quote:
Nog niet geluisterd, maar dit makt me wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een toffe tunes heb je er in gezet, RayMania (wel een paar dubbele met vorige keer?).
Van sommige krijg ik echt kippenvel zo mooi
Zitten geen dezelfde tunes in, misschien wel dubbele antwoordenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een toffe tunes heb je er in gezet, RayMania (wel een paar dubbele met vorige keer?).
Van sommige krijg ik echt kippenvel zo mooi
Dus het kan zijn dat 2 tunes van dezelfde programma zijn? Want van 2 weet ik zeker dat ze van dezelfde show zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zitten geen dezelfde tunes in, misschien wel dubbele antwoorden.
Zou kunnen jaquote:Op zondag 11 februari 2007 22:34 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dus het kan zijn dat 2 tunes van dezelfde programma zijn? Want van 2 weet ik zeker dat ze van dezelfde show zijn
Kwam ik later ook pas achter. Als ik het antwoord had weggepiept was het nog te makkelijk geweestquote:Op maandag 12 februari 2007 12:50 schreef Grim. het volgende:
Nummer 25 verraad zich zelf al;).
Nehquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:40 schreef RayMania het volgende:
Wil het allemaal lukken? Eigelijk gewoon een topic-kick.
Wel insturen hè, zeg maar de Olympische gedachtequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:41 schreef Homdeck het volgende:
ik kom niet verder dan een stuk of 50
ja ik stuur hem wel in, maar ik wacht tot vlak voor de deadline. misschien kan ik nog wat antwoorden bij elkaar sprokkelen (met hulp van anderen).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel insturen hè, zeg maar de Olympische gedachte.
Jullie weten die gewoon niet dusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:52 schreef golfer het volgende:
We hebben er nu 86 gevonden, maar er zijn er nog een paar bij de overige 14 die we wel kennen maar verdorie niet op de titel van komen.
We zitten intussen op 94 zekere en 1 vraagtekentje.quote:
Ik denk dat ik dan weer met 1 puntje verschil tweede ga wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
We zitten intussen op 94 zekere en 1 vraagtekentje.
Ja, heb ik al gehadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Heb je onze inzending al ontvangen Reetje?
Nog niet nagekekenquote:
Ook al binnen jaquote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef hornage het volgende:
en die van mij dan? en die van mij dan?
Bij sommige films met een echte orginele soundtrack wordt alleen de titel van die film goedgerekend, niet enkel uit welke reeks/serie de film onderdeel is. Lord Of The Rings is bijvoorbeeld goed, net zoals Rocky.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:12 schreef Maikalo het volgende:
Moet je trouwens ook bij films, als er vervolgen van zijn, ook het deel noemen? Bijvoorbeeld Star Wars IV ofzo? Of volstaat Star Wars?
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef Bluezz het volgende:
(en dan blijkt er straks geen disney in te zitten)[/sub]
minstens 1quote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef Bluezz het volgende:
(en dan blijkt er straks geen disney in te zitten)
Sssstquote:
Ik weet er 52 niet, dat is meer dan de helftquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:34 schreef LadyMorgana het volgende:
Ik heb hem weer opgestuurd![]()
En ik wist er 27 gewoon niet (nou ja iedere keer als ik het bijna wist was de tune afgelopen )
Ik heb er nog een paar meer kunnen vinden. Zaterdag even een laatste poging wagen en dan verzenden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit denk zo rond de 50 nu. Met een nog een paar van ik ken ze wel, maar ik kom er niet op. Maar dat zijn er maar iets van 5 hooguit. De rest weet ik gewoon niet. Wellicht zitten er daar ook wel tussen die ik eigenlijk zou moeten weten.
Ik heb niets gehad. Heb je hem gePM-d of gemaild?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef DuranK het volgende:
Mijn lijst trouwens al binnen?
Nog twee dagen, hup hup hup dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef bravo het volgende:
JAA!! Ook deze doe ik weer mee raymania, ik hoop dat ik nu iets hoger eidnig dan 4e
Gemaildquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb niets gehad. Heb je hem gePM-d of gemaild?
PM wel binnenquote:
Ja die heb ik gestuurd nadat je zei dat je nix had. Wel vreemd, ach 1e worden doe ik toch nietquote:
En geen 48 goedquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:36 schreef Maikalo het volgende:
Ben benieuwd wie de meeste weet. Aangezien ik er 48 wist
![]()
En nagekeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:16 schreef Piles het volgende:
Mijne is ook ingestuurd, mocht je m nog niet gezien hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |