Is het ooit niet druk in Bolle?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:51 schreef Ace1 het volgende:
BP was wel lekker druk.
je moet toch werken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:
ben ik weer hoor
kan dat topic eindelijk eens vol raken
en ik weet gewoon nog niet wat ik aan moet met carnaval!
ik voel een kleine crisis op komen
Dode in Tilburgse horecagelegenheidquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:05 schreef Parafernalia het volgende:
Dode in Tilburgs café
iemand meer nieuws?
Dat is vet! Helemaal niet in de gaten gehad. Heb toch twee platen van zequote:
spannend hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dode in Tilburgse horecagelegenheid
Wat wil je ook op die lokatiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
spannend he
ik zag het net op omroep brabant
het is dan ook een slome kroeg
nou ja gezien er nog maar een gaybar over was, had het nog ergens op kunnen slaanquote:
Je had toch De Wijn en dinges langs de emma? Is 1 van beide alweer gesloten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja gezien er nog maar een gaybar over was, had het nog ergens op kunnen slaan
maar het was ook niet gezellig van binnen en enorm klein!
owja de wijn is er ook nogquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Je had toch De Wijn en dinges langs de emma? Is 1 van beide alweer gesloten?
vergeet je vervalste legitimatie nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga vanavond kroegentochten.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vergeet je vervalste legitimatie niet
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vergeet je vervalste legitimatie niet
Daar was ik een keer binnen met een vriend. Wat we daar deden, weet ik niet meer. We waren vrij zat.. Iedereen had zoiets van: Hé jong!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owja de wijn is er ook nog
maar dat is toch voor "Lesbeaus op leeftijd" om het zo maar te zeggen....
dat is helemaal een ultiem suffe kroeg
vind ik dan
misschien is het iets voor christiaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Daar was ik een keer binnen met een vriend. Wat we daar deden, weet ik niet meer. We waren vrij zat.. Iedereen had zoiets van: Hé jong!
ga je nou gewoon als brabo carnaval ontwijken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef existenz het volgende:
Nu ga ik morgen als nog zuipenAlleen wel in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |