mwoooh,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:22 schreef 360sjors het volgende:
Ja het zal allemaal wel kunnen, maar het is behelpen als je het vergelijkt met rijden op een freerideplank.
Beetje op je woorden letten in een wintersport topicquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:39 schreef Gstyles het volgende:
hehe vannacht is t dan eindelijk zover! Om 03:00 uur gaan we vertrekken naar Oosterijk. Ik heb al gekeken en er ligt gelukkig sneeuw op de berg.. nu maar hopen dat de bullies hem goed kunnen prepareren de komende dagen en dan gaan met die banaankan niet meer wachten gewoon! ZIjn er meer mensen hier die naar Dachstein West gaan? Ik zit in Russbach, plaatsje vlakbij Abtenau! Kenne we gezellig een Kaiser nemen
![]()
Informatiekunde rules natuurlijk.. ik heb het ook bijna 8 jaar gedaan danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Echt waar? Welke baas? Of welk bedrijf?![]()
Ik heb overigens ook 2 jaar Informatiekunde gedaan op de UvT maar nooit in Tilburg gewoond, woon in Eindhoven.
Het nut van hardboots en bijbehorende planken is ook totaal achterhaald.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:22 schreef 360sjors het volgende:
Ja het zal allemaal wel kunnen, maar het is behelpen als je het vergelijkt met rijden op een freerideplank.
GJKquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Echt waar? Welke baas? Of welk bedrijf?![]()
Ik heb overigens ook 2 jaar Informatiekunde gedaan op de UvT maar nooit in Tilburg gewoond, woon in Eindhoven.
Yep, ik ga het allemaal wel zien in Den Haag. Het lijkt me allemaal prima daar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:45 schreef RichardX het volgende:
[..]
Informatiekunde rules natuurlijk.. ik heb het ook bijna 8 jaar gedaan dan
Lars, zat jij niet op de FKA letterenfaculteit?
Ik ben vorig jaar ook van Tilburg naar Den Haag verhuisd. Erg relaxed hier hoor! De Noordzee is toch een stuk koeler om te surfen dan de Beekse Bergen.. Duijvestein zit 2x 'om de hoek', Den Haag is wel een mooie en een echte stad.. en zo kan ik nog wel ff doorgaan![]()
Welkom trouwens!
B.O.T.T.R.O.Pquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Beetje op je woorden letten in een wintersport topic.
Op wat bottrop dagen na is het snowboard seizoen voor mij helaas afgelopen..![]()
![]()
Ik heb hiervoor drie weken lang compleet schadevrij gereden, en daarvoor een paar minieme krasjes, dit is de eerste keer dat er echt iets mee aan de hand is. Maarja, was ook de eerste keer frankrijk dus ook niet zo verwonderlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef FlowDesign het volgende:
Als ik hier lees hoe vaak jullie je boards beschadigen dan ben ik toch wel blij dat ik die verzekering erbij had genomen op mn huurspullen![]()
Mss moet Darth Vader eens stoppen met rokenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Poederen op de piste.
Let niet op Darth Vader op de achtergrond, daar wordt hij al genoeg mee gepest.
Ja dat was echt bizar, waren al de hele ochtend wezen off piste rijden, pakken we een zwarte piste, krijg je opeens dit voor je kiezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss moet Darth Vader eens stoppen met roken
Maar wel relaxte poeder man!
Beetje vage schans.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Hier is trouwens nog een filmpje van een sprong in het funpark van val tho, niet de mooiste, maar ik blijf iig wel staan.
Ik doe het je (nog) niet na hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Hier is trouwens nog een filmpje van een sprong in het funpark van val tho, niet de mooiste, maar ik blijf iig wel staan.
Nee, dit was echt de tweede of derde keer dat ik hem nam, dus zat nog een beetje te vogelen wat nou precies de beste snelheid was, toen schrok ik een beetje van de snelheid die ik had maar bleek in de lucht toch wel weer mee te vallen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Beetje vage schans.
Bone je hem express uit?
Netjes toch qua snelheid. Je zou harder kunnen en eventueel meer poppen. maar gaat toch goed zo. en je boned leuk uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, dit was echt de tweede of derde keer dat ik hem nam, dus zat nog een beetje te vogelen wat nou precies de beste snelheid was, toen schrok ik een beetje van de snelheid die ik had maar bleek in de lucht toch wel weer mee te vallen.
Laatste dag (vrijdag) heb ik hem een paar keer best netjes genomen, met grab die langer is dan ff aantikken ook, maar daar zijn helaas geen filmpjes van.
Op de kaart stond dat er drie parken waren, maar dit was de enige die we konden vinden. Ik heb maar 1 box gezien, zelf niet gedaan aangezien ik geen helm heb, en sliden ik ook niet echt heel boeiend vind. Park viel me een beetje tegen, ben jaren met m'n ouders in Auffach geweest, klein gebiedje in Oostenrijk, en daar hadden ze gewoon meer dan in Val Tho. Maar m'n snowboardleraar heeft me ooit gezegd dat er daar een een of andere Oostenrijkse pro vandaan komt. Wel ruige locals iig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Netjes toch qua snelheid. Je zou harder kunnen en eventueel meer poppen. maar gaat toch goed zo. en je boned leuk uit
Was park beetje te doen. Ik ga in mei maar hoop dat dan leuk park is. Ga toch beetje voor park
wil fs boardslide toch echt kunnen dit jaar
KOmt waarschijnlijk omdat er nog niet genoeg sneeuw voor was. Sliden is gaaf man. geluid is gaaf wat je hoort en je kan er zoveel tricks op doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Op de kaart stond dat er drie parken waren, maar dit was de enige die we konden vinden. Ik heb maar 1 box gezien, zelf niet gedaan aangezien ik geen helm heb, en sliden ik ook niet echt heel boeiend vind. Park viel me een beetje tegen, ben jaren met m'n ouders in Auffach geweest, klein gebiedje in Oostenrijk, en daar hadden ze gewoon meer dan in Val Tho. Maar m'n snowboardleraar heeft me ooit gezegd dat er daar een een of andere Oostenrijkse pro vandaan komt. Wel ruige locals iig.
Wat betreft die sprong, ja op zich gaat hij wel aardig, maar heb hem later gedaan dat ik idd veel meer popte, en daardoor ook veel langer m'n board vast kon houden, waardoor m'n landing ook veel soepeler ging, dat je board zeg maar helemaal parallel aan de landing de grond raakt.
En ik weet trouwens niet eens wat bonen is, dus.
Edit: als je toch in mei gaat, kun je dan niet beter naar les2alp ? park daar is sowieso beter.
Kaprun!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef Basje_B het volgende:
[..]
KOmt waarschijnlijk omdat er nog niet genoeg sneeuw voor was. Sliden is gaaf man. geluid is gaaf wat je hoort en je kan er zoveel tricks op doen.
Bonen is je been/bene strekken tijdens een sprong.
nosebone is voorste been strekken in sprongen dit is met een grap echt gaaf.
is afsluitingsweek met collega's. zijn al paar keer naa l2a geweest. ze willen nu wat naders
Heb vroeger toen ik nog een huurboardje had nog wel wat boxen en rails gewoon 50 50 genomen, was me toen nog niet zo bewust van het gevaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef Basje_B het volgende:
[..]
KOmt waarschijnlijk omdat er nog niet genoeg sneeuw voor was. Sliden is gaaf man. geluid is gaaf wat je hoort en je kan er zoveel tricks op doen.
Bonen is je been/bene strekken tijdens een sprong.
nosebone is voorste been strekken in sprongen dit is met een grap echt gaaf.
is afsluitingsweek met collega's. zijn al paar keer naa l2a geweest. ze willen nu wat naders
Auw!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Gewoon springen kan trouwens ook gevaarlijk zijn, check hier hoe een maat van me z'n pols breekt op een kicker. Maarja, hij had dan ook nog niet zo heel veel ervaring.
Dat is Darth Vader in het filmpjequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Auw!![]()
Ik hoor Darth Vader niet meer hijgen in het filmpje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |