Die Henk mag op z'n tellen gaan passen hoor. Flikker toch op met je kut Leonardo elke keer.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:02 schreef Urquhart het volgende:
Definitieve opstelling Ajax: Huntelaar weer op de bank
Opstelling Ajax:
Stekelenburg,
Ogararu, Stam, Heitinga, Lindenbergh,
Gabri, Sneijder, Davids,
De Mul, Babel en Leonardo.
Overleven dan maar, vandaag.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:03 schreef Jasza het volgende:
De tyfus we gaan op een kutveld spelen, dit is alleen in het voordeel van die matjes.
die gaat leo scoren natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Dat ie niet in vorm is ok, maar dat gaat ie zo ook niet raken ook natuurlijk. Ado zou lekker zijn om een paar goals mee te pikken...
Idd, maar misschien wil hij nu met dezelfde voorhoede spelen als tegen Bremen. Ik verwacht (eis) dat Huntelaar daarna weer gewoon in de basis staat!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:06 schreef Urquhart het volgende:
Ja ik zie liever Huntelaar ook in de spits, en dan Babel op links en onze Braziliaanse vriend op de bank. Maar ja...
Kan nog wel eens staken worden als het weer gaat regenen.quote:
Ik ben al blij als we op zo'n veld winnenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nulletje of 4 tegen die matjes zou lekker zijn
Ik zie het voorlopig niet meer regenen hier. Dus zal wel droog blijven daar.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kan nog wel eens staken worden als het weer gaat regenen.
Niet om te standaard te willen klinken, maar: met Davids erbij maken we op dit soort velden in ieder geval wat meer kans.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ben al blij als we op zo'n veld winnen![]()
Dat was wel erg.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:32 schreef Jasza het volgende:
Jezus Babel man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |