Bolt is niet van Pixar. Up is de volgende Pixarquote:Op woensdag 30 juli 2008 05:47 schreef Hapertje het volgende:
Gisteren gezien als voorpremiere in het Disney hoofdkantoor! Ben helemaal Disney-gek, maar vond de film een beetje tegenvallen. Een heel lief verhaal, heel mooi gemaakt... maar het deed me minder dan ik hoopte. Monsters Inc, Finding Nemo en Incredibles worden bij lange na niet verslagen voor mij! Iets wat Ratatouille ook al niet lukte... de verhaaltjes zijn te simpel!
Ik kijk wel weer uit naar de nieuwe Pixar, Bolt. Die hamster in zijn bal is stoer!
Ik ga vanmiddag voor de tweede keerquote:
Er wordt wel in gesproken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:13 schreef CarOnline het volgende:
Word er nog in gesproken of niet?
Ik wil graag met mn dochters maar die kunnen nog niet zo goed ondertiteling lezen.
En ik wil niet naar de NLse versie. Tenzij er dus niet ingesproken wordt, dan maakt het allemaal niets uit dus
Er wordt in de eerste helft van de film buiten wat reclameboodschappen niet gesproken. De tweede helft zijn er wel een aantal menselijke personages dus wordt er ook gesproken al is dit ook weer niet heel erg veel (nou ja wat is veel). Het einde van de film zullen ze dan mogelijk niet zo goed meekrijgen, maar er zal iig genoeg voor ze te beleven zijn op het scherm.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:13 schreef CarOnline het volgende:
Word er nog in gesproken of niet?
Ik wil graag met mn dochters maar die kunnen nog niet zo goed ondertiteling lezen.
En ik wil niet naar de NLse versie. Tenzij er dus niet ingesproken wordt, dan maakt het allemaal niets uit dus
Ah tof!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zou Engels doen, dat plantje is niet heel moeilijk om uit te leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zat je in dezelfde rij als ik, right? Je kwam me zo bekend voor, maar ik wist zo 1 2 3 niet waarvan.quote:
lat omhoog qua animatie? mwha, vond het zeker niet slecht maar ook geen hoogstandje, vond kung fu panda animatie technisch gezien beter.. (meer details imho)quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:45 schreef Jovatov het volgende:
Net gezien, heb constant met een big smile gekeken.
Pixar heeft de lat op het gebied van animatie wéér omhoog gezet.
Daarnaast is het gewoon een leuke film. De eerste helft is puur genieten, het tweede deel is niet zo magisch als het eerste deel, maar daarom niet minder leuk. Echt een toppertje
The Incredibles, Cars en Ratatouille waren ook leuke films, maar deze komt weer in de buurt vanFinding Nemo
Pardon... Kung Fu Panda meer details?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
lat omhoog qua animatie? mwha, vond het zeker niet slecht maar ook geen hoogstandje, vond kung fu panda animatie technisch gezien beter.. (meer details imho)
wel de betere Pixar film (idd finding nemo niveau) iig, al time favo disney is nog steeds lion king
dan zijn het andere soort details, ook goedquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Pardon... Kung Fu Panda meer details?
Ik zou Wall-E nog eens kijken... En kijken naar de details op Aarde. De prachtige schitteringen en spiegelingen die op Eve steeds te zien zijn, en die steeds kloppen. En zo kan ik nog meer briljante (subtiele) (animatie) details noemen.
Heb beide films gezien en Wall-E heeft in mijn ogen toch echt veel betere details en meer een wow effect dan een standaard animatie film als kung fupanda(ook hele goede standaard animatie maar niet zo super als Wall-E!)quote:Op donderdag 31 juli 2008 06:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zijn het andere soort details, ook goed(vacht v/d behaarde beesten als et waait b.v.)
ik vond het qua details e.d iig niet zeer spectaculair.
meningen verschillen gelukkig (laten we het daar maar op houden, anders kan je door blijven gaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:38 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb beide films gezien en Wall-E heeft in mijn ogen toch echt veel betere details en meer een wow effect dan een standaard animatie film als kung fupanda(ook hele goede standaard animatie maar niet zo super als Wall-E!)
Vacht van behaarde beesten deed Pixar in Monsters Inc. alquote:Op donderdag 31 juli 2008 06:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zijn het andere soort details, ook goed(vacht v/d behaarde beesten als et waait b.v.)
ik vond het qua details e.d iig niet zeer spectaculair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |