werken van 9 tot 21hquote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Woensdagochtend vroeg richting Bremen!
Ik moet echt lachen om die Backdoormanquote:Zo'n Davids ken niet veel meer als een beetje schoffelen maar veel zit er ook niet meer bij hoor..
Iddquote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Wrijf het er nog maar een keer in dat jullie wel gaan en ik niet.
Via groningen is dat of niet? Denk dat wij er met wat 'stopjes' ook tegen die tijd wel zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met trein, ben er om 11.15 uur al.![]()
Denk niet dat Vigo doorgaat tegen Spartak?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach, volgende ronde naar Vigo. Dan ben ik zeker weer van de partij!
Nee, Amersfoort -> Osnabrück -> Bremen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Via groningen is dat of niet? Denk dat wij er met wat 'stopjes' ook tegen die tijd wel zijn.
Denk/hoop het wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk niet dat Vigo doorgaat tegen Spartak?
EU+quote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Jasza het volgende:
Ben blij dat ik volgend jaar een europese uitkaart heb
Daar ga ik komend seizoen voor.quote:
Moskou sla ik over hehe,quote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Zou wel cool zijn, tegen Moskou, maar dat wordt weer zo'n dure aangelegenheid en gekut met visa. Bovendien is het reizen ook zwaar kut. Het vliegveld ligt nota bene al 45 minuten met de bus van de rand van Moskou.
Die heb ik al en behoud ik ook wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar ga ik komend seizoen voor.
Zeg je nee tegen Moskou, dan zeg je nee tegen heel veel lekkere devochka's.quote:
Je bent naar Zulte-Praag en ... geweest?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die heb ik al en behoud ik ook wel.
Noorwegen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je bent naar Zulte-Praag en ... geweest?
Ja. Ik hoop dat de ronde daarna een Engelse of Italiaanse ploeg voorbij komt.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Moskou is een gedoe om te komen, Vigo is saai...
Italiaans? Nee bedankt. Die hebben we al genoeg gehad. Engeland is altijd goed. Net als Duitsland.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat de ronde daarna een Engelse of Italiaanse ploeg voorbij komt.
Jij gaat ook niet of wel?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:42 schreef devv05 het volgende:
Ben erg benieuwd naar Woensdag.
Voor de club is dat beter ja. Voor de tripjes vond ik het niet erg. Er zijn veel leuke clubs te loten in de Uefa Cup.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgend jaar in ieder geval weer CL graag.
Viel wel mee imo,quote:Op zondag 11 februari 2007 18:45 schreef SiemeN het volgende:
Mooie dag vandaag, ondanks de moeizame overwinning.
Toch heb ik er eigenlijk geen moment aan getwijfeld dat Ajax niet zou winnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:45 schreef SiemeN het volgende:
Mooie dag vandaag, ondanks de moeizame overwinning.
Ik vind goed een beetje te krachtig. Hij is niet slecht bezig.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vind dat Henk trouwens gewoon goed bezig is
Eensch.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind goed een beetje te krachtig. Hij is niet slecht bezig.
Halllloooo, we zijn Ajax supporters hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Tijdens de wedstrijd zat iedereen nog op HTC te kankeren, o.a. over de opstelling, de wissels etc.
Iedereen??quote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Tijdens de wedstrijd zat iedereen nog op HTC te kankeren, o.a. over de opstelling, de wissels etc.
Als je kut speelt mag je toch wel kankeren?quote:
En terecht, hij heeft een merkwaardig beleid de laatste weken. Maargoed, hij haalt de punten binnen. Alleen moet hij gewoon nog steeds kampioen worden wil hij een voldoende krijgen/houden anders is dit nog steeds gewoon (weer) een nutteloos jaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Uefa Cup winst + bekerwinst is ook goed genoeg voor een (ruime) voldoendequote:Op zondag 11 februari 2007 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, hij heeft een merkwaardig beleid de laatste weken. Maargoed, hij haalt de punten binnen. Alleen moet hij gewoon nog steeds kampioen worden wil hij een voldoende krijgen/houden anders is dit nog steeds gewoon (weer) een nutteloos jaar.
Nee, te lang getwijfeld. Had achteraf wel gekund/gewild maarja toen waren er al geen kaartjes meer. Helaas.. even kijken wat we de volgende ronde loten dan maarquote:
Moskou of Vigo.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, te lang getwijfeld. Had achteraf wel gekund/gewild maarja toen waren er al geen kaartjes meer. Helaas.. even kijken wat we de volgende ronde loten dan maarHad financieel toch niet echt goed uitgekomen nu.
Ik dus absoluut niet. Geef mij de Uefa Cup maar.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:43 schreef twi het volgende:
Ja oke, UEFA Cup winst is ook wel een kleine voldoende. Maar dat zie ik niet gebeuren. Moet ik kiezen tussen landskampioen en UEFA, dan kies ik het eerste.
Holy shitquote:
Moet je beter opletten n00bquote:Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand gifjes van het natrappen? Zoals gebruikelijk komt het niet bij Talpa![]()
Tininhoquote:Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef Black-Death het volgende:
Van wie is die smerige overtreding btw?
was wel op t*enquote:Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand gifjes van het natrappen? Zoals gebruikelijk komt het niet bij Talpa![]()
Powerzonequote:Op zondag 11 februari 2007 20:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mooi, want anders had ik helemaal geen slaap gehad na Nope Is Dope![]()
Er werd in liveverslagen aangegeven dat er 3x nagetrapt werd waaronder deze. Deze is op Talpa geweest én op gif al vaak gepost. Ik zoek de andere 2quote:
Ik heb mijn hotel in Glasgow al geboektquote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef BigFire het volgende:
wat hoor ik nu, Vigo en Moskou? zullen we eerst maar eens Werder uitschakelen voordat het enthusiaste uit-publiek de hotels alvast boekt?
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn hotel in Glasgow al geboekt![]()
Eentje was van Bodde, maar dat was amper te zien geloof ik. Ik heb het in ieder geval niet gezien.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er werd in liveverslagen aangegeven dat er 3x nagetrapt werd waaronder deze. Deze is op Talpa geweest én op gif al vaak gepost. Ik zoek de andere 2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |