Die ruil sla ik af, maar PM me je info dan is hij voor 20 van jou. Over een paar dagenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ruilen tegen Just Cause over een paar dagen? En anders wil ik hem wel voor die 20 euri incl!
mail en geld zijn verzondenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Deal!
Mail me even op koentje.k @ gmail.com met je gegevens.
TopSpin2 bedoel je?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:34 schreef hardcorebass het volgende:
te ruil aangeboden: graw en saints row
ik zoek: top tennis 2
test drive unlimited
topspin 2 bedoel ik ja..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:20 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
TopSpin2 bedoel je?
Heb ik...maar ik ruil hem niet voor graw alleen.
Is goed, let me know! we kunnen altijd wel een deal maken!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:28 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
topspin 2 bedoel ik ja..
ja ik kijk nog even, want saints row is natuurlijk weer meer waard als top spin 2.. ik kijk wel ff
Heb jij viva pinata nog??quote:Op maandag 26 februari 2007 07:38 schreef DeVoTioN het volgende:
Te ruil/koop
....
Viva Pinata
Ik zoek nog :
...
Battle for Middle Earth 2 + Jade Empire?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Just Cause uitgespeeld iemand intresse? Het liefste ruil ik tegen een ander spel!
Battlefield 2: Modern Combat binnen! nog bedankt!quote:
toppie (y)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:16 schreef Ash het volgende:
[..]
Battlefield 2: Modern Combat binnen! nog bedankt!![]()
Is battle goed te spelen? en Jade empire heb ik helaas al gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Battle for Middle Earth 2 + Jade Empire?
Niemand?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik heb Call of Duty 3 te ruil. Het liefst tegen een sport- of racespel (PES 6 heb ik al).
Ja Battle is prima te spelen, leuke gamequote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is battle goed te spelen? en Jade empire heb ik helaas al gehad![]()
Mooi! Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:18 schreef Shannara het volgende:
Ha Koentje!
GRAW is vandaag keurig verpakt binnengekomen! Bedankt voor een goede en snelle deal!![]()
amped3?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:00 schreef PatriotOnline het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
- Chromehounds
- Blazing Angels
- Call of Duty 2
Gaan weg voor 20 euro per stuk incl. verzendkosten of ruilen tegen een spel van jou.
Oke dan wil ik wel ruilen mijn Just Cause tegen jouw Battle for middle earth 2 en dan mag je Jade Empire houdenquote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja Battle is prima te spelen, leuke game
Wilde ik net gaan posten.. ik dus ookquote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
Heb ook nog Saint's Row te koop/te ruil
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:07 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik heb te ruil:
- Fifa RTWC 2006
- Fifa WC 2006
- TopSpin 2
Ik zoek nog:
- Burnout Revenge
- GRAW
Ik verkoop niks, ik ruil alleen!!!
Ik kijk nog even of ik hem kan ruilen anders hoor je van mij!quote:Op maandag 5 maart 2007 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Koop je wel? Ik heb nog GRAW voor 16¤ incl maar ik ben niet geinteresseerd in een ruil.
ik heb hier graw te ruil, wil wel ruilen tegen topspin 2quote:Op maandag 5 maart 2007 11:07 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik heb te ruil:
- Fifa RTWC 2006
- Fifa WC 2006
- TopSpint 2
Ik zoek nog:
- Burnout Revenge
- GRAW
Ik verkoop niks, ik ruil alleen!!!
dit is geen kickquote:Op zondag 4 maart 2007 13:00 schreef PatriotOnline het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
- Chromehounds
- Blazing Angels
- Call of Duty 2
Gaan weg voor 20 euro per stuk incl. verzendkosten of ruilen tegen een spel van jou.
Sorry saints row bezit ik alquote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Viva Pinata ruilen tegen Saints Row?![]()
GRAW alleen vind ik wel weinig voor TopSpin 2quote:Op maandag 5 maart 2007 15:04 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik heb hier graw te ruil, wil wel ruilen tegen topspin 2
ik heb topspin2quote:Op maandag 5 maart 2007 15:29 schreef jmac het volgende:
Niemand die NBA 2k7? tegen tennis danwel saints row wil ruilen?
ik wil viva pinata wel ruilen tegen dead rising..quote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef Gargoylesla het volgende:
Games te ruil!
- Viva pinata
- Full auto
- GRAW
- Dynasty warriors 5: empires
Wil hebben
- Lost planet
- battlestation midway
- Dead rising
- Hitman
- Crackdown
- Blazing angels
Eventueel nog andere spellen (Geen sport of race spellen)
Spellen die ik al bezit.
- Oblivion
- Saints row
- Gears of war
- Condemned
Intresse in Full auto ? dan wil ik die wel ruilen voor call of duty 3quote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef Piet_Veerman het volgende:
Is er nou echt niemand geinteresseerd in Call of Duty 3?![]()
Het liefst ruilen tegen een sport- (NBA 2k7?) of racespel, maar alle voorstellen zijn welkom..
Even wat reviews doorgenomen, maar dat slopen is niets voor mij.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:08 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Intresse in Full auto ? dan wil ik die wel ruilen voor call of duty 3
top spin is ook niet wat je nou zegt een nieuw spel, ook al heel oud hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
GRAW alleen vind ik wel weinig voor TopSpin 2
Ik wil dead rising of Gears of War wel ruilen voor N3, wat denk je ervan?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:06 schreef nicket84 het volgende:
Ik heb
- N3 ninety nine nights
- Call of Duty 2
- Prey
te ruil.....
Wie wil en wat bied je?
heb interesse in N3 en heb Chromehounds of Blazing Angels in de aanbieding.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:06 schreef nicket84 het volgende:
Ik heb
- N3 ninety nine nights
- Call of Duty 2
- Prey
te ruil.....
Wie wil en wat bied je?
¤ 12.50 incl. ??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog maar een keer spammen dan![]()
GRAW-uitstekende staat, te koop voor 15¤ inclusief verzenden.
waarom ook niet. e-mail me maar op jsnijders apestaartje groupwise.nu en dan handelen we het verder af.quote:
You got mail!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
waarom ook niet. e-mail me maar op jsnijders apestaartje groupwise.nu en dan handelen we het verder af.
Ik wil hem wel tegen blazing angels ruilen... je kan me mailen op nicket84 AT gmail punt COMquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:48 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
heb interesse in N3 en heb Chromehounds of Blazing Angels in de aanbieding.
verkoop je hem niet voor weinig dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik probeer al een maand m'n Amped3 te ruilen tegen wat dan ook.. is er dan niemand die desnoods King Kong ofzo heeft liggen
Nee heb er toch echt liever een spel voor.. achievementhoer die ik benquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:20 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
verkoop je hem niet voor weinig dan?
Ok niet erg...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee heb er toch echt liever een spel voor.. achievementhoer die ik ben![]()
ruilen tegen prey....quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik probeer al een maand m'n Amped3 te ruilen tegen wat dan ook.. is er dan niemand die desnoods King Kong ofzo heeft liggen
Ik heb King Kong nog liggen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ligt er aan wat je er voor in de aanbieding hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:23 schreef Die4iT het volgende:
pgr 3 iemand te ruil?
Helaas..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:28 schreef Die4iT het volgende:
Fight night, graw
Ik heb Amped 3 voor je, heb je iets te ruil?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:29 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik zoek nog:Burnout Revenge Amped 3 evt. King Kong of andere de al wat oudere spellen!
Laat maar weten wat je hebt en wat je prijs is!!!
Jij was toch een achievmenthoerquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb Amped 3 voor je, heb je iets te ruil?
haha stom ik herkende je naam iets te laatquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:27 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Jij was toch een achievmenthoer![]()
![]()
![]()
Nee sorry, heb niks te ruil...wil ze gewoon hebben in mijn collectie
als hij gewoon goed is hebben we een deal...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haha stom ik herkende je naam iets te laat
ach laat ook maar eigenlijk, tientje incl akkoord?
helemaal niets mis meequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:51 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
als hij gewoon goed is hebben we een deal...
geef je mail adres maar ff dan mail ik je (kan mijn werk mail hier niet neerzetten)
Beetje kaperij praktijken vind je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:23 schreef MMaRsu het volgende:
GASTTTTTTTT IK HEB KING KONG TE RUIL TEGEN AMPED
quote:
my bad...ik had het niet gezien.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik had het al es gepost na aanleiding van zn post dattie Amped niet weg kreeg...
[..]
kaapquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:30 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Beetje kaperij praktijken vind je niet?![]()
Excuses! Ik had de king kong post niet gezienquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
Geen probleem, Dylan moet het zelf weten natuurlijk
Die PSP wacht ik nog even af, misschien is er nog meer interesse.. ik wil niks meer mislopen nu natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
kaap![]()
of je verkoopt 'm aan mij, samen met je psp
ik ga'm echt spelen
* DarkChylde bedoeld het Amped gedeelte uiteraard als een grapje
En ik ben de gelukkigequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef Dylanesque het volgende:
Wow ik zie zelfs dat er ook Prey was geboden.. zo kan je m een maand niet aan de man krijgen, zo zijn er 3 mensen geinteresseerd![]()
Geen probleem johquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Excuses! Ik had de king kong post niet gezienOndertussen al via de mail afgehandeld en zelf het geld al binnen dus bij deze is ie toch verkocht, en volgende keer lees ik beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |