Ja dat wel, maar ik heb wel zin in een wedstrijdjequote:Op zondag 11 februari 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Opzich zou het niet zo slecht uitkomen hoor. We hebben een aantal spelers met pijntjes en blessures. Dus een beetje rust is echt niet zo erg.
Want als er nu nog iemand uitvalt is het echt drama....
Maar goed, we moeten ook met een wat mindere selectie natuurlijk gewoon kunnen winnen van Ado.
Ik ook wel hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 10:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik heb wel zin in een wedstrijdje
Zoiets jaquote:Op zondag 11 februari 2007 10:46 schreef Suijk het volgende:
Gaat het door, zul je zien dat Stam z'n enkel verzwikt op dat kutveld.
Dat kan je wel vergeten.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bron Ajax.netwerk.to
Verdomme
Dan wil ik me 4 euro van Planet terug
Daar is voorlopig geen ruimte voor nee.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoop niet dat die wedstrijd dan binnen een paar dagen worden ingehaald
Tis best een druk programma
D'r zijn twee netten, dus beide wedstrijden.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:49 schreef Guerra het volgende:
Weet iemand welke wedstrijd uitgezonden wordt op Tele2? Feyenoord of Ajax. Als die kakkies worden uitgezonden is het niet waard om naar de kroeg te gaan...
Gast, ik ga hier zo gewoon Ajax kijken hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 11:49 schreef Guerra het volgende:
EDIT= aargh feyenoord wordt uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |