Dank je!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:43 schreef nietzman het volgende:
Eind van de maand.
Pixar goes Portalquote:Op maandag 7 juli 2008 11:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat een leuk Pixar-filmpje zit er weer voor deze film.
gezien in NL?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:56 schreef Xith het volgende:
net ook gezien, geniaal! Maar dan wel kijken met je vriendin he, niet met een stel dronken kerels
* mschol is al verwend en kijkt alles wat minder dan dvd kwaliteit is niet meer, mits mogelijkquote:Op zondag 20 juli 2008 23:02 schreef nietzman het volgende:
Ik neem aan die brakke TS waar ik mezelf bij uit de buurt moet houden..
is de sneak niet overal hetzelfde?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:15 schreef Sala-adin het volgende:
Morgen Dinsdag in de sneak in Pathe de Munt
Sommige pathe's hebben een andere, maar meestal draaien ze allemaal zelfde sneakquote:Op zondag 20 juli 2008 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
is de sneak niet overal hetzelfde?
zo ja ga ik dinsdag misschien naar scheveningen/buitenhof
De TS jaquote:Op zondag 20 juli 2008 23:02 schreef nietzman het volgende:
Ik neem aan die brakke TS waar ik mezelf bij uit de buurt moet houden..
same herequote:Op zondag 20 juli 2008 23:15 schreef nietzman het volgende:
Nee, ik doe het ook niet voor minder dan een DVD-rip, maar dit is friggin' WALL-E. Ik heb volgens mij nog nooit zo naar een film uitgekeken.. Ik voel me net een kleuter die niet kan wachten op de Sinterklaasspecial van Sesamstraat ofzo.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DO WANT.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:28 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
maar 2,95 euro bij bartsmit
Bolt is niet van Pixar. Up is de volgende Pixarquote:Op woensdag 30 juli 2008 05:47 schreef Hapertje het volgende:
Gisteren gezien als voorpremiere in het Disney hoofdkantoor! Ben helemaal Disney-gek, maar vond de film een beetje tegenvallen. Een heel lief verhaal, heel mooi gemaakt... maar het deed me minder dan ik hoopte. Monsters Inc, Finding Nemo en Incredibles worden bij lange na niet verslagen voor mij! Iets wat Ratatouille ook al niet lukte... de verhaaltjes zijn te simpel!
Ik kijk wel weer uit naar de nieuwe Pixar, Bolt. Die hamster in zijn bal is stoer!
Ik ga vanmiddag voor de tweede keerquote:
Er wordt wel in gesproken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:13 schreef CarOnline het volgende:
Word er nog in gesproken of niet?
Ik wil graag met mn dochters maar die kunnen nog niet zo goed ondertiteling lezen.
En ik wil niet naar de NLse versie. Tenzij er dus niet ingesproken wordt, dan maakt het allemaal niets uit dus
Er wordt in de eerste helft van de film buiten wat reclameboodschappen niet gesproken. De tweede helft zijn er wel een aantal menselijke personages dus wordt er ook gesproken al is dit ook weer niet heel erg veel (nou ja wat is veel). Het einde van de film zullen ze dan mogelijk niet zo goed meekrijgen, maar er zal iig genoeg voor ze te beleven zijn op het scherm.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:13 schreef CarOnline het volgende:
Word er nog in gesproken of niet?
Ik wil graag met mn dochters maar die kunnen nog niet zo goed ondertiteling lezen.
En ik wil niet naar de NLse versie. Tenzij er dus niet ingesproken wordt, dan maakt het allemaal niets uit dus
Ah tof!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zou Engels doen, dat plantje is niet heel moeilijk om uit te leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |