quote:Op zondag 11 februari 2007 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Sparta scoort nog wel
Manucharyan speelt nu met Jong Ajaxquote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het trouwens met Manucharyan? Die werden toen vaak in een adem genoemd. AZ had Medunjanin en Ajax Manucharyan. 2 jeugdige talentvolle aanvallers. Maar hoor er niks meer van weer geblesseerd ofzo?
Naar mijn weten is hij weer fit en zit hij gewoon op de bank, maar wat wil je nu zeggen?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het trouwens met Manucharyan? Die werden toen vaak in een adem genoemd. AZ had Medunjanin en Ajax Manucharyan. 2 jeugdige talentvolle aanvallers. Maar hoor er niks meer van weer geblesseerd ofzo?
Tja je moet wat als je eigen club elke week kansloos verliest.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij bent ook echt voor iedereen he sjappie![]()
Die zit op de bank bij ajax...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij toont gewoon interesse. Niks mis mee toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is hij weer fit en zit hij gewoon op de bank, maar wat wil je nu zeggen?
Dat staat er toch, of heb je soms moeite met lezen?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
maar wat wil je nu zeggen?
Ik denk dat Sparta zich nu ff extra inspantquote:Op zondag 11 februari 2007 16:07 schreef TornadoDK het volgende:
ben bang dat psv wel wint, maar toch psv lijkt wel een aardig dipje te hebben.
Robbie toont interesse in een speler van Ajax, sorry maar dit is echt een unicum hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij toont gewoon interesse. Niks mis mee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |