Ik denk dat ik dan weer met 1 puntje verschil tweede ga wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
We zitten intussen op 94 zekere en 1 vraagtekentje.
Ja, heb ik al gehadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Heb je onze inzending al ontvangen Reetje?
Nog niet nagekekenquote:
Ook al binnen jaquote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef hornage het volgende:
en die van mij dan? en die van mij dan?
Bij sommige films met een echte orginele soundtrack wordt alleen de titel van die film goedgerekend, niet enkel uit welke reeks/serie de film onderdeel is. Lord Of The Rings is bijvoorbeeld goed, net zoals Rocky.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:12 schreef Maikalo het volgende:
Moet je trouwens ook bij films, als er vervolgen van zijn, ook het deel noemen? Bijvoorbeeld Star Wars IV ofzo? Of volstaat Star Wars?
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef Bluezz het volgende:
(en dan blijkt er straks geen disney in te zitten)[/sub]
minstens 1quote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef Bluezz het volgende:
(en dan blijkt er straks geen disney in te zitten)
Sssstquote:
Ik weet er 52 niet, dat is meer dan de helftquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:34 schreef LadyMorgana het volgende:
Ik heb hem weer opgestuurd![]()
En ik wist er 27 gewoon niet (nou ja iedere keer als ik het bijna wist was de tune afgelopen )
Ik heb er nog een paar meer kunnen vinden. Zaterdag even een laatste poging wagen en dan verzenden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit denk zo rond de 50 nu. Met een nog een paar van ik ken ze wel, maar ik kom er niet op. Maar dat zijn er maar iets van 5 hooguit. De rest weet ik gewoon niet. Wellicht zitten er daar ook wel tussen die ik eigenlijk zou moeten weten.
Ik heb niets gehad. Heb je hem gePM-d of gemaild?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef DuranK het volgende:
Mijn lijst trouwens al binnen?
Nog twee dagen, hup hup hup dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef bravo het volgende:
JAA!! Ook deze doe ik weer mee raymania, ik hoop dat ik nu iets hoger eidnig dan 4e
Gemaildquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb niets gehad. Heb je hem gePM-d of gemaild?
PM wel binnenquote:
Ja die heb ik gestuurd nadat je zei dat je nix had. Wel vreemd, ach 1e worden doe ik toch nietquote:
En geen 48 goedquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:36 schreef Maikalo het volgende:
Ben benieuwd wie de meeste weet. Aangezien ik er 48 wist
![]()
En nagekeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:16 schreef Piles het volgende:
Mijne is ook ingestuurd, mocht je m nog niet gezien hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |