Goh, wat ben je complimenteus!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
Voor de oudere niet zo jonge meer ervaren homo's hier
Ik kan best lief zijn...quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goh, wat ben je complimenteus!
*aai*quote:
Vast een iPotquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:09 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb nog een vraagje. Hoe noem je een lesbo met een MP3 speler?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
Voor de oudere niet zo jonge meer ervaren homo's hier: welke muziek werd er in homoclubs gedraaid, eerste helft jaren tachtig? Top veertig? Speciale muziek? Zelfde als in andere clubs?
Fout een lesbo met een MP3 speler noem je bij haar naamquote:
Volgens mij waren ze in die tijd ook ruimschoots aanwezig...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:15 schreef bietser het volgende:
Was het songfestival in die tijd niet gewoon voor de nette gezinnetjes die elk jaar uitkeken naar dit liedjesfestijn? Of waren de roze clubgenoten in die tijd ook al fanatieke kijkers en meezingers?
Het was vroeger wel echt een gezinsfeest ja, al heeft het homo's altijd wel getrokken. Maar de meeste homo's die ik ken, hebben er niks mee. Ik vind het altijd reteleuk trouwens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:15 schreef bietser het volgende:
Was het songfestival in die tijd niet gewoon voor de nette gezinnetjes die elk jaar uitkeken naar dit liedjesfestijn? Of waren de roze clubgenoten in die tijd ook al fanatieke kijkers en meezingers?
Nee, dat is gezellig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
Dus het is niet raar als een paar half aangeschoten nichten in de rij voor een bepaalde club een stel songfestivalliedjes aan het "zingen" is? In 1981 dan.
1 van de kroegen waar ik kom daar is het niet raar...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
Dus het is niet raar als een paar half aangeschoten nichten in de rij voor een bepaalde club een stel songfestivalliedjes aan het "zingen" is?
Vond ik ookquote:
Voor jou altijd, dat weet je toch....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vond ik ookOkee, bedankt voor de info
Hmmm. Wat is nou precies het verschil tussen een kroeg en een club? Kun je dansen in een kroeg? Of ligt de nadruk daar voornamelijk op samen zitten en wat drinken, en is een club meer voor het uit je dak gaan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:40 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
1 van de kroegen waar ik kom daar is het niet raar...Daar is het standaard foute muziek inclusief de clip ervan maar wel enorm leuk altijd...
Het is een kroeg qua inrichting en iedereen staat te dansen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hmmm. Wat is nou precies het verschil tussen een kroeg en een club? Kun je dansen in een kroeg? Of ligt de nadruk daar voornamelijk op samen zitten en wat drinken, en is een club meer voor het uit je dak gaan?
Ik ben een keer in de SoHo geweest, dat is het wel zo'n beetje... En ook nog tot elf uur of zo maar dus wat er 's nachts gebeurt, weet ik niet eens.
Waarom wil Arthur nou weer per se tot in de vroege uurtjes uit, daar weet ik helemaal niks van
Oh, okee. Ik neem aan dat het druggebruik en misschien ook wel het sexuele gehalte wat lager ligt in een kroeg, meer lol hebben en minder scoren? Terwijl in een club (ik heb nou dingen als Exit in mijn hoofd) wat massaler is en dergelijke?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:45 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Het is een kroeg qua inrichting en iedereen staat te dansen...Op die manier passen er ook 100 mensen in...
De term club is eigenlijk volgens mij pas vanaf de jaren 90 echt hier in gebruik gekomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hmmm. Wat is nou precies het verschil tussen een kroeg en een club? Kun je dansen in een kroeg? Of ligt de nadruk daar voornamelijk op samen zitten en wat drinken, en is een club meer voor het uit je dak gaan?
Ik ben een keer in de SoHo geweest, dat is het wel zo'n beetje... En ook nog tot elf uur of zo maar dus wat er 's nachts gebeurt, weet ik niet eens.
Waarom wil Arthur nou weer per se tot in de vroege uurtjes uit, daar weet ik helemaal niks van
Kroeg is meer een dink/praat gelegenheid, en disco/club is voor later op de avond om daar lekker te gaan dansen en dat is een gay club niet anders dan in een hetero club, hooguit dat er soms wat extra's gebeurt in de belendende ruimtes, maar ook in een gewone discotheek wordt flink wat afgevoosdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee. Darkroom blijft ie maar mooi uit weg, zo heb ik hem niet opgevoedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kroeg is meer een dink/praat gelegenheid, en disco/club is voor later op de avond om daar lekker te gaan dansen en dat is een gay club niet anders dan in een hetero club, hooguit dat er soms wat extra's gebeurt in de belendende ruimtes, maar ook in een gewone discotheek wordt flink wat afgevoosd
Dan wordt het tijd dat de hetero's ook maar eens darkrooms maken hoeft niemand naar het gevoos te kijken midden in de clubquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:10 schreef Rave_NL het volgende:
Ja maar daar hebben ze geen aparte ruimtes voor, behalve bij speciale clubs
Maar hoe ben jij/zijn jullie uit de kast gekomen?
Nou ik vond het krap worden, ik deed de deur open, stapte eruit en deed de deur weer achter mij dicht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:10 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben hetero (voor zover ik weet)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:18 schreef bietser het volgende:En hoe ben jij uit de kast gekomen Rave?
welke kast ? jongen meisje je kon met alles thuis komen bij mijn ouders, heb hun wel een keer verteld op mijn 23e dat ik maar alleen met jongens thuis zou komen, maar dat was na de zoveelste jongen/meisjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:10 schreef Rave_NL het volgende:
Alleen maar prettig dat het op die manier kon toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
welke kast ? jongen meisje je kon met alles thuis komen bij mijn ouders, heb hun wel een keer verteld op mijn 23e dat ik maar alleen met jongens thuis zou komen, maar dat was na de zoveelste jongen/meisje
De meeste homo's die ik ken zijn er juist dol opquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:37 schreef SCH het volgende:
Maar de meeste homo's die ik ken, hebben er niks mee. Ik vind het altijd reteleuk trouwens.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef Stroekie het volgende:
Dit keer geen vraag maar een mededeling voor SCH
Gisteravond is de eerste meet van het L topic geweest
En omdat jij dus dat topic mede mogelijk gemaakt hebt hebben we daar de eerste toast op uitgebracht
We zijn erg snel uitgekeken op knappe gasten dus het moet wel een bloedmooie zijn of meerdere achter elkaar. Verder moet je ook wel een afdakje maken, want we gaan niet in de regen op het dak zitten. Denk dat een hetero die a***l ge***en wordt beter is, die kunnen denk ik harder gillen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb iets bedacht om het energieverbruik bij de politie terug te brengen. Als we nu eens in plaats van de sirene een homo op het dak zetten die naar een lekkere gast kijkt. Dan rijdt de politie met een homo op zn dak die roept:
Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihoooooooooooooooo woei woei woei whoeeeeeehhoeeeeeee jihaaaaaaaa
Het is het niet helemaal misschien maar lijkt er wel enigszins op. Wat vinden jullie van dit idee?
Briljantquote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef TranceAction het volgende:
Het is het niet helemaal misschien maar lijkt er wel enigszins op. Wat vinden jullie van dit idee?
quote:Op maandag 26 februari 2007 07:33 schreef no1uknow het volgende:
Zijn er eigenlijk ook homoseksuelen die homofoob zijn
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:
Alle homofoben zijn toch homo's die nog in de kast zitten?
die bestaan gewoon hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 07:33 schreef no1uknow het volgende:
Zijn er eigenlijk ook homoseksuelen die homofoob zijn
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
Nah, dan zijn ze handtasnichtfoob. Pas als je aan alle homo's, ongeacht soort, een hekel hebt, ben je homofoob, lijkt me.
Mja, als je niet weet dat je er bang voor moet zijn...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:23 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Hmmm dan is er praktisch niemand homofoob... Want stel nou dat je werkt met een homo maar die heeft het niet verteld (want je bent een enorme homofoob) en als collega kun je er prima mee opschieten...
Dan ben je dus geen homofoob want er zijn dus wel homo's die je kunt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |