Ik neem het niemand kwalijk hoor, maar het feit dat er door een aantal users alleen maar 'nieuwe vraag' gezegd kan worden, irriteert me mateloos.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sorry TSE, ik wist zijn achternaam niet meer
Misschien ook niet het goede tijdstip. Als er geen meet was geweest was het misschien wel geraden
Dat ben ik met je eens, tijdje terug ook. Vraag gesteld die volgens mij lastig, maar niet ondoenlijk was. Binnen een half uur werd er geroepen om een nieuwe vraag.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik neem het niemand kwalijk hoor, maar het feit dat er door een aantal users alleen maar 'nieuwe vraag' gezegd kan worden, irriteert me mateloos.
Die vorige vraag was nog simpel vergeleken met deze.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef Mark het volgende:
Goed, de acteur was Richard Crenna, o.a. bekend uit de Rambo-films.
Wie is deze meneer?
[afbeelding]
Sorry, maar ik had echt geen flauw idee. Dat het iets met sport te maken had, ja, maar verderquote:Op zondag 11 februari 2007 14:52 schreef Mark het volgende:
Aangezien niemand ook maar een poging doet, houd ik het voor gezien.
Het was meneer Arie Selinger, oud-bondscoach van de volleyballers die aan de wieg stond van het succes in Atlanta 1996
Dat zou tijd worden om 15:18!quote:Op zondag 11 februari 2007 15:18 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ben er :s
De Atlantische Oceaan over dus. Waar precies?quote:
Columbus, Ohio. Krijg ik nu een puntquote:Op zondag 11 februari 2007 15:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
De Atlantische Oceaan over dus. Waar precies?
Wat is daar te doen? Van mij mag je jezelf een punt geven. Je bent toch ver buiten bereik.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Columbus, Ohio. Krijg ik nu een punt![]()
Die twee zijn behoorlijk bekend. Dubai is trouwens goed. De andere naam lijkt er enigszins op.quote:
2 van de vier zijn goed. Als je me vertelt welke twee krijg je het punt.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dubai, Abu dhabi, Qatar, Bahrein
Onderdeel van promotieonderzoek?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:40 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zit voor 3 maanden in Columbus voor mijn werk, aan de Ohio State University.
Vind ik goed genoeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dubai en Abu Dhabi, daarom stonden die ook vooraan
Kloptquote:Op zondag 11 februari 2007 16:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Onderdeel van promotieonderzoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |