jaa, als we dan met 4-0 achterstaan dan voelt de verdediging geen druk meer nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
Anders niet gewoon vol op de aanval spelen?
Middenveld: Perez Sneijder Gabri
Aanval: Leo Babel Huntelaar De Mul
Dan haal je misschien de druk weg van de verdediging.
Dan krijgt Stekelenburg het zo drukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
Dan haal je misschien de druk weg van de verdediging.
Rosenberg inruilen voor Davidsquote:
Dat wel, maar die verdediging zag er niet goed uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje vertekend die 4-1.
Trek je jezelf wel eens af op een poster van Markusquote:
Nee ik ben geen gayquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Trek je jezelf wel eens af op een poster van Markus![]()
![]()
Inderdaad, zonder Magnin had Stuttgart niet gewonnen. Bremen was trouwens over de hele wedstrijd gezien sterkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje vertekend die 4-1.
Iets met ze pa ofzo, hoorde het niet goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef kevin6188 het volgende:
Wat is er aan de hand dan, met Diego? Of zijn priveleven, beter gezegd.
zijn moeder ging vreemd en zijn vader had zijn moeder iets aangedaan (vermoord??) en zijn vader zit nu in de bak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef kevin6188 het volgende:
Wat is er aan de hand dan, met Diego? Of zijn priveleven, beter gezegd.
Over zijn moeder heen gereden oid volgens mij, hoorde iets met over iemand heenrijden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
zijn moeder ging vreemd en zijn vader had zijn moeder iets aangedaan (vermoord??) en zijn vader zit nu in de bak.
Ik weet niet wat die vader heeft gedaan, ik kreeg het ook niet helemaal mee.
ALs het in het voordeel van ajax is maakt het mij niks uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:19 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm, dat is dan weer wat minder gezellig allemaal.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ALs het in het voordeel van ajax is maakt het mij niks uit.
Nee, volgens mij wilde zijn vader over de fitnesstrainer van Diego's moeder heenrijden, omdat zij dus met hem was vreemdgegaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
zijn moeder ging vreemd en zijn vader had zijn moeder iets aangedaan (vermoord??) en zijn vader zit nu in de bak.
Ik weet niet wat die vader heeft gedaan, ik kreeg het ook niet helemaal mee.
Wel iets beter maarja hehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jawel maar of hij dan veel beter is weet ik niet, ff proberen![]()
Je beste spelers opstellen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
jaa, als we dan met 4-0 achterstaan dan voelt de verdediging geen druk meer nee.
Wat ik me afvroeg eh... Ben jij geen s vergetn in je username?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef denthemen het volgende:
we gaan morgen winnen, in bremen winnen en we worden GODVERDOMME nog kampioen ook !!!
Als we alsnog kampioen worden, de UEFA-cup weten te winnen en eventueel nog de beker, dan gaat de Amsterdamse vlag hier uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef denthemen het volgende:
we gaan morgen winnen, in bremen winnen en we worden GODVERDOMME nog kampioen ook !!!
En omdat we zo goed bezig mogen we straks bij de kwartfinales CL instromen en winnen we die cup ook nog ffquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef denthemen het volgende:
Densthemen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg eh... Ben jij geen s vergetn in je username?
Stoma tsjaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kut ik dacht dat het Toma was.Zelfde ava
![]()
Oh, het was een grapjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kut ik dacht dat het Toma was.Zelfde ava
![]()
Check Hools maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom edit je het nou? Peperkoek.
superboerenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom edit je het nou? Peperkoek.
Is geen toeval als mensen hier weer eens komen buurten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Niveautje mensen.
Moest je niet naar het basketball vandaag?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
AMSTERDAM: NO BULLSHIT!
Nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moest je niet naar het basketball vandaag?
Idd, je kan amper een normaal onderwerp opstartenquote:
Ik wilde het al niet zeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Als iedereen nou even zegt dat ze topics zo snel gaan, hebben jullie er weer eentje vol.
eens isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef Suijk het volgende:
Tja, als het over avatars, usernames en basketball gaat, is er weinig meer aan hier.
Bosschaart whihi.quote:Bij FC Den Haag ontbreken verder Christian Kum, Stefan Postma, Wesley Verhoek en Josh Wagenaar wegens blessures. Aleksandar Rankovic zit het derde duel van vijf wedstrijden schorsing uit. Pascal Bosschaart en doelman Robert Zwinkels zijn tijdig hersteld van een blessure.
Dat word aan het doelsaldo werkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:04 schreef Jasza het volgende:
Vreven op de bank morgen en verder:
[..]
Bosschaart whihi.
Door het bed gezaktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat voor blessure heeft Postma dan?
iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:21 schreef TornadoDK het volgende:
hopen dat Poepon ook nog ff scoort
Ja leuke avatarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef Suijk het volgende:
Tja, als het over avatars, usernames en basketball gaat, is er weinig meer aan hier.
Jij ook, Ajax liefhebber.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:33 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ja leuke avatarAdo liefhebber
Lekker, hoe wil ie tegen Bremen gaan spelen dan? Over ado maak ik me geen zorgen (wat opstelling betreft)quote:Voor het eerst sinds zijn aanstelling heeft Ajax-trainer Henk ten Cate te maken met serieuze personele problemen. Met Urby Emanuelson en Thomas Vermaelen moet de coach de komende weken twee linksbenige verdedigers missen. Toch hevelt Ajax geen verdediger over vanuit het beloftenelftal naar de A-selectie. Dat is de uitkomst van overleg tussen Ten Cate en technisch directeur Martin van Geel.
Volgens Ten Cate is aanvulling vanuit Jong Ajax niet noodzakelijk. De zojuist gecontracteerde talenten Christian Supusepa (17) en Jan-Arie van der Heijden (18) zullen dan ook niet bij de selectie worden gevoegd, zo schrijft Het Parool. "Davids kan eventueel ook linksback spelen en desnoods halen we Gabri een linie naar achter", sprak Ten Cate over de problemen in de achterhoede. "Die kan als rechtsback uit de voeten, dan kan Davids op links en Maduro in het centrum. En Roger kan op het middenveld spelen."
Eerder werd al verklapt dat Olaf Lindenbergh op de linksbackpositie zal starten in het competitieduel met ADO Den Haag. "Olaf heeft ons nog nooit in de steek gelaten, dus daar heb ik alle vertrouwen in", aldus Ten Cate. Het centrale verdedigingsduo wordt waarschijnlijk gevormd door Jaap Stam en Johnny Heitinga, met George Ogararu op de rechterflank.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Stam, Heitinga, Lindenbergh; Gabri, Sneijder, Davids; De Mul, Babel, Leonardo.
Tja wie verwacht dit?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef twi het volgende:
Toch lekker dat Vertonghen is uitgeleend
Links was sowieso niet erg ruim, met eigenlijk geen enkele back. Ook Urby is meer middenvelder.quote:
Eigen schuld idd. Er had allang een linksback moeten worden gehaald. En misschien zelfs al een vervanger voor Grygera.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:00 schreef Urquhart het volgende:
Ze hadden van tevoren kunnen zien dat we in de defensie niet erg ruim zitten.
Ogararu niet toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:57 schreef Nashje het volgende:
Geen echt probleem? Nee idd er is geen echt probleem, je mist alleen Grygera, Urby, Vermaelen en Ogararu. Godverdomme man. Ik zie alweer een Bayern-scenario aankomen. En dat hoeft van mij nou ook weer niet.
Heb het idee dat Ten Cate zich al verloren voelt tegen Bremen.
Daar bestaat verwarring over. Sommige mensen beweren dat hij geschorst is, maar ik ben het ook nog nergens tegen gekomen. Iemand die opheldering kan geven?quote:
UEFA site staat het, en je kan het ook zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar bestaat verwarring over. Sommige mensen beweren dat hij geschorst is, maar ik ben het ook nog nergens tegen gekomen. Iemand die opheldering kan geven?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:00 schreef PizzaSalami het volgende:
Bremen moet kapot.
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Hopelijk krijgen we voor het eerst dit seizoen een wedstrijd tegen de matten die het aanzien waard is.
Als we maar winnen....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Hopelijk krijgen we voor het eerst dit seizoen een wedstrijd tegen de matten die het aanzien waard is.
Bron Ajax.netwerk.toquote:11/2/2007 - Twijfels over doorgaan ADO-Ajax, veldkeuring om 10.30 uur
(Gepost door RvN)
Door overvloedig regenval zijn er twijfels gerezen over het doorgaan van het competitieduel tussen ADO Den haag en Ajax vanmiddag. Om 10.30 uur zal scheidsrechter Eric Braamhaar het speelveld van het Zuiderparkstadion keuren. [reageer]
Ja dat wel, maar ik heb wel zin in een wedstrijdjequote:Op zondag 11 februari 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Opzich zou het niet zo slecht uitkomen hoor. We hebben een aantal spelers met pijntjes en blessures. Dus een beetje rust is echt niet zo erg.
Want als er nu nog iemand uitvalt is het echt drama....
Maar goed, we moeten ook met een wat mindere selectie natuurlijk gewoon kunnen winnen van Ado.
Ik ook wel hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 10:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik heb wel zin in een wedstrijdje
Zoiets jaquote:Op zondag 11 februari 2007 10:46 schreef Suijk het volgende:
Gaat het door, zul je zien dat Stam z'n enkel verzwikt op dat kutveld.
Dat kan je wel vergeten.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bron Ajax.netwerk.to
Verdomme
Dan wil ik me 4 euro van Planet terug
Daar is voorlopig geen ruimte voor nee.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoop niet dat die wedstrijd dan binnen een paar dagen worden ingehaald
Tis best een druk programma
D'r zijn twee netten, dus beide wedstrijden.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:49 schreef Guerra het volgende:
Weet iemand welke wedstrijd uitgezonden wordt op Tele2? Feyenoord of Ajax. Als die kakkies worden uitgezonden is het niet waard om naar de kroeg te gaan...
Gast, ik ga hier zo gewoon Ajax kijken hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 11:49 schreef Guerra het volgende:
EDIT= aargh feyenoord wordt uitgezonden
Die Henk mag op z'n tellen gaan passen hoor. Flikker toch op met je kut Leonardo elke keer.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:02 schreef Urquhart het volgende:
Definitieve opstelling Ajax: Huntelaar weer op de bank
Opstelling Ajax:
Stekelenburg,
Ogararu, Stam, Heitinga, Lindenbergh,
Gabri, Sneijder, Davids,
De Mul, Babel en Leonardo.
Overleven dan maar, vandaag.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:03 schreef Jasza het volgende:
De tyfus we gaan op een kutveld spelen, dit is alleen in het voordeel van die matjes.
die gaat leo scoren natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Dat ie niet in vorm is ok, maar dat gaat ie zo ook niet raken ook natuurlijk. Ado zou lekker zijn om een paar goals mee te pikken...
Idd, maar misschien wil hij nu met dezelfde voorhoede spelen als tegen Bremen. Ik verwacht (eis) dat Huntelaar daarna weer gewoon in de basis staat!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:06 schreef Urquhart het volgende:
Ja ik zie liever Huntelaar ook in de spits, en dan Babel op links en onze Braziliaanse vriend op de bank. Maar ja...
Kan nog wel eens staken worden als het weer gaat regenen.quote:
Ik ben al blij als we op zo'n veld winnenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nulletje of 4 tegen die matjes zou lekker zijn
Ik zie het voorlopig niet meer regenen hier. Dus zal wel droog blijven daar.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kan nog wel eens staken worden als het weer gaat regenen.
Niet om te standaard te willen klinken, maar: met Davids erbij maken we op dit soort velden in ieder geval wat meer kans.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ben al blij als we op zo'n veld winnen![]()
Dat was wel erg.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:32 schreef Jasza het volgende:
Jezus Babel man man man.
Huntelaar heeft de laatste wedstrijden hélemaal niets laten zien dus logisch dat Htc voor Babel en Leonardo kiest ook met het oog op woensdag.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:31 schreef twi het volgende:
Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er voor Babel en Leonardo gekozen wordt voorin, terwijl de omstandigheden zeker niet in hun voordeel zijn. Sportief gezien hebben we echt een clown als coach af en toe.
Huntelaar?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Hij wil er niet in.
Dat zou wel eens het juiste effect kunnen opleveren ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef Urquhart het volgende:
Nou gooi Perez en Huntelaar er a.u.b. in!
De fout is als eerste bij Lindenbergh, HIJ STAAT 40 meter achter stamquote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef twi het volgende:
Lekkere domme actie van Stekelenburg ook bij de goal. Er staat een verdediger bij (vraag niet hoe, maar hij staat erbij). Dan moet je gewoon blijven staan.
Met KJH in de basis hadden we nu 4-0 voorgestaan ja.quote:
Blijf hem maar verdedigen jongen, je zal nog wel op hem gaan kankerenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met KJH in de basis hadden we nu 4-0 voorgestaan ja.![]()
Het gaat er niet zozeer om dat ik hem verdedig, maar ik snap niet waarom jij na elke wedstrijd, zelfs vorige week, op hem loopt te zeiken. Beetje makkelijk...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Blijf hem maar verdedigen jongen, je zal nog wel op hem gaan kankeren![]()
Voor wie had jij hem in de basis gezet dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Perez erin. Tja dat zag iedere debiel dat dat beter liep vorige week. Maar ja de trainer weet het beter.
Voor de speler waarvoor hij vorige week inviel en die vandaag weer niks klaarmaakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor wie had jij hem in de basis gezet dan?
Je ziet het meteen al in minuut 1 aan die kop van hem wat voor vorm hij heeft die dag.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor de speler waarvoor hij vorige week inviel en die vandaag weer niks klaarmaakt.
Leo is de meest gevaarlijke aanvaller nog vandaag. Hij speelt niet best maar is toch een paar keer gevaarlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor de speler waarvoor hij vorige week inviel en die vandaag weer niks klaarmaakt.
Ik vind Ten Cate ook niet de beste trainer op aarde maar het is wel te verdedigen dat Huntelaar op de bank zit.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Blijf hem maar verdedigen jongen, je zal nog wel op hem gaan kankeren![]()
Wat zingen ze over Davids?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
Benieuwd of ze nu ook es een onderzoek gaan instellen naar de spreekkoren van die teringhagenezen.
Ik hoor het alweer...
Hoor je ze niet over natuurlijk, bij Ajax moeten ze met alles trendsetter zijn kudt KNVB
In de eredivisie anders regelmatig. Maar wel mooi voor Huntelaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat een te erge fout van die ado keeper trouwens. Zo zie je ze niet eens bij de amateurs.
Moeder en hoeah ofzo...quote:
Nee ADO verdiende de winst welquote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef MaxC het volgende:
Dramawedstrijd zeg, geen enkel recht op de winst en 2 kadootjes gekregen
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef sjimz het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen mijn vriezer en het doelsaldo van Feyenoord?
Ze staan beide op -2
Ja, dat boeit wel. Slecht kan, achterkomen en het heel zwaar hebben niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:23 schreef Jasza het volgende:
3 punten, boeiend dat het slecht was.
Hehe. Die van mij staat op -4.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor degene die hem in het live topic hadden gemist
Boeit ook niet, uit bij ADO hebben we het altijd lastig. 3 punten, meer is niet nodig.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Nou, 3 punten maar vraag niet hoe zeg.
Kom op joh, deze wedstrijd is niet te vergelijken met Bremen. Al is het alleen al voor dat baggerveld...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat boeit wel. Slecht kan, achterkomen en het heel zwaar hebben niet.
Speel zo tegen bremen en je krijgt 0-10 klop hoor. En twente en AZ zullen dan ook niet genadig zijn.. Psv??
En daar spelen we ook op zo'n bagger veld tegen een tegenstander die alleen maar kan schoppen?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Speel zo tegen bremen en je krijgt 0-10 klop hoor. En twente en AZ zullen dan ook niet genadig zijn.. Psv??
Heitinga als centrale verdediger =quote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef ub40_bboy het volgende:
DIe Heitinga prikt er trouwens de laatste tijd wel veel doelpunten in. NICE
Hij speelde goed, evenals Stamquote:Op zondag 11 februari 2007 14:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heitinga als centrale verdediger =![]()
![]()
![]()
Sjonnieeeequote:Op zondag 11 februari 2007 14:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Johnny natuurlijk ook weer gescoort. Prachtig.
En als dat nou eens wel zo is?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:26 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
En daar spelen we ook op zo'n bagger veld tegen een tegenstander die alleen maar kan schoppen?
Goh, ben jij niet degene die zegt 3 punten en hoe maakt niet uit?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was niet alleen het veld, en het moet ook beter. Maar het speelt wel mee, evenals de sfeer rond (én voor) de wedstrijdquote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als dat nou eens wel zo is?.
Je kan het veld niet de schuld geven dat je geen kansen creeert zeg... En de schieds was gewoon beide kanten op een drama, al moest er natuurlijk rood gegeven worden voor die knie-trap.
radio1 vond Lindenbergh goed spelen en Braamhaar uitstekend fluitenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef dronkeykong het volgende:
Lindenbergh...
Die gast kan nog niet eens een pass over 5 meter geven gvd..
Sneijder heeft zich goed ingehouden![]()
Sjonnie![]()
lekker gespeeld ouwe
Alsof AZ en PSV zo'n indruk hebben weten te maken tegen ADO dit jaar...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
En twente en AZ zullen dan ook niet genadig zijn.. Psv??
hij kon nog wel lopen, werd er uit voorzorg uitgehaaldquote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Heeft Sneijder iets overgehouden aan die trap van Tininho?
Lindenbergh speelde prima hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef dronkeykong het volgende:
Lindenbergh...
Die gast kan nog niet eens een pass over 5 meter geven gvd..
Sneijder heeft zich goed ingehouden![]()
Sjonnie![]()
lekker gespeeld ouwe
Nou kijk. natuurlijk zijn de 3 punten het allerbelangrijjkste en als het kut moet, dan moet het maar kut. Maar op deze manier ga je het gewoon niet redden tegen een topploeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goh, ben jij niet degene die zegt 3 punten en hoe maakt niet uit?
Het is jammer dat PSV nu 2 keer een 'makkelijke' tegenstander krijgt. Als ze tegen pakweg een NAC of Twente hadden moeten spelen in plaats van Sparta en Heracles dan had ik ze die neerwaartse spiraal wel zien doortrekken. Nu krijgen ze alle kans zich te herstellen.quote:
Ajax op 2 punten, AZ Op 3 punten.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Sparta speelde goed tegen Roda vorig weekend en je weet wat ze tegen AJAX hebben gedaan. Ik wil Sparta nog niet afschrijven tegen PSV.
Is niet gezien door de scheids.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:32 schreef kriele het volgende:
Ik neem toch aan dat die Tininho rood heeft gekregen?
Gelijkspel van Sparta ben ik al dik tevreden mee.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Het kan natuurlijk, dat Sparta wint, maar goed, de kans is niet zo heel groot. Maar we zijn van PSV afhankelijk, en ze hebben het ff makkelijker dan wij nu..
Da's mooi, dan krijgt 'ie een wedstrijd of 4 a 5. Maargoed, daar hebben wij geen flikker aan natuurlijk. Gelukkig zijn de 3 punten binnen.quote:
Jawel want dan gaat ado degraderenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Da's mooi, dan krijgt 'ie een wedstrijd of 4 a 5. Maargoed, daar hebben wij geen flikker aan natuurlijk. Gelukkig zijn de 3 punten binnen.
Zo is dat.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:35 schreef twi het volgende:
Perez is inderdaad de man in vorm, samen met Sneijder. Laat je die twee samen spelen dan maak je het jezelf gewoon veel makkelijker dan dat aanklooien met Leonardo en Babel die beiden matige potten spelen.
Omdat Leo af en toe nog gevaarlijk wasquote:Op zondag 11 februari 2007 14:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Met Perez en Huntelaar liep het meteen beter, maar waarom De Mul wisselen ipv Leonardo??
Je weet toch dat Leonardo na het omkleden nog altijd even wat langer in de douche blijft staan om op de coach te wachten? Die mogen elkaar gewoon graag.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Met Perez en Huntelaar liep het meteen beter, maar waarom De Mul wisselen ipv Leonardo??
Gevaarlijk voor Ajax ja. Het leek nergens op.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:38 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Omdat Leo af en toe nog gevaarlijk was
Ik vond ze beide helaas zwak vandaag. De Mul was heel goed tegen f;noord.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach, als je bij ADO keept is het toch sowieso einde carriere?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:39 schreef Jasza het volgende:
Goed antwoord, als hij ja had gezegd dan was het einde carriere
Dat is geen helikopter, dat is een gatlin gunquote:Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef Jasza het volgende:
Hey ik hoor een helikopter in den Haag, zijn ze aan het losgaan
nee, dat moeten we kunnen opvangen opzich...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef F1Bas het volgende:
Geen geblesseerden?
Ogararu mist de wedstrijd tegen Excelsior, dat is niet zo erg gelukkig.
Verdediging blijft het zorgenkindje op dit moment.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef F1Bas het volgende:
Geen geblesseerden?
Ogararu mist de wedstrijd tegen Excelsior, dat is niet zo erg gelukkig.
Je weet ook niet dat dit gebeurd, gewoon:quote:Op zondag 11 februari 2007 14:44 schreef Urquhart het volgende:
We hadden Vertonghen niet moeten verhuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |