Wetende dat ratificatie kansloos was...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:06 schreef Monidique het volgende:
Ze wilden het Kyoto-protocol ondertekenen...
Precies. Het lag niet aan hen, maar aan het parlement dat het niet ondertekend, geratificeerd, bevestigd, whatever, werd. Dan is dat ook weer duidelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wetende dat ratificatie kansloos was...
De Democraten stemden ook massaal tegen in de senaat, staat mij bij. Hoe dan ook, het was goedkope cynische politiek van Gore en Clinton.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:11 schreef Monidique het volgende:
Precies. Het lag niet aan hen, maar aan het parlement dat het niet ondertekend, geratificeerd, bevestigd, whatever, werd. Dan is dat ook weer duidelijk.
Ook toen zaten er Democraten in het parlement. Of de senaat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Democraten stemden ook massaal tegen in de senaat, staat mij bij. Hoe dan ook, het was goedkope cynische politiek van Gore en Clinton.
Arme M toch! Dapper strijdend voor de linkse zaak...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef Monidique het volgende:
En uiteraard is het cynische politiek van Gore en Clinton. Want het zijn immers Gore en Clinton. Liberal! Argh... Althans, de extreem-rechtse weblogs zeggen dat Clinton fout was, dus dan zal hij wel fout zijn.
Zoals?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef Mr.Adams het volgende:
Clinton heeft in zijn jaren iig veel meer voor het milieubeleid in Amerika gedaan dan vader en zoon Bush...
PJORourke, je bent behoorlijk dom. Het erge is, volgens mij weet je het ook, hoe intellectueel beperkt jij bent. Het volgzame extreem-rechtse schaap. Ik heb geen medelijden met je.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Arme M toch! Dapper strijdend voor de linkse zaak...
Ach gut toch, het arme mannetje gaat beledigen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef Monidique het volgende:
PJORourke, je bent behoorlijk dom. Het erge is, volgens mij weet je het ook, hoe intellectueel beperkt jij bent. Het volgzame extreem-rechtse schaap. Ik heb geen medelijden met je.
Daar ben ik allang mee begonnen, trage.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach gut toch, het arme mannetje gaat beledigen...![]()
Zelfs dat gaat je matig af.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:27 schreef Monidique het volgende:
Daar ben ik allang mee begonnen, trage.
Right...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef Mr.Adams het volgende:
En het parlement was...republikein...
Gewoon afschaffen die Republikeinse partij, dan wordt het misschien ooit nog eens wat met Amerika...
Niet dat dat wat uitmaakt, Emmetje.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:33 schreef Monidique het volgende:
Dat probleem heeft hem wel meer stemmen opgeleverd dan die heerlijke man uit Texas, indertijd.
Indertijd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:33 schreef Monidique het volgende:
Dat probleem heeft hem wel meer stemmen opgeleverd dan die heerlijke man uit Texas, indertijd.
Ik geef McCain ook weinig kans. Semi-Democraat. Niets is erger dan een Hans Dijkstal in het Witte Huis.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:45 schreef Monidique het volgende:
Zo kansloos als bijvoorbeeld een McCain.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:45 schreef Monidique het volgende:
maar aangezien het vrijwel zeker is dat in 2008 geen bananenrepublikein
Dan is Guiliani nog semi-democratischer...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik geef McCain ook weinig kans. Semi-Democraat. Niets is erger dan een Hans Dijkstal in het Witte Huis.
Yep. Maar toch mag ik 'm persoonlijk meer dan McCain.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan is Guiliani nog semi-democratischer...
Misschien wel maar Clinton heeft heel veel maatregelen genomen die het milieu niet ten goede kwamen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef Mr.Adams het volgende:
Clinton heeft in zijn jaren iig veel meer voor het milieubeleid in Amerika gedaan dan vader en zoon Bush...
Ik zou de republikeinen nooit onderschatten met Karl Rove aan de touwtjes. Ik denk dat het woord flip-flop weer van stal word gehaald.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:49 schreef MrX1982 het volgende:
Ik neem aan dat het een min of meer gelopen race is voor de democraten. Ondanks dat die vooral profiteren van het falen van de republikeinen. Het zou mij in ieder geval verbazen als het geen democraat wordt.
Of maken de republikeinen nog een kans(je)?
Dat zou de Republikeinen met Romney, McCain en Guiliani niet goed uitkomen,quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zou de republikeinen nooit onderschatten met Karl Rove aan de touwtjes. Ik denk dat het woord flip-flop weer van stal word gehaald.
Nah die Karl Rove maakt van een achterlijke Texaan nog een president.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zou de Republikeinen met Romney, McCain en Guiliani niet goed uitkomen,.
Ik betwijfel het hoor dat het Amerikaanse volk dat wel zal zien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:08 schreef Monidique het volgende:
We hoeven niet zo paranoïde te doen over Rove. Zo briljant is-ie niet (meer). In 2000 werden ze nipt winnaar, in 2004 was Kerry de tegenstander, niet echt een goede kandidaat, PR gezien, en in 2006 verloren ze big time. Dat ze in 2000 wonnen was vanwege intimidatie en het feit dat Gore zich distantiëerde van Clinton. Men kent de smerige praktijken van de Republikeinen ondertussen wel, het Amerikaanse volk zal dat ondertussen wel zien.
Zo is de meerderheid op aarde niet alleen in de USA.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:18 schreef Mr.Adams het volgende:
Dat zien ze inderdaad niet... Zoals ik al eerder zei, het is een kuddevolk dat alles klakkeloos aanneemt van iedere willekeurige "autoriteit"...
Ja tuurlijk joh. Als je zo gaat beginnen is elk volk een kuddevolk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:18 schreef Mr.Adams het volgende:
Dat zien ze inderdaad niet... Zoals ik al eerder zei, het is een kuddevolk dat alles klakkeloos aanneemt van iedere willekeurige "autoriteit"...
Het gros van de Amerikanen die ik ken, moeten juist helemaal niets van autoriteiten hebben. Dat maakt hen in mijn ogen ook Amerikanen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:18 schreef Mr.Adams het volgende:
Die FOX kijkers die nog steeds niet weten dat er geen massavernietigingswapen zijn gevonden in Irak (waren dat niet de helft van de FOX kijkers?) noem ik ook stemvee. Hoogstwaarschijnlijk republikeins stemvee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het gros van de Amerikanen die ik ken, moeten juist helemaal niets van autoriteiten hebben. Dat maakt hen in mijn ogen ook Amerikanen.
Er loopt natuurlijk ook een heleboel stemvee rond. Dat zijn de Democraten.![]()
Ik denk dat het komt omdat je te maken hebt met DAM, die zegt met regelmaat nonsens.quote:Op zondag 22 april 2007 04:20 schreef Mr.Adams het volgende:
Misschien is het omdat ik enigzins aangeschoten ben, maar ik snap het verband even niet...
En hoe denk je dat in Nederland de gemiddelde kiezer zijn standpunten bepaalt?quote:Op zondag 22 april 2007 04:26 schreef Mr.Adams het volgende:
Heb het er toevallig vanavond nog met een Amerikaanse over gehad en zij was ook van mening dat tegenwoordig in Amerika de profilering door (commerciele) TV stations meer betekent voor de algemene opinie over een persoon dan zijn/haar daadwerkelijke standpunten... Heel jammer...
En bij welke gelegenheid heeft Gore zichzelf tot presidentskandidaat benoemd?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Welke serieuze presidentskandidaat zet zichzelf neer als Global Warming Dominee?
Haha als er iemand een charlatan is, dan is het Gore welquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:50 schreef Mr.Adams het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat Al Gore besluit om zichzelf als presidentskandidaat verkiesbaar te stellen. Deze man is naar mijn mening een van de meest zelfbewuste politici in Amerika die geen oogkleppen op heeft en weet hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat en beseft dat Amerika moet veranderen. De huidige koers van Amerika is een koers van "Wij zijn de besten en alles wat wij doen is goed" terwijl Gore enigzins realistischer is en ziet dat de rest van de wereld sommige zaken misschien toch heel wat beter aanpakt...
Wouter Bosquote:Op zondag 22 april 2007 04:35 schreef Mr.Adams het volgende:
Als ik even van mijn eigen omgeving uitga dan zie ik dat er daar naar meer gekeken wordt dan hoe hij/zij overkomt in de media en dat politieke standpunten nog altijd de doorslaggevende factoren zijn. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat het grootste deel van de Nederlanders dit ook nog altijd doet...
Hoe dit in Amerika gebeurt is echt belachelijk, daar stemmen miljoenen mensen puur en alleen op GW Bush omdat hij Republikein en christen is, en dan komen ze er na de verkiezingen pas achter dat diegene waar zij op gestemd hebben hun belangen helemaal niet vertegenwoordigd... Lang leve de commercie...
Je hebt het over NBC? Of CBS? Of PBS?quote:Op zondag 22 april 2007 03:49 schreef Mr.Adams het volgende:
Op zich is het gewoon belachelijk dat een duidelijk politiek georienteerde zender zoveel invloed heeft op een dusdanig groot deel van de bevolking... Dan vraag ik me af of dat iets zegt over de omroep of over de bevolking... Naar mijn mening is de Nederlandse bevolking echt een heel stuk kritischer dan de Amerikaanse bevolking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |