Que?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:05 schreef twi het volgende:
Gears of War te ruil. Alleen interesse in Vegas.
Hoe de fuck kom je aan twee keer GoW dan? Heb je weer eens een prijsvraag gewonnen ofzo?quote:
Kunnen we ook eens MP gaan met Vegasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:13 schreef twi het volgende:
Nope, geruild tegen Hitman. Leek me wel een aardige deal, Gears raak je weer wat sneller kwijt.
Die krijg ik dinsdag ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:15 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Kunnen we ook eens MP gaan met Vegas
Ik schrok ff...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:05 schreef twi het volgende:
Gears of War te ruil. Alleen interesse in Vegas.
Als het even tegenzit heb ik straks ook 2 keer Rainbow SIx: Vegasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je aan twee keer GoW dan?
niet ruilen tegen amped3?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:38 schreef Gunner het volgende:
Te Koop; NBA LIVE 06 In uitmuntende staat verkerend.
[afbeelding]
Prijs: 20 euro incl verzenden
Hmm ik probeer eigenlijk gewoon Amped te ruilen, maar bedankt voor je reactiequote:Op maandag 12 februari 2007 10:56 schreef Gunner het volgende:
Nee bedankt, snowboarding is niet echt m'n ding, maar doe een goed bod
Zie mijn post hierboven, zit er wat tussen voor je?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik schrok ff...
Maar ja ik heb dus Hitman in de aanbieding....
Bij play.com kost hij 38 euro, dus bij deze 20 incl gebodenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef eqjim het volgende:
Ik heb PES 6 nog in de folie zitten, iemand interesse?
eventueel te ruilen tegen test drive unlimited of battlestations midway.
Ik denk dat je een fout in je post hebt want de enige hitman voor de 360 is Hitman Bloodmoney.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven, zit er wat tussen voor je?
Heb ik voor je! Wat heb jij voor mij?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef donald_dick het volgende:
ik wil graag fifa world cup germany 2006
Ik wil Viva Pinata wel van je kopen, 30 euro!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb Viva Pinata te ruil. Ik heb alleen interesse in Vegas.
Damn, ik schaam mequote:Op maandag 12 februari 2007 12:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik denk dat je een fout in je post hebt want de enige hitman voor de 360 is Hitman Bloodmoney.
Ik heb liever 15 euro incl. er voor maar doe anders Perfect Dark maar.
Ja, die heb ik. (sealed)quote:Op maandag 12 februari 2007 11:57 schreef Nudie het volgende:
op zoek naar LOTR BFME2
hij kost nu in de winkel 27,50quote:Op maandag 12 februari 2007 11:56 schreef CaLeX het volgende:
als er iemand is die intresse heeft in Ninety-Nine Nights, laat het dan even weten.
Dan koop je hem lekker daar, 20 vind ik echt te weinig. Voor 32 inc. wil ik er wel over nadenken.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef Slasher het volgende:
[..]
Bij play.com kost hij 38 euro, dus bij deze 20 incl geboden
20 excl.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef Smots het volgende:
[..]
hij kost nu in de winkel 27,50
Wat wil jij ervoor hebben?
Ok, 25 euro!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef eqjim het volgende:
[..]
Dan koop je hem lekker daar, 20 vind ik echt te weinig. Voor 32 inc. wil ik er wel over nadenken.
In mijn profiel staat geen MSN adres aangezien ik nooit op MSN ben. Het email adres wat er instaat is om te emailen. Mocht je toch willen chatten spreek me dan vanavond ff aan op Xbox Live.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Damn, ik schaam me![]()
Maar eh, is goed, ik heb je msn adres toegevoegd.
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
In mijn profiel staat geen MSN adres aangezien ik nooit op MSN ben. Het email adres wat er instaat is om te emailen. Mocht je toch willen chatten spreek me dan vanavond ff aan op Xbox Live.
In de winkel ligt hij in nog primaarder staat voor 30 euro.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
SlaadjeBla: ik heb Burnout in prima staat. 30 incl
25 incl?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
In de winkel ligt hij in nog primaarder staat voor 30 euro.
20 incl?
Dan is het verschil me te minimaal en haal ik hem liever in de winkel, sorry.quote:
Profielquote:Op maandag 12 februari 2007 16:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hmm...geen PMHeb je een e-mailadres voor me?
22,50 incl (19eur mm arena)quote:Op maandag 12 februari 2007 14:23 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. (sealed)
Wat heb je ervoor te ruil?
No problemo ... als je mij je gegevens geeft dan stuur ik GRAW naar je opquote:Op maandag 12 februari 2007 20:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wil Viva Pinata wel ruilen voor Rainbow Six.
heb je niks te ruil?quote:
amped3 voor topspin?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:50 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik heb:
- Fifa 2006 Road to the world cup
- Fifa 2006 World cup Germany
- TopSpin2
Ik zoek:
- Alles wat leuk is, dies bied maar wat aan!!!
- 20GB HDD voor de 360
Dude, GRAW is geen Rainbow Six. Wel is het beiden van Tom Clancyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:06 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
No problemo ... als je mij je gegevens geeft dan stuur ik GRAW naar je op![]()
I know, I made a boo-booquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:12 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dude, GRAW is geen Rainbow Six. Wel is het beiden van Tom Clancy
Maakt niet uit, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:30 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
I know, I made a boo-boo
vandaar dat ik t nog ff zeg ... ik dacht dat t ook rainbow six was ...
Heb je deze nog?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Iemand nog een nieuwe gesealde Splinter Cell: Double Agent? 37,50 incl en dan krijg je een mooie blikken verpakking.
Wellicht.. Ik wil nog kijken naar de demo van dit spel en dan beslis ik of dit spel wat voor me is. Is de prijs een vaste prijs?quote:
Ja het is een vaste prijs. Het is wel inclusief verzending in een bubbeltjesenveloppequote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:39 schreef Slasher het volgende:
[..]
Wellicht.. Ik wil nog kijken naar de demo van dit spel en dan beslis ik of dit spel wat voor me is. Is de prijs een vaste prijs?
Anyone? Bieden staat vrijquote:Op maandag 12 februari 2007 09:38 schreef Gunner het volgende:
Te Koop; NBA LIVE 06 In uitmuntende staat verkerend.
Prijs: 20 euro incl verzenden
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:46 schreef gijsje79 het volgende:
CoD3 te ruil.
Zoek Just Cause of TH8.
Doe maar een bod...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef 24Logica het volgende:
Heeft iemand nog Saints Row voor een mooi prijske te koop???
Deal , is geen probleem hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Klinkt goed. Het is een regiovrije versie dus Engels boekje/hoesje etc. geen probleem neem ik aan.
jsnijders apestaartje groupwise.nuquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:55 schreef 24Logica het volgende:
[..]
Deal , is geen probleem hoor.
Als die het maar doet.
Wat is je mail adres? dan handelen we het daar verder af
nieuw is/was ie 23 euro nogwat...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:11 schreef Vapo187 het volgende:
Tomb Raider Legend . te koop,
et heeft aardige recensies maar kvind et maar een k*tspel
[afbeelding]
Gaat gelijk weg voor 40 inc. bieden mag
Voor 35 inclusief heb je een deal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:07 schreef twi het volgende:
Krijg als het goed is binnenkort Rainbow Six: Vegas binnen. Heb er echter inmiddels al eentje. Beetje een kwestie van ongeduldig zijn geloof ik
Degene die binnenkomt mag voor 35 euro weg. Iemand interesse?
Heb je dan wel tijd om iets met de 40 euro te doen. Als dat nou niet het geval blijkt te zijn wil ik die wel overnemen voor een vrienden prijsje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef Ricepuppet het volgende:
[afbeelding]
I.v.m. het geen tijd hebben om te gamen, Rainbow Six : Vegas aangeboden. In superstaat, zonder krassen etc.
40 inc.
Ja, boodschappen doenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heb je dan wel tijd om iets met de 40 euro te doen. Als dat nou niet het geval blijkt te zijn wil ik die wel overnemen voor een vrienden prijsje.
hoeveel euro wil je voor FIFa 2006 WCG?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:50 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik heb:
- Fifa 2006 Road to the world cup
- Fifa 2006 World cup Germany
- TopSpin2
Ik zoek:
- Alle games die leuk zijn, dus bied maar wat aan!!!
- 20GB HDD voor de 360
Het schijnt dat Carl Seltz wel interesse heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:07 schreef twi het volgende:
Krijg als het goed is binnenkort Rainbow Six: Vegas binnen. Heb er echter inmiddels al eentje. Beetje een kwestie van ongeduldig zijn geloof ik
Degene die binnenkomt mag voor 35 euro weg. Iemand interesse?
ik verkoop niet, ik ruil alleen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoeveel euro wil je voor FIFa 2006 WCG?
Hoeveel geld vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef Roynaldinho het volgende:
Elder Scrolls 4: Oblivion in de aanbieding...
Het liefst ruilen tegen iets leuks![]()
hoe werkt dat registeren?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:23 schreef Niek. het volgende:
Nog mensen die hun 360 hebben geregistreerd en net als mij 2 arcade games in hun mailbox vonden?
Bij deze te ruil/te koop aangeboden,
Frogger en Joust
, het zijn gewoon codes die je kunt invoeren en dan kan je ze voor nop downloaden.
Was een actie dat je je net gekochte xbox360 online moest registreren en dan kreeg je 2 arcade games gratis. Heb mn xbox360 al hele tijd maar nog nooit geregistreerd, heb dat toen dus gedaan en nu dus 2 gratis games, actie is ondertussen al afgelopen.quote:
Voor Saint's Row? Splinter Cell?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef gijsje79 het volgende:
CoD3 nog steeds te ruil.
¤ 15.- incl. hebben we een deal!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef Kai77 het volgende:
Voor anderen die nog
GRAW
zoeken.
17.50 incl.
Mail op kay_tsar [at] hotmail . com
nee, 15 vind ik te laag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:45 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
¤ 15.- incl. hebben we een deal!
PM me maar ff! (niet mailen want dat kan ik niet lezen op mijn werk!)
Ik zag m bij de Bart Smit en E-plaza liggen voor 24 euroquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:08 schreef hardcorebass het volgende:
Ik zoek iemand die Dead or Alive 4 heeft !
Ik weet niet waar je woont, maar in Oss hebben ze ook een Bartsmit EN een e-plazaquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef hardcorebass het volgende:
Fuck dan moet ik weer naar Den boschmaarja, maar ff me pa of ma lief aankijken
Saintsrow tegen prey of cod2?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:11 schreef hardcorebass het volgende:
heeft iemand nog tennis 2 voor me?
tevens heb ik saints row en GRAW te ruil
Wat zoek je voor deze titel? of in pegels? heb wel interesse.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:02 schreef nexhil het volgende:
Ik heb nog liggen:
tk / tr games:
BF2: MC
pegels? wat bied je? 22.50 incl verzendenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:32 schreef Ash het volgende:
[..]
Wat zoek je voor deze titel? of in pegels? heb wel interesse.
Is wat mij betreft een deal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:17 schreef nexhil het volgende:
[..]
pegels? wat bied je? 22.50 incl verzenden
Wat wil je geven voor dead rising, bijna gloedje nieuw?quote:Op maandag 26 februari 2007 07:38 schreef DeVoTioN het volgende:
Te ruil/koop
Need for Speed : Carbon (Nieuw in Seal)
Sonic (Nieuw in Seal)
Viva Pinata
Ik zoek nog :
Crackdown
Call of Duty 3
Test Drive
Dead Rising
Lego Star Wars
Is goed (y)quote:
sorry maar de de deal met ash is net wat intressanterquote:
Is Battlefield: Modern Combat nu voor mij of voor de ander? gezien je tegen de ander zegt is goed mail me. en tegen mij quote, sorry de deal met Ash is intressanter? en Ash ben ik? of ben ik nou abuis?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:46 schreef nexhil het volgende:
[..]
Is goed (y)
Mail me maar op jet email adres wat in mijn profiel staat
[..]
sorry maar de de deal met ash is net wat intressanter![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Te ruil:
Saint's Row (pack-editie)
Prey
Liefst ruilen tegen: Tomb Raider: Legend, need for speed:most wanted, Tiger Woods 07, Lego star wars II of geld.
maar ik sta open voor andere opties.
Niet meer dan 20 euro aangezien hij voor 29,99 in de winkel ligt nu.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat wil je geven voor dead rising, bijna gloedje nieuw?
okay, mail me maar op hthissen @ gmail.comquote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef DeVoTioN het volgende:
[..]
Niet meer dan 20 euro aangezien hij voor 29,99 in de winkel ligt nu.
Ik wil die GRAW wel voor 15 euro. Heb je gemaild.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef koentje.k het volgende:
GRAW: ¤15,-
Fifa 06: Road to the world cup: ¤10
Dit incl verzend kosten!! Mail me op: koentje.k @ Gmail.com of laat het hier weten!
In erg goede staat natuurlijk!
Ik denk dat hij de bovenste regel vergeten is te verwijderen, BF:MC is dus voor jouwquote:Op maandag 26 februari 2007 14:23 schreef Ash het volgende:
[..]
Is Battlefield: Modern Combat nu voor mij of voor de ander? gezien je tegen de ander zegt is goed mail me. en tegen mij quote, sorry de deal met Ash is intressanter? en Ash ben ik? of ben ik nou abuis?![]()
Heb je Table Tennis nog? Zo ja, wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:02 schreef nexhil het volgende:
Ik heb nog liggen:
een Component AV kabel nieuw in de verpakking, ik heb nog een xbox VGA kabel nodig iemand ruilen?
tk / tr games:
BF2: MC
Table tennis
LOTR: Battle for middle earth 2
Prey
Zucht, wat ben ik ook een #%@%%, Hij is voor die ander.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:23 schreef Ash het volgende:
[..]
Is Battlefield: Modern Combat nu voor mij of voor de ander? gezien je tegen de ander zegt is goed mail me. en tegen mij quote, sorry de deal met Ash is intressanter? en Ash ben ik? of ben ik nou abuis?![]()
¤15 exc verzendenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je Table Tennis nog? Zo ja, wat vraag je ervoor?
Hoi,quote:Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de bovenste regel vergeten is te verwijderen, BF:MC is dus voor jouw
Heb het vanmiddag bij de intertoys gehaalt, dure gasten dat het zijn![]()
Is hij nu weer voor mij? gezien hij hem bij de Intertoys heeft gekocht?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:00 schreef nexhil het volgende:
[..]
Zucht, wat ben ik ook een #%@%%, Hij is voor die ander.
[..]
ok mail me maarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:43 schreef Ash het volgende:
[..]
Hoi,
Dus nu heb jij hem al? en hoe duur was hij bij de intertoys?
[..]
Is hij nu weer voor mij? gezien hij hem bij de Intertoys heeft gekocht?
Heb je gemaild!quote:
Dus nog Fifa 06! Ookal is de game niet perfect het is toch wel vermakkelijk en snel 1000 gamerpointsquote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef koentje.k het volgende:
Dit incl verzend kosten!! Mail me op: koentje.k @ Gmail.com of laat het hier weten!
ik bied 5 euro incl.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:18 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Dus nog Fifa 06! Ookal is de game niet perfect het is toch wel vermakkelijk en snel 1000 gamerpoints
grrrr.. te laatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik zoek Rainbow Six: Vegas!!
Ik heb Lost Planet Ce ervoor in de ruil.
Sowwyquote:
Ik ga ervan uit dat je hem aan iemand anders hebt verkocht, aangezien ik geen mail terug heb gekregen?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef koentje.k het volgende:
15 inclusief verzenden geboden.quote:
Jouw mailtje is op de een of andere manier in mn spam folder gekomen.. maarja als jij m nu ook al hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je hem aan iemand anders hebt verkocht, aangezien ik geen mail terug heb gekregen?
Heb hem net via marktplaats gekocht.
Ruilen tegen Just Cause over een paar dagen? En anders wil ik hem wel voor die 20 euri incl!quote:
¤15 exc. geboden voor Table Tennis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:00 schreef nexhil het volgende:
¤15 exc verzenden
sorry, k blijf bij de 5 euro, wil niet meer betalen voor die gamequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:52 schreef koentje.k het volgende:
[..]
voor ¤8 inc,-l is het een deal!
Mail me op: koentje.k @ Gmail.com
7 euro inclusief gebodenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:52 schreef koentje.k het volgende:
[..]
voor ¤8 inc,-l is het een deal!
Mail me op: koentje.k @ Gmail.com
1 euro incl.!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef dnzl het volgende:
Ik heb hier PES6 te ruil/koop, roep maar eens iets.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef dnzl het volgende:
Sorry maar ik heb de PM niet ingeschakeld (dus laat de deal maar zitten).
Die ruil sla ik af, maar PM me je info dan is hij voor 20 van jou. Over een paar dagenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ruilen tegen Just Cause over een paar dagen? En anders wil ik hem wel voor die 20 euri incl!
mail en geld zijn verzondenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Deal!
Mail me even op koentje.k @ gmail.com met je gegevens.
TopSpin2 bedoel je?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:34 schreef hardcorebass het volgende:
te ruil aangeboden: graw en saints row
ik zoek: top tennis 2
test drive unlimited
topspin 2 bedoel ik ja..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:20 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
TopSpin2 bedoel je?
Heb ik...maar ik ruil hem niet voor graw alleen.
Is goed, let me know! we kunnen altijd wel een deal maken!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:28 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
topspin 2 bedoel ik ja..
ja ik kijk nog even, want saints row is natuurlijk weer meer waard als top spin 2.. ik kijk wel ff
Heb jij viva pinata nog??quote:Op maandag 26 februari 2007 07:38 schreef DeVoTioN het volgende:
Te ruil/koop
....
Viva Pinata
Ik zoek nog :
...
Battle for Middle Earth 2 + Jade Empire?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Just Cause uitgespeeld iemand intresse? Het liefste ruil ik tegen een ander spel!
Battlefield 2: Modern Combat binnen! nog bedankt!quote:
toppie (y)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:16 schreef Ash het volgende:
[..]
Battlefield 2: Modern Combat binnen! nog bedankt!![]()
Is battle goed te spelen? en Jade empire heb ik helaas al gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Battle for Middle Earth 2 + Jade Empire?
Niemand?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik heb Call of Duty 3 te ruil. Het liefst tegen een sport- of racespel (PES 6 heb ik al).
Ja Battle is prima te spelen, leuke gamequote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is battle goed te spelen? en Jade empire heb ik helaas al gehad![]()
Mooi! Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:18 schreef Shannara het volgende:
Ha Koentje!
GRAW is vandaag keurig verpakt binnengekomen! Bedankt voor een goede en snelle deal!![]()
amped3?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:00 schreef PatriotOnline het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
- Chromehounds
- Blazing Angels
- Call of Duty 2
Gaan weg voor 20 euro per stuk incl. verzendkosten of ruilen tegen een spel van jou.
Oke dan wil ik wel ruilen mijn Just Cause tegen jouw Battle for middle earth 2 en dan mag je Jade Empire houdenquote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja Battle is prima te spelen, leuke game
Wilde ik net gaan posten.. ik dus ookquote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
Heb ook nog Saint's Row te koop/te ruil
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:07 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik heb te ruil:
- Fifa RTWC 2006
- Fifa WC 2006
- TopSpin 2
Ik zoek nog:
- Burnout Revenge
- GRAW
Ik verkoop niks, ik ruil alleen!!!
Ik kijk nog even of ik hem kan ruilen anders hoor je van mij!quote:Op maandag 5 maart 2007 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Koop je wel? Ik heb nog GRAW voor 16¤ incl maar ik ben niet geinteresseerd in een ruil.
ik heb hier graw te ruil, wil wel ruilen tegen topspin 2quote:Op maandag 5 maart 2007 11:07 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik heb te ruil:
- Fifa RTWC 2006
- Fifa WC 2006
- TopSpint 2
Ik zoek nog:
- Burnout Revenge
- GRAW
Ik verkoop niks, ik ruil alleen!!!
dit is geen kickquote:Op zondag 4 maart 2007 13:00 schreef PatriotOnline het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
- Chromehounds
- Blazing Angels
- Call of Duty 2
Gaan weg voor 20 euro per stuk incl. verzendkosten of ruilen tegen een spel van jou.
Sorry saints row bezit ik alquote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Viva Pinata ruilen tegen Saints Row?![]()
GRAW alleen vind ik wel weinig voor TopSpin 2quote:Op maandag 5 maart 2007 15:04 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik heb hier graw te ruil, wil wel ruilen tegen topspin 2
ik heb topspin2quote:Op maandag 5 maart 2007 15:29 schreef jmac het volgende:
Niemand die NBA 2k7? tegen tennis danwel saints row wil ruilen?
ik wil viva pinata wel ruilen tegen dead rising..quote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef Gargoylesla het volgende:
Games te ruil!
- Viva pinata
- Full auto
- GRAW
- Dynasty warriors 5: empires
Wil hebben
- Lost planet
- battlestation midway
- Dead rising
- Hitman
- Crackdown
- Blazing angels
Eventueel nog andere spellen (Geen sport of race spellen)
Spellen die ik al bezit.
- Oblivion
- Saints row
- Gears of war
- Condemned
Intresse in Full auto ? dan wil ik die wel ruilen voor call of duty 3quote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef Piet_Veerman het volgende:
Is er nou echt niemand geinteresseerd in Call of Duty 3?![]()
Het liefst ruilen tegen een sport- (NBA 2k7?) of racespel, maar alle voorstellen zijn welkom..
Even wat reviews doorgenomen, maar dat slopen is niets voor mij.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:08 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Intresse in Full auto ? dan wil ik die wel ruilen voor call of duty 3
top spin is ook niet wat je nou zegt een nieuw spel, ook al heel oud hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
GRAW alleen vind ik wel weinig voor TopSpin 2
Ik wil dead rising of Gears of War wel ruilen voor N3, wat denk je ervan?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:06 schreef nicket84 het volgende:
Ik heb
- N3 ninety nine nights
- Call of Duty 2
- Prey
te ruil.....
Wie wil en wat bied je?
heb interesse in N3 en heb Chromehounds of Blazing Angels in de aanbieding.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:06 schreef nicket84 het volgende:
Ik heb
- N3 ninety nine nights
- Call of Duty 2
- Prey
te ruil.....
Wie wil en wat bied je?
¤ 12.50 incl. ??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog maar een keer spammen dan![]()
GRAW-uitstekende staat, te koop voor 15¤ inclusief verzenden.
waarom ook niet. e-mail me maar op jsnijders apestaartje groupwise.nu en dan handelen we het verder af.quote:
You got mail!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
waarom ook niet. e-mail me maar op jsnijders apestaartje groupwise.nu en dan handelen we het verder af.
Ik wil hem wel tegen blazing angels ruilen... je kan me mailen op nicket84 AT gmail punt COMquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:48 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
heb interesse in N3 en heb Chromehounds of Blazing Angels in de aanbieding.
verkoop je hem niet voor weinig dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik probeer al een maand m'n Amped3 te ruilen tegen wat dan ook.. is er dan niemand die desnoods King Kong ofzo heeft liggen
Nee heb er toch echt liever een spel voor.. achievementhoer die ik benquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:20 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
verkoop je hem niet voor weinig dan?
Ok niet erg...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee heb er toch echt liever een spel voor.. achievementhoer die ik ben![]()
ruilen tegen prey....quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik probeer al een maand m'n Amped3 te ruilen tegen wat dan ook.. is er dan niemand die desnoods King Kong ofzo heeft liggen
Ik heb King Kong nog liggen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ligt er aan wat je er voor in de aanbieding hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:23 schreef Die4iT het volgende:
pgr 3 iemand te ruil?
Helaas..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:28 schreef Die4iT het volgende:
Fight night, graw
Ik heb Amped 3 voor je, heb je iets te ruil?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:29 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik zoek nog:Burnout Revenge Amped 3 evt. King Kong of andere de al wat oudere spellen!
Laat maar weten wat je hebt en wat je prijs is!!!
Jij was toch een achievmenthoerquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb Amped 3 voor je, heb je iets te ruil?
haha stom ik herkende je naam iets te laatquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:27 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Jij was toch een achievmenthoer![]()
![]()
![]()
Nee sorry, heb niks te ruil...wil ze gewoon hebben in mijn collectie
als hij gewoon goed is hebben we een deal...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haha stom ik herkende je naam iets te laat
ach laat ook maar eigenlijk, tientje incl akkoord?
helemaal niets mis meequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:51 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
als hij gewoon goed is hebben we een deal...
geef je mail adres maar ff dan mail ik je (kan mijn werk mail hier niet neerzetten)
Beetje kaperij praktijken vind je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:23 schreef MMaRsu het volgende:
GASTTTTTTTT IK HEB KING KONG TE RUIL TEGEN AMPED
quote:
my bad...ik had het niet gezien.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik had het al es gepost na aanleiding van zn post dattie Amped niet weg kreeg...
[..]
kaapquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:30 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Beetje kaperij praktijken vind je niet?![]()
Excuses! Ik had de king kong post niet gezienquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
Geen probleem, Dylan moet het zelf weten natuurlijk
Die PSP wacht ik nog even af, misschien is er nog meer interesse.. ik wil niks meer mislopen nu natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
kaap![]()
of je verkoopt 'm aan mij, samen met je psp
ik ga'm echt spelen
* DarkChylde bedoeld het Amped gedeelte uiteraard als een grapje
En ik ben de gelukkigequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef Dylanesque het volgende:
Wow ik zie zelfs dat er ook Prey was geboden.. zo kan je m een maand niet aan de man krijgen, zo zijn er 3 mensen geinteresseerd![]()
Geen probleem johquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Excuses! Ik had de king kong post niet gezienOndertussen al via de mail afgehandeld en zelf het geld al binnen dus bij deze is ie toch verkocht, en volgende keer lees ik beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |