schijt vak gquote:Op zondag 11 februari 2007 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Begin je bang voor Nac te worden?
Pim Fortuyn vond ik wel een goede kerel.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdammers.
Echt, ik wil niet flamen, maar schamen jullie je niet kapot voor Borst, Deelder en die grijze jankzak Cox?
Die had niet veel met Voetbal te makenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Pim Fortuyn vond ik wel een goede kerel.
nóg meer?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:51 schreef StarGazer het volgende:
Toe Gomes, ga eens blunderen
nog zo'n skinheadquote:Op zondag 11 februari 2007 15:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Pim Fortuyn vond ik wel een goede kerel.
Goed bezig Devrimquote:
Die laatste had toch de grote hit Ajax is dood?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdammers.
Echt, ik wil niet flamen, maar schamen jullie je niet kapot voor Borst, Deelder en die grijze jankzak Cox?
Ok, dat is waar.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die had niet veel met Voetbal te maken.
in de tijd dat jij voor ajax was jaquote:Op zondag 11 februari 2007 15:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die laatste had toch de grote hit Ajax is dood?![]()
is die neger nou blondquote:
Jij kent Kone niet?quote:
jij kent geen negers?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:56 schreef Superheld het volgende:
Is die neger nou zwart?
Enthousiast wel, hij zou kunnen vallen. Maar het kan ook zomaar 0-2 worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:59 schreef TornadoDK het volgende:
hoe speelt sparta.
Farfanquote:Op zondag 11 februari 2007 15:59 schreef jorienvdherik het volgende:
farfan er uit
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
kut 1-1
Helemaal niets in Rotterdamquote:Op zondag 11 februari 2007 16:01 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV maak eens 0-2
We scoren pas in de laatste minuut.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:00 schreef Superheld het volgende:
Slot op de paal
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Sparta scoort nog wel
Manucharyan speelt nu met Jong Ajaxquote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het trouwens met Manucharyan? Die werden toen vaak in een adem genoemd. AZ had Medunjanin en Ajax Manucharyan. 2 jeugdige talentvolle aanvallers. Maar hoor er niks meer van weer geblesseerd ofzo?
Naar mijn weten is hij weer fit en zit hij gewoon op de bank, maar wat wil je nu zeggen?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het trouwens met Manucharyan? Die werden toen vaak in een adem genoemd. AZ had Medunjanin en Ajax Manucharyan. 2 jeugdige talentvolle aanvallers. Maar hoor er niks meer van weer geblesseerd ofzo?
Tja je moet wat als je eigen club elke week kansloos verliest.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij bent ook echt voor iedereen he sjappie![]()
Die zit op de bank bij ajax...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij toont gewoon interesse. Niks mis mee toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is hij weer fit en zit hij gewoon op de bank, maar wat wil je nu zeggen?
Dat staat er toch, of heb je soms moeite met lezen?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
maar wat wil je nu zeggen?
Ik denk dat Sparta zich nu ff extra inspantquote:Op zondag 11 februari 2007 16:07 schreef TornadoDK het volgende:
ben bang dat psv wel wint, maar toch psv lijkt wel een aardig dipje te hebben.
Robbie toont interesse in een speler van Ajax, sorry maar dit is echt een unicum hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij toont gewoon interesse. Niks mis mee toch?
speelt veel bij jong Ajax. doet het geloof ik ook wel goed. maar door al die blessures zijn ze nu erg voorzichtig met hem. denk dat we hem pas volgend seizoen weer zien.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet te voorbarig.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV geeft een cursus kampioenschap weggeven![]()
Sterke trainer!quote:Op zondag 11 februari 2007 16:08 schreef kevin6188 het volgende:
Koeman wisselt een verdediger voor een middenvelder
Ok, is hij wel (al) goed genoeg voor Ajax. Of eerst nog verhuren zoals Medunjanin?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:08 schreef BigFire het volgende:
speelt veel bij jong Ajax. doet het geloof ik ook wel goed. maar door al die blessures zijn ze nu erg voorzichtig met hem. denk dat we hem pas volgend seizoen weer zien.
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:08 schreef Houniet het volgende:
VAN GAAL DIE HAD GELIJK OLE OLE!!!
Zou geen verkeerde keuze zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ok, is hij wel (al) goed genoeg voor Ajax. Of eerst nog verhuren zoals Medunjanin?
Koeman is nou eenmaal niet de beste manager, kut voor ons, maar het is niet anders.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef Fukjoeman het volgende:
niet best ronald dit had je beter kunnen managen
Veel kansen?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:10 schreef StarGazer het volgende:
Sparta je kan dit winnen!
Dat niet, maar het kan wel.quote:
En is sparta beter.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
nog 5 minuten regulieren tijd, kom op SPARTA!!!!.
Dat lijkt wel voor de meest handliggend he, Ajax heeft aangegeven dat ze jonge spelers laten stallen bij andere clubs. Verhuren dus zoals dat bij Vertonghen en Schilder ook is gebeurd.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ok, is hij wel (al) goed genoeg voor Ajax. Of eerst nog verhuren zoals Medunjanin?
deden ze wel eens andersquote:Op zondag 11 februari 2007 16:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Sparta speler ligt op de grond en psv speelt de bal buitenDas sportief
Ja.quote:
die gaan ze niet verhurenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook al de hele tijd duidelijk te maken.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef twi het volgende:
Leuk, dat juichen van Ajacieden. En dan scoort PSV 3 minuten in blessuretijd en dan is er weer niks aan het handje.
iddquote:Op zondag 11 februari 2007 16:08 schreef Houniet het volgende:
mjah, dom kan je het ook noemen..quote:
Daarom juich ik ook niet, zelfs niet als het 2-1 voor Sparta word. Dan nog staan we nog steeds achter PSVquote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef twi het volgende:
Leuk, dat juichen van Ajacieden. En dan scoort PSV 3 minuten in blessuretijd en dan is er weer niks aan het handje.
Die is nu aan het uitzoeken welke club hij nu gaat supporteren.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef X-fi het volgende:
Iemand Jorien gezien?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die is nu aan het uitzoeken welke club hij nu gaat supporteren.
Ach, met 1-1 schiet je feitelijk nog steeds niks op. Doelsaldo van PSV is een heel stuk beter, dus heb je het nog niet in eigen hand. Pas bij een 2-1 boek je winst.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Daarom juich ik ook niet, zelfs niet als het 2-1 voor Sparta word. Dan nog staan we nog steeds achter PSV
52' Chievo 0-2 (0-1) Inter Milanquote:Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[..]
ja maar Manu is wel een hele goeie hoor. en door die blessures willen ze denk ik graag zelf de controle over hem houden.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel voor de meest handliggend he, Ajax heeft aangegeven dat ze jonge spelers laten stallen bij andere clubs. Verhuren dus zoals dat bij Vertonghen en Schilder ook is gebeurd.
[..]
[..]
Moet je bij Koeman wezen... die vond dat het niet meer nodig was dusquote:Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Terwijl Sparte het daarnet niet deed, erg knap en netjes
Doen ze ook zooo vaakquote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef twi het volgende:
Hij heeft dus ook al geen grip meer op z'n eigen teamquote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Moet je bij Koeman wezen... die vond dat het niet meer nodig was dus
Nee, maar zo is PSV wel. Gewoon een wedstrijd over de streep trekken. Of dat nu met een vrije trap is of een goal in blessuretijd.quote:
Jij bent toch ook voor Ajax en Groningen?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee ik ben voor Ajax.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook voor Ajax en Groningen?
Op dit moment hebben ze die kracht gewoon niet, het ontbreekt simpelweg aan vorm en vertrouwenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar zo is PSV wel. Gewoon een wedstrijd over de streep trekken. Of dat nu met een vrije trap is of een goal in blessuretijd.
Zei Koeman zelf niet dat het niet meer hoefde?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Terwijl Sparte het daarnet niet deed, erg knap en netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |