Hoor het hem al zeggen. Gadverdamme, ga er van over m'n nek. Zeker ook veerkracht van Feyenoord dat ze een 3-0 achterstand tegen Ajax naar een 3-1 achterstand ombuigenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:16 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Of het word 2-2 na een 2-0 achterstand. Dan komt Koeman met zoiets: We begonnen slecht, maar de ploeg heeft veerkracht getoond.![]()
Idd, een gast met 'ballen'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Daarom! Er moet een trainer met pit komen.
Pierre had na Fener gewoon moeten stoppen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef Erasmusch het volgende:
Pierre had na Fener gewoon in Qatar ofzo centen moeten pakken
traint in het reppe?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:43 schreef koningdavid het volgende:
Jullie moeten van de zomer Koeman netjes ontslaan en dan Been aanstellen. Simpel als dat.
Wisten jullie trouwens dat deze rappert een aantal Feyenoord-spelers (Drenthe, Vincken en De Guzman) traint?
Niets aan toe te geven. Dit is de beste oplossing.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:43 schreef koningdavid het volgende:
Jullie moeten van de zomer Koeman netjes ontslaan en dan Been aanstellen. Simpel als dat.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:43 schreef koningdavid het volgende:
De president van de verenigde straten bedoel je?quote:Wisten jullie trouwens dat deze rappert een aantal Feyenoord-spelers (Drenthe, Vincken en De Guzman) traint?
Goeie scouting in Zuid-Amerika bijvoorbeeld! Zie psv, die halen toch wel wat leuke mensen daar vandaan...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:46 schreef mister_popcorn het volgende:
het is weer 's kut met peren. En het blijft btw kut met peren tenzij de scouting eens optieft en we een echt goede trainer krijgen.
Het stond in de VI. Die Uniq scheen vroeger ook een groot talent te zijn totdat hij een blessure kreeg ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
De president van de verenigde straten bedoel je?In wat?
De enige.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
Mario Been lijkt mij wel een geschikte kandidaat.
Sanchez en Cruz waren de laatste die iets toevoegden... Wat daarna is gekomen was waardeloos. (misschien op Somalia na die tegen rosenborg ons naar de 2e ronde CL schoot...)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Goeie scouting in Zuid-Amerika bijvoorbeeld! Zie psv, die halen toch wel wat leuke mensen daar vandaan...
quote:Ondertussen speelt U-Niq ook nog in het landelijke jeugdteam van Feyenoord en doet hij de havo.
Door huiselijke omstandigheden moet U-Niq het voetbal uiteindelijk laten voor wat het is.
quote:Het is van U-niq bekend dat hij een fanatiek voetbal liefhebber is. In zijn jonge jaren heeft hij een tijd voor de jeugdselectie van Feyenoord gespeeld en tegenwoordig is hij jeugdtrainer voor Sparta. Wanneer wij hem tot slot de keuze voor leggen tussen spelen voor Feyenoord 1 of een hit op nummer 1 besluit hij na lang nadenken toch voor Feyenoord te gaan. “Ik zou 1 miljoen procent zeker voor het voetballen kiezen!”
Klinkt goed. Wel knap dat ze daar nog tijd voor vrij weten maken naast die drukke werkweek.quote:“Als ik ergens aan moet denken is het toch Rotterdam wat mij heeft gemaakt. De straten van Rotterdam, het milieu, de denkwijze van Rotterdammers: nuchter, heel realistisch, daadkrachtig en recht voor z’n raap. Ik ben 100% Rotterdammer.”
Niet dusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:02 schreef mister_popcorn het volgende:
(misschien op Somalia na die tegen rosenborg ons naar de 2e ronde CL schoot...)
quote:Wanneer wij hem tot slot de keuze voor leggen tussen spelen voor Feyenoord 1 of een hit op nummer 1 besluit hij na lang nadenken toch voor Feyenoord te gaan. “Ik zou 1 miljoen procent zeker voor het voetballen kiezen!”
Van de zomer pas? Kan Been niet eerder beginnen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:43 schreef koningdavid het volgende:
Nee. Dat contract van hem krijg je tijdens dit seizoen echt nog niet afgekocht hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Van de zomer pas? Kan Been niet eerder beginnen?
Kiezen tussen 2 passies is wel iets om over na te denken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:07 schreef dlebrok het volgende:
[..]Eerst lang nadenken en dan zeggen dat je 1 miljoen procent voor het voetbal zou kiezen... Waarom denk je dan zo lang na?
Weer zo'n leuk erfenisje van die kale.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee. Dat contract van hem krijg je tijdens dit seizoen echt nog niet afgekocht hoor.
De sherrifquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Henk Timmer zal zondag voor het eerst dit seizoen niet onder de lat staan bij Feyenoord. De doelman hield aan de vrijdagtraining een liesblessure over en trainde zaterdag niet mee. Zijn blessure maakt de weg vrij voor Sherif Ekramy, de Egyptische keeper die vorig seizoen zijn debuut maakte voor Feyenoord. André Bahia, die vrijdag nog niet met de groep trainde, is fit genoeg om mee te spelen tegen FC Twente.
De Braziliaan kreeg deze week last van zijn enkel maar is zaterdag door de medische staf fit genoeg bevonden voor het duel met de Tukkers.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Henk Timmer zal zondag voor het eerst dit seizoen niet onder de lat staan bij Feyenoord. De doelman hield aan de vrijdagtraining een liesblessure over en trainde zaterdag niet mee. Zijn blessure maakt de weg vrij voor Sherif Ekramy, de Egyptische keeper die vorig seizoen zijn debuut maakte voor Feyenoord.
quote:André Bahia, die vrijdag nog niet met de groep trainde, is fit genoeg om mee te spelen tegen FC Twente. De Braziliaan kreeg deze week last van zijn enkel maar is zaterdag door de medische staf fit genoeg bevonden voor het duel met de Tukkers.
Pi-Euroquote:Pierre van Hooijdonk stapt naar de FIFA, omdat hij nog 300.000 euro aan premies tegoed heeft van zijn oude club Fenerbahçe.
De Turkse topclub weigert ondanks diverse toezeggingen aan zijn betalingsverplichting te voldoen.
,,Ik vind het heel moeilijk om deze stap te zetten,’’ zegt Van Hooijdonk, die aan zijn laatste seizoen als profvoetballer bezig is. ,,Ik ben straks twee jaar weg bij Fenerbahçe en heb nog steeds een goed contact met mensen daar. Liefst procedeer je niet, maar zo langzamerhand moet het toch geregeld worden.’’
Van Hooijdonk speelde twee seizoenen bij Fenerbahçe en werd twee keer kampioen van Turkije.
Joepieee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef Erasmusch het volgende:
Die was al geplaatst.
Goed nieuws dat Heerenveen niet heeft gewonnen![]()
Die pingel bedoel je? Dat was 100% ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewoon genaaid door de scheids
Ik voel me meer genaaid door Koemanquote:Op zondag 11 februari 2007 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewoon genaaid door de scheids
geld ook voor mijquote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Merkie het volgende:
Gewoon voor de zoveelste keer kansloos onderuit. Dit is het slechtste Feyenoord wat ik ooit gezien heb volgens mij.
Nou die hebben we gezien!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:46 schreef Suijk het volgende:
Nu kan de veerkracht komen.
Noem me oma, maar ik herinner me nog vaag een seizoen waarin we bijna degradeerdenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Merkie het volgende:
Gewoon voor de zoveelste keer kansloos onderuit. Dit is het slechtste Feyenoord wat ik ooit gezien heb volgens mij.
Ik denk dat jij de enige bent hier die dat bewust heeft meegemaaktquote:Op zondag 11 februari 2007 14:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Noem me oma, maar ik herinner me nog vaag een seizoen waarin we bijna degradeerden![]()
Ik moet zeggen dat dat een erg beleefde manier is om me oma te noemenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige bent hier die dat bewust heeft meegemaakt![]()
De derde niet denk ik maar de andere wel. Ekramy keepte best goed, paar mooie redingen.. beter dan Timmer het zou hebben gedaan. Alleen dat van richtingveranderen was echt knullig van Feijenoord weer.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alle 3 de goals van richting veranderd, anders had Ekramy ze gewoon gehad
Doe gelijk maar een heel nieuw elftal met een nieuwe technische staf. En doe er ook maar een nieuw stadion bij ook. Heb het idee dat Feyenoord passé isquote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Feyenoord heeft gewoon creatieve voetballers nodig, zoals die Bakircioglu. Die is toch veel beter dan Buijs? Ja, Buijs neemt het elftal op sleeptouw hoor.
En nog een afmaker![]()
echt 3 hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef TheDockz het volgende:
[..]
De derde niet denk ik maar de andere wel. Ekramy keepte best goed, paar mooie redingen.. beter dan Timmer het zou hebben gedaan. Alleen dat van richtingveranderen was echt knullig van Feijenoord weer.
Dat laat dan maar weer zien dat het een chaos is achterin.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef TheDockz het volgende:
[..]
De derde niet denk ik maar de andere wel. Ekramy keepte best goed, paar mooie redingen.. beter dan Timmer het zou hebben gedaan. Alleen dat van richtingveranderen was echt knullig van Feijenoord weer.
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat laat dan maar weer zien dat het een chaos is achterin.
Volgens mij moeten we gewoon Kruiswijk van Groningen halen. Ook een speler met een goeie toekomst.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Doe gelijk maar een heel nieuw elftal met een nieuwe technische staf. En doe er ook maar een nieuw stadion bij ook. Heb het idee dat Feyenoord passé is![]()
Dat verhaal kennen we nu wel met Boussaboun, Vlaar en de hele huppelemutquote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat laat dan maar weer zien dat het een chaos is achterin.
Volgens mij moeten we gewoon Kruiswijk van Groningen halen. Ook een speler met een goeie toekomst.![]()
Nee die zal alle problemen wel ff in z'n 1tje oplossenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom heeft die Gio nou verlengd gvd
Ik weet niet of Gio de handel weer uit het slop kan trekken hoor. Het is toch niet echt die leider die je nu nodig hebt. Ajax haalt Davids terug, Feyenoord...?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef Erasmusch het volgende:
Het zou een goede stap naar beter kunnen zijn lijkt me.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee die zal alle problemen wel ff in z'n 1tje oplossen![]()
Van Hooijdonkquote:Op zondag 11 februari 2007 14:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik weet niet of Gio de handel weer uit het slop kan trekken hoor. Het is toch niet echt die leider die je nu nodig hebt. Ajax haalt Davids terug, Feyenoord...?
Had een goeie speler geweest voor iets meer balans. Maar als hij niet meer wil komen, kan je hem niet eens ongelijk geven.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef Erasmusch het volgende:
Scheelt wel. En het is meer een leider én Feyenoorder dan Lucius.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Straks wordt volgend seizoen Hasselbaink gehaald als de verlosserquote:Op zondag 11 februari 2007 14:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik weet niet of Gio de handel weer uit het slop kan trekken hoor. Het is toch niet echt die leider die je nu nodig hebt. Ajax haalt Davids terug, Feyenoord...?
Boussaboun vind ik geen verrassing dat het niet echt lekker uit de verf komt. Van Vlaar vind ik het veel onverwachter (en jammerder), was echt blij toen die knul kwam.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat verhaal kennen we nu wel met Boussaboun, Vlaar en de hele huppelemut![]()
Waarom halen ze hem danquote:Op zondag 11 februari 2007 14:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Boussaboun vind ik geen verrassing dat het niet echt lekker uit de verf komt. Van Vlaar vind ik het veel onverwachter (en jammerder), was echt blij toen die knul kwam.
Weer een enorme misser dusquote:Op zondag 11 februari 2007 14:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ken ie ook niets aan doen, hij is gewoon te oud. Je moet ze ook terughalen voordat ze de bal niet meer kunnen zien van de staar.
Ken ie ook niets aan doen, hij is gewoon te oud. Je moet ze ook terughalen voordat ze de bal niet meer kunnen zien van de staar.quote:
Deed Haas-Jan vorig jaar ook bij Ajax en Kuyt bij ons.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het ligt ook aan het verwachtingspatroon, als Twente volgend jaar 8e eindigt is er in principe niks aan de hand.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:42 schreef dlebrok het volgende:
En voor de mensen die roepen dat Feyenoord niet beter kan : Twente kan ook een beter team neerzetten dus Feyenoord presteert zwaar ondermaats en daar is Koeman de schuldige van.
Ja, Vlaar heeft zich vooralsnog niet ontwikkeld naar verwachting, maar in dit team...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Waarom halen ze hem dan? En Vlaar was toch de nieuwe Jaap Stam, de top verdediger? Nou ik zie er niet veel van terug.
Ze moeten zwaar werk maken om Boulahrouz te halen. Lijkt me een echt een goeie.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, Vlaar heeft zich vooralsnog niet gehoopt naar verwachting, maar in dit team...
Er zit nog rek in bij hem, hij is te jong om het team te dragen. Ouwe (niet té oude) gemene manne motte we hebbe.
Die wil niet, wedden? Heel helaas.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ze moeten zwaar werk maken om Boulahrouz te halen. Lijkt me een echt een goeie.
Right, haal dan Ronaldinho ook gelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 14:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
wel realistisch blijven hèquote:Op zondag 11 februari 2007 14:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Emerton op de rechtsback, B Kalou op Rechtsvoorquote:Op zondag 11 februari 2007 14:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zijn er nog ex-spelers die nog teruggehaald kunnen worden? (davids, seedorf etc bij ajax)
Dirk?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zijn er nog ex-spelers die nog teruggehaald kunnen worden? (davids, seedorf etc bij ajax)
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Emerton op de rechtsback, B Kalou op Rechtsvoor
Let's Go
??quote:Op zondag 11 februari 2007 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Daar in het Astrid park daar staat een spits...
Onbetaalbaar lijkt me, Anderlecht heeft daar toch iets van 6 miljoen voor betaaldquote:
Heeft Lucius nog een broer ofzo?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
TimmerEkramy
Emerton - Vlaar - Lucius - Gio
De Guman - LuciusBruins - Drenthe
B. Kalou - (???) - Slory![]()
Twente en Feyenoord kun je niet met AZ vergelijken.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:46 schreef Maikalo het volgende:
Het is ook gewoon gelul dat er geen geld is voor een betere selectie. Als AZ of Twente een beter aankoopbeleid heeft dan Feyenoord, zegt dat gewoon genoeg. Gewoon een betere staf en selectie. Dit is gewoon een elftal wat thuis hoort in het rechterrijtje![]()
Zei hij dat echt?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:05 schreef dlebrok het volgende:
Koeman : "Als Feyenoord voor het kampioenschap wil gaan moeten ze een andere trainer hebben"![]()
Zelfkennis heeft ie wel
Frutos is cruzquote:Op zondag 11 februari 2007 15:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Onbetaalbaar lijkt me, Anderlecht heeft daar toch iets van 6 miljoen voor betaald? edit: ik zie op wiki staan dat hij 2.5 miljoen was...
Maar is er niet een tweede kalou, cruz of zo te vinden ergens?
dat meen je nietquote:Op zondag 11 februari 2007 15:05 schreef dlebrok het volgende:
Koeman : "Als Feyenoord voor het kampioenschap wil gaan moeten ze een andere trainer hebben"![]()
Zelfkennis heeft ie wel
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 15:11 schreef Erasmusch het volgende:
Van de zomer komt Tymo wel ff de boel op scherp zetten![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:05 schreef dlebrok het volgende:
Zelfkennis heeft ie wel
Hij wilt dus eigenlijk gewoon oprotten.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:05 schreef dlebrok het volgende:
Zelfkennis heeft ie wel
Zo 18/02/07 Feyenoord - FC Utrechtquote:Op zondag 11 februari 2007 15:17 schreef Erasmusch het volgende:
Dat lijkt me duidelijk. Als Woerts nou nog ff deze week zn vertrouwen in Erwin uitspreekt, kan ie na de 1-3 tegen Utrecht oprotten
Ook zo lulquote:Op zondag 11 februari 2007 15:17 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Peter Bosz bij Studio Voetbal
Ben jij nou voor Feyenoord?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bosz heeft wat uit te leggen vanavond![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:05 schreef dlebrok het volgende:
Zelfkennis heeft ie wel
Optyfen Koeman.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:05 schreef dlebrok het volgende:
Zelfkennis heeft ie wel
Hij is dan ook al een tijdje geen trainer meerquote:Op zondag 11 februari 2007 15:30 schreef Suijk het volgende:
Willem heeft het ook al een tijdje niet meer als trainer.
Hij kan het echter wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:28 schreef dlebrok het volgende:
Nee niet weer zo'n nuchter rustig persoon.
Daarom juist.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:33 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hij is dan ook al een tijdje geen trainer meer
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:36 schreef don-diablo het volgende:
van mij mag de kromme wel weer trainer worden![]()
Maar wel de beste, dus dat zegt al genoegquote:Op zondag 11 februari 2007 15:36 schreef rubbereend het volgende:
Willem lijkt me ook de oplossing niet.
+Henkquote:Op zondag 11 februari 2007 15:38 schreef Zjakkie het volgende:
de kromme samen met Been lijkt me beste en aardige combinatie
Ik ben gewoon een voetbalsupporterquote:
Te onervaren. Er moet gewoon een oude rot komen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef Chadi het volgende:
fraser denk ik
of zo oude duitse trainerquote:Op zondag 11 februari 2007 15:51 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Te onervaren. Er moet gewoon een oude rot komen.
Korbach?quote:
Flikker op man! De 5e plek is onze doelstelling.... Man man manquote:KOEMAN: SITUATIE WAARIN ALLES TEGENZIT
Excuses waren er aan te voeren door de spelers en daar Erwin Koeman begrip voor. Maar waar de trainer niet mee kon leven was het slecht uitvoeren van de opdrachten. Veelzeggend was onder meer de prestatie van de middenvelders, zei de trainer na afloop van het duel met FC Twente (3-0). ‘De afspraak was dat we kort dekten, maar FC Twente had vervolgens alle ruimte op het middenveld’, aldus Koeman, die genoodzaakt zei te zijn om te wisselen. Jonathan de Guzman bleef na rust in de kleedkamer achter. ‘Wie zelfkritiek heeft, weet waarom hij gewisseld wordt’, luidde het commentaar van de trainer die zijn ploeg na het duel berispend toesprak in de kleedkamer.
Het verschil tussen Feyenoord en FC Twente zat ‘m zondag vooral in de fase waarin beide ploegen zitten, gaf Koeman aan. ‘FC Twente is de ploeg in vorm, waar alles naar wens verloopt. Wij zijn de ploeg die de gifbeker blijkbaar helemaal leeg moet drinken. Het zit tegen, maar we maakten ook teveel fouten om hier punten mee te nemen. Dat neemt overigens niet weg dat we op voorsprong hadden moeten komen na vijf minuten. Derijck had een niet te missen kans. Maar ook dat was ons niet gegund.’
Feyenoord moet snel sportief herstel tonen om zo de vijfde plaats niet in gevaar te laten komen, waarschuwde de trainer. De voorsprong op nummer zes Heerenveen bedraagt vier punten. ‘We hebben het dus in eigen hand. Het is zaak om in het veld snel te handelen om die vijfde plaats te behouden. Want die klassering is de doelstelling, dat moeten we na weer zo’n nederlaag niet uit het oog verliezen’, aldus Koeman.
Als alleen de spelers het moeten doen, waarom staat er voor elke spelersgroep een trainer dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:08 schreef WjeroneW het volgende:
Waarom bekken jullie alleen op Koeman?
De spelers moeten het waarmaken!
Ja en nee. Ik merk dat deze selectie best veel mensen telt die zich het snot voor de ogen (willen) lopen maar het gewoon niet redden qua niveau. Dan ligt het niet aan de spelers, maar aan de inkoop en opstelling.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:08 schreef WjeroneW het volgende:
Waarom bekken jullie alleen op Koeman?
De spelers moeten het waarmaken!
Ja, maar jullie selectie is op 2/3 plekken na veel sterker als die van ons. Dus ik vind het niet zo raar dat we 2 keer van jullie verliezen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:10 schreef Jasza het volgende:
Normaal zou elke trainer ontslagen zijn die 2x pakslaag van Ajax krijgt.
Nee maar dan nog, er zit geen enkele verbetering in bij jullie dit seizoen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja, jullie selectie is op 2/3 plekken na veel sterker als die van ons. Dus ik vind het niet zo raar dat we 2 keer van jullie verliezen.
dat zegt vakkie w toch ookquote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maar dan nog, er zit geen enkele verbetering in bij jullie dit seizoen.
Uit worden jullie bijna elke week afgestraft, ligt toch wel aan de trainer ook.
Het is belachelijk dat de spelers een hand boven het hoofd gehouden wordt.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als alleen de spelers het moeten doen, waarom staat er voor elke spelersgroep een trainer dan?
We hebben een kut selectie, maar we zijn nou ook weer niet zo slecht dat we bijna de meeste tegendoelpunten van de eredivisie tegen horen te hebben.
Ja, het is de schuld van de spelers en de trainer. Maar je kan geen nieuwe selectie kopen, een nieuwe trainer die in ieder geval de negatieve tendens weet de doorbreken kan wel tot de mogelijkheden behoren. En als dat gebeurt zou die betere selectie vanzelf moeten komen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat de spelers een hand boven het hoofd gehouden wordt.
Zeker... Eerst kwam KKoeman telkens met dingen als "Veerkracht" aanzetten. Maar dat laten we zelfs nu al niet meer zien.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maar dan nog, er zit geen enkele verbetering in bij jullie dit seizoen.
Uit worden jullie bijna elke week afgestraft, ligt toch wel aan de trainer ook.
Maar wie moet je dan opstellen? De A1 ofzo?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat de spelers een hand boven het hoofd gehouden wordt.
Kunenn we nog iets van de play-offs makenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, het is de schuld van de spelers en de trainer. Maar je kan geen nieuwe selectie kopen, een nieuwe trainer die in ieder geval de negatieve tendens weet de doorbreken kan wel tot de mogelijkheden behoren. En als dat gebeurt zou die betere selectie vanzelf moeten komen.
Onbegrijpelijk idd. Die stink Jood mag van mij meteen optyfen. Samen met die Tiendalli.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:18 schreef Jasza het volgende:
Waarom staat Derijck er niet in voor Greene, vond die gast best aardig invallen tegen ons.
Idd. Kolkka. Je ziet m rennen en zweten, maar hij zat niet voor niets bij Den Haag. Lucius mocht niet voor niets weg, Buijs doet zijn best maar is een houthakker enz.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:17 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar wie moet je dan opstellen? De A1 ofzo?
Sommige spelers kunnen gewoon niet beter als dat ze laten zien. Daar kunnen ze niets aan doen.
Volgend jaar hebben we de Guzman, Bruins, Lensky, Hofs en Drenthe voor het middenveld. Dan gaan er 2 of 3 buiten de basis vallen. Hofs lijkt mij de meeste kans te maken om er buiten te vallen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Kolkka. Je ziet m rennen en zweten, maar hij zat niet voor niets bij Den Haag. Lucius mocht niet voor niets weg, Buijs doet zijn best maar is een houthakker enz.
Volgend seizoen komt Bruins. Hoera. Moeten ze wel die routinier hebben tegen die tijd, dat Luigi ook niet gaat verpieteren.
Allemaal jonge broekies. Daar heb je geen tyfus aan zolang er geen leider tussen ze in staat.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben we de Guzman, Bruins, Lensky, Hofs en Drenthe voor het middenveld. Dan gaan er 2 of 3 buiten de basis vallen. Hofs lijkt mij de meeste kans te maken om er buiten te vallen.
Daarom... Ik denk dat de Guzman aan het eind van volgend seizoen vertrekt naar Arsenal voor 3/4 miljoen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Allemaal jonge broekies. Daar heb je geen tyfus aan zolang er geen leider tussen ze in staat.
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Daarom... Ik denk dat de Guzman aan het eind van volgend seizoen vertrekt naar Arsenal voor 3/4 miljoen.
Zelfde als met van Persie. De Guzman heeft zo ontzettend veel potentie om een topper te worden, maar Feyenoord verneukt hem gewoon.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Meen je dit?
Hoezo zou hij nu al weggaan en waarom zou Arsenal hem nu willen?
ik vind m helemaal niet zo goed eik...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef don-diablo het volgende:
Ja Hofs is wel een leuke voetballer, fel mannetje ook, maar pakt toch iets teveel kaarten voor een aanvallende middenvelder.. Ik geloof dat ik niet de enige ben die zo denkt
tja het is geen sneijderquote:Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
ik vind m helemaal niet zo goed eik...
quote:11/2/2007 - Koeman zegt zijn selectie de waarheid
(Gepost door K)
Erwin Koeman bleef met alle spelers lang in de kleedkamer alvorens hij de media te woord wilde staan. Hij liet weten zijn ploeg de waarheid te hebben gezegd, zo staat te lezen op Telegraaf.nl.
Feyenoord Netwerk
"Ik heb even een toespraakje gehouden. Wat ik heb gezegd? Dat bespreek ik niet in het openbaar. Of ik boos ben geworden? Wat denk je dan? Dat ik blij was ofzo? Nee, ik heb geen ultimatum gesteld. Ik ben gewoon even eerlijk en duidelijk geweest naar mijn ploeg toe.”
Feyenoord Netwerk
„De werkelijkheid doet pijn, ja. We staan op een plaats op de ranglijst waar we eigenlijk niet thuishoren. De gifbeker moet bij ons dit seizoen helemaal worden leeggedronken. Dat is ook het verschil met FC Twente. Dat is een ploeg in vorm. Alles verloopt naar wens bij die club. Bij ons zit juist alles tegen.”
Soooo Had hij dat niet een wedstrijd of 15 geleden kunnen doen?quote:
Tsja de spanning loopt hoog op binnen de selectie, straks is het bye bye play-offsquote:E. Koeman maakt zich zorgen
Feyenoord-trainer Erwin Koeman zag zijn ploeg vanmiddag wederom verliezen in de Eredivisie. Na de 3-0 nederlaag tegen FC Twente moest de oefenmeester concluderen dat er gewoon teveel fout gaat binnen zijn ploeg.
"We moeten gewoon op 1-0 komen na vijf minuten. Maar goed, we geraken weer op achterstand en dan loop je weer achter de feiten aan," aldus Koeman tegenover Langs de Lijn. "Het zit ons ook totaal niet mee, maar ik kan ook niet ontkennen dat we teveel fouten maken."
"Teveel spelers worden ook onzeker. Dat is inherent aan de situatie. Maar dat betekent ook dat veel spelers de bal niet willen hebben. En dat is funest. Zeker in balbezit. Veel spelers zoeken te vaak de moeilijke oplossing. Dat is ook spelintelligentie."
"Het viel mij ook op dat bij ons erg veel spelers vallen. Terwijl sommigen lange noppen hebben. Dan ga ik me toch bedenken hoe dat kan. We hadden vandaag een speler die alleen maar op de grond heeft gelegen."
"De druk ligt er nu helemaal op en dat blijft zo. Ik begin me wel zorgen te maken. Maar we moeten deze nederlaag weer verwerken. We missen het vertrouwen, maar moeten ons toch weer oprichten. Doorgaan en zien waar het schip strandt is het devies voor de rest van de competitie."
Nee dat maken we niet. Denk ook niet dat er veel kaartjes voor de playoffs worden verkochtquote:Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Jasza het volgende:
Alsof ze een kans maken in de PLay-offs tegen Ajax,psv of az?
Ach ja sommige feyenoorders zijn ervan overtuigd dat Feyenoord in de play-offs wel wint van Ajax net zoals dat vorig jaar andersom was. Nou overtuigd zijn ze nog zekerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Jasza het volgende:
Dat word gewoon 6 wedstrijden met 1 punt ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk maak je in de playoffs wel kans, maar ik denk dat je niet graag met zo'n team de CL in zou willen. Ik ben echt benieuwd wat er voor versterkingen mogelijk blijken te zijn.
We krijgen nu met 3-0 op de broek van twente. en 4-1 van nac.. dusquote:Op zondag 11 februari 2007 16:49 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat word gewoon 6 wedstrijden met 1 punt ofzo![]()
Moet je hopen dat je niet Barca in je poule loot, want dan krijg je gewoon met 6-0 aan je broek.
Jah,quote:Op zondag 11 februari 2007 16:51 schreef 6liNes het volgende:
Mag Feyenoord uberhaupt Europa in dan?
Wel hoor, als je de voorronde doorkomt heb je geloof ik al 6 miljoen verdiend. Alles wat we verder winnen is mooi meegenomen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef Suijk het volgende:
maar ik denk dat je niet graag met zo'n team de CL in zou willen.
Ach ja, dat is natuurlijk ook nog belangrijk. Als Ajax maar geen kampioen wordt.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:25 schreef Greetings het volgende:
Zelfs een negatief doelsaldo nu (46-48)![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:25 schreef Greetings het volgende:
Zelfs een negatief doelsaldo nu (46-48)![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach ja, dat is natuurlijk ook nog belangrijk. Als Ajax maar geen kampioen wordt.
Ik denk dat er meer reden tot zorg is mbt tot je eigen club, dan je nu druk te maken over de kampioensstrijd.
Haha, leuk. Alsof er met deze stapel brandhout iets te bereiken valt.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik verneem net dat een flinke grote groep de spelersbus op staat te wachten bij de Kuip. Iemand die er meer over weet?
Ik geloof dat je het niet helemaal begrijptquote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jorien moet jij naar de Kuip? Heel vak X is er!
Sorry ik had jou niet moeten quotenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:39 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt.
Zeg dan niks, kneus.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Jorien moet jij naar de Kuip? Heel vak X is er!
Tegen PSV en AZ waren ze dit seizoen minstens gelijkwaardig... Maarja, ligt ook maar aan de waan van de dag.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Jasza het volgende:
We kunnen in ieder geval nog proberen om één record te behalen dit seizoen.....quote:Negatief doelsaldo voor Feyenoord
Met nog tien wedstrijden op het programma heeft Feyenoord een negatief doelsaldo. De Rotterdammers scoorden 46 doelpunten en kregen er maar liefst 48 tegen.
In het seizoen 1990-1991 eindigde Feyenoord de Eredivisie voor het laatst met een negatief doelsaldo (39 voor, 40 tegen). Feyenoord werd toen na 34 wedstrijden 8e.
Ook het aantal tegendoelpunten (48) is uitzonderlijk hoog. De laatste keer dat Feyenoord meer dan 48 tegendoelpunten kreeg was in seizoen 1988 - 1989. In dat seizoen moest Joop Hiele 52 keer de bal uit het net vissen.
Seizoenen met meer dan 48 tegentreffers vanaf 1950:
Seizoen - Tegentreffers
1988 - 1989: 52x
1987 - 1988: 57x
1985 - 1986: 50x
1984 - 1985: 51x
1981 - 1982: 59x
1958 - 1959: 54x
1957 - 1958: 76x
1956 - 1957: 58x
1955 - 1956: 56x
1951 - 1952: 51x
knak heeft er 55quote:Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef Happel het volgende:
We hebben ook al 51 gele kaarten gepakt dit seizoen. Misschien worden we laatste in de Fair Play Cup, dat zou ook een hele mooie prijs zijn...
* FrankyMcG ziet een huldiging op de Coolsingel in aankomst.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef Happel het volgende:
We hebben ook al 51 gele kaarten gepakt dit seizoen. Misschien worden we laatste in de Fair Play Cup, dat zou ook een hele mooie prijs zijn...
Lullige kaartjes, net zoals ons team momenteel, een lullig team.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:24 schreef Erasmusch het volgende:
Maar het zijn geen eens 'waar gehakt wordt vallen spaanders' kaarten, het zijn gewoon van die lullige, domme gele kaartjes wegens praten, shirtjes trekken etc
Hoe kan dat als jij er niet wasquote:Op zondag 11 februari 2007 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's van FC Twente - Feyenoord staan online op www.fr-fotopage.nl
Wie wil er nou foto's maken voor Jorienquote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Iemand anders foto's laten maken?
Ik had wel foto's willen maken van jorien!quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik had wel foto's willen maken van jorien!
Jij was toch voor psv...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c5cb8ec809ec8c4cfd01
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c5cb8ec809ec8c4cfd01
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Alle 3 de goals van Twente door aangeraakte ballen![]()
toch wel hequote:Op zondag 11 februari 2007 20:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die Schreuder is ook een zak aardappelen zeg.
Hij heeft dan wel veel problemen gehad met zijn dochtertje, maar hij is nou niet echt de man voor Feyenoordquote:
tegen ajax kut, vandaag kutquote:Op zondag 11 februari 2007 20:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hij heeft dan wel veel problemen gehad met zijn dochtertje, maar hij is nou niet echt de man voor Feyenoord
dat zekerquote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo, waren de "moffen" toch een klasse te groot voor jullie
What's new?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:24 schreef devv05 het volgende:
Dat had net zo goed 5-0 of 6-0 kunnen wezen zeg...
Ook voor als je een fakkel afsteekt ?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb tot vandaag altijd gezegd dat het niet aan Koeman ligt.
Maar een uitspraak als "we moeten bij de laatste 5 blijven" heeft niks meer met Feyenoord-mentaliteit te maken. De playoffs worden toch niks meer op deze manier. Zorg maar eens voor wat verdedigers en ga volgend seizoen maar eens denken of je klaar bent voor een toernooi als de UEFA-cup.
Maar vanaf nu sta ik wel open voor een compleet nieuwe staff incl trainer.
En voor de supporters:
1 keer misdragen > waarschuwing op de clubcard,
2e keer > stadionverbod voor 5 jaar
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:49 schreef Adidah het volgende:
Ik hoop toch dat Feyenoord de play-offs gaat halen. Dan weet je als tegenstander in ieder geval dat je de eerste ronde cadeau krijgt.
ACTIE!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:12 schreef footbal_lad het volgende:
Nou,nou het was me weer 'n dagje.Zullen wel weer 'n aantal jongens 'n SV krijgen aangezien er weer 'n halve bus is gesloopt.Jaja,dat zijn de dingen die ons dappere bestuur belangrijker vind.Maar vandaag wel met schijt in de broek de Kuip verlaten.
Qua openheid en meer transparant zijn zijn we dit jaar in ieder geval wel sterk bezig,kijk maar naar onze achterhoede.Kenne sommige van die gasten straks lekker met het vrouwenelftal meedoen,ze voetballen toch als 'n stelletje wijven....
Mooi! Jammer dat ik er niet bij kan zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik verwacht het zelfde als tegen twente thuis, als utrecht volgende week scoort
Persoonlijk idee van je? Stik lekker dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef Ixnay het volgende:
En voor de supporters:
1 keer misdragen > waarschuwing op de clubcard,
2e keer > stadionverbod voor 5 jaar
Vind het wel iets hebben, dat die vent ondanks dat die zo is afgekraakt en vervloekt in het begin toch nog een praatje maakt me de supporters. Want waarom zie ik hier alleen Charisteas en Drenthe staan, terwijl 'Uber-feyenoorder' Danny Buijs er niet bij staat.quote:Opnieuw warm onthaal selectie bij de Kuip
Met een onbehaaglijk gevoel stapten spelers en trainers van Feyenoord zondagmiddag in Enschede de bus in. Niet alleen de nederlaag bij het ijzersterke FC Twente was hard aangekomen (3-0), ook het vooruitzicht van opnieuw een vijandige ontvangst bij de eigen Kuip door boze fans stemde het Rotterdamse gezelschap niet vrolijk.
Vorige week na de verliespartij bij Ajax (4-1) wachtte de Feyenoorders een agressief onthaal bij aankomst in het stadion. De politie moest er zelfs aan te pas komen om de veiligheid voor alle betrokkenen te garanderen. Uit boosheid over het grimmige welkom besloot coach Erwin Koeman toen een dag later achter gesloten deuren te trainen. Hij en zijn spelers hadden even geen trek in ‘gezellige’ onderonsjes met supporters.
Zondag bij terugkeer uit de ‘Hel van Enschede’ waren een stuk of tien stewards genoeg om de rust rond De Kuip te bewaren. Zonder al te veel problemen konden spelers en trainers in hun auto stappen om naar huis te gaan. Een enkeling (Angelos Charisteas, Royston Drenthe) stopte nog even om een praatje te maken met de morrende fans. “Maandag trainen we weer in alle openheid. Waarom ook niet?” had de dappere Koeman eerder in Enschede al opgemerkt.
don't bite the hand that feeds you.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Prachtvent die Charisteas. Door half rotterdam uitgekotst worden en toch stoppen om een praatje te maken. Dat is gewoon klasse!
Echt hoor. Wat een lul is het. Heb je het boek van Hugo gelezen. Staat die Bosz er ook zo leuk inquote:Op zondag 11 februari 2007 23:07 schreef Pritt het volgende:
Wat een huichelaar is die Bosz.
Ja ik heb nu lekker rondgekeken en ik ga nu er wat aan doen.
Heeft hij dus 7 maanden salaris getrokken om wat rond te kijken.
Heb jij in die tijd dan 1 verbetering gezien door toedoen van Bosz?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb jij het interpretatievermogen van een bos uien ofzo?
Hoe wil je dan ver komen in een Europees toernooi als je na 3 rondes gediskwalificeerd wordt n.a.v. het gedrag van je supporters?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Persoonlijk idee van je? Stik lekker dan.
Alleen Vlaar doet het redelijk idd... De rest is niks.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Alleen in Tilburg vind je een nog grotere gatenkaas dan van Feijenoord. Dit seizoen heb ik het idee dat vooral de verdedigers er moedeloos bij staan.
Dat is niet ontkend???quote:Op zondag 11 februari 2007 23:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar het is dus wel waar wat Bosz doodleuk ontkende van dat ze vorige week tegen Ajax ook de supporters boos bij de kuip stonden ( en dat vindt ik ook niet zo gek )
Dat ze dat gek vindenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgens ego2.nl is het alleen Lucius die met de fans ging praten.
Maar het is dus wel waar wat Bosz doodleuk ontkende van dat ze vorige week tegen Ajax ook de supporters boos bij de kuip stonden ( en dat vindt ik ook niet zo gek )
Dan zal het ook wel waar zijn van het opstootje tussen Van Hooijdonk en Castelen ( wat ie ontkende)
Verder van 68 contractspelers naar iets van 26![]()
Ja, die verdedigers bij Feyenoord zijn echt een drama. In de wedstrijd tegen Ajax bijvoorbeeld. Bij de 1-0 duikt er gewoon eentje wegquote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Alleen in Tilburg vind je een nog grotere gatenkaas dan van Feijenoord. Dit seizoen heb ik het idee dat vooral de verdedigers er moedeloos bij staan.
Volgens mij was het antwoord dat AZ heel anders voetbal speelde?quote:Op maandag 12 februari 2007 08:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Oja nog iets. Hugo Borst vroeg aan Bosz waarom Feyenoord Koevermans niet voor een paar ton heeft gehaald. Antwoord van Bosz: Sparta speelt een heel ander soort voetbal. Die voetballen meestal op hun eigen helft. Dus je weet niet hoe zo'n spits het bij Feyenoord doet.
Nee maar wel doodleuk counterspits Slory kopen![]()
hoezo, volgend jaar wordt het pas echt interessantquote:Op maandag 12 februari 2007 08:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Vind het eigenlijk steeds minder erg dat ik volgend jaar Feyenoord niet in de Kuip kan volgen, omdat ik voor stage in het buiteland zit.
ben blij dat er nog ras-optimisten bestaan ....quote:Op maandag 12 februari 2007 10:15 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hoezo, volgend jaar wordt het pas echt interessantWe worden dan kampioen namelijk, ik denk ik zeg het maar ff ...
Kijk eens waar de komma staat.... voormalig ajax voetballer gaat over La Ling.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)chten_met_de_sterren
Letten we even op waar John de Wolf volgens de Volkskrant heeft gespeeld![]()
Jullie maatje Elstak doet ook meequote:Op maandag 12 februari 2007 10:49 schreef ruud_fr het volgende:
ken De Wolf die neus meteen een paar klappen verkopen
of gedraag ik mij nu weer als iq-loze havenslaaf met calimero gedrag![]()
James Brown is still alivequote:Op maandag 12 februari 2007 10:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jullie maatje Elstak doet ook mee.
schop schop schop hem neerquote:Op maandag 12 februari 2007 10:49 schreef ruud_fr het volgende:
ken De Wolf die neus meteen een paar klappen verkopen
of gedraag ik mij nu weer als iq-loze havenslaaf met calimero gedrag![]()
quote:DE VAGINAMONOLOGEN ROND DE KUIP
De schrijfster Eve Ensler spoorde vrouwen aan om een spiegel te pakken en hun vagina goed te leren kennen. Zelfonderzoek van de vagina helpt vrouwen om hun lichaam beter te begrijpen…
PENISONDERZOEK
Erwin Koeman: “We staan op een plaats waar we niet horen. Op de training spelen we een niveau hoger. Sommige spelers willen de bal niet hebben. Vooral de jonge spelers willen meer doen dan ze kunnen, bovendien zijn ze gauw in paniek.”
FEYENOORD-trainer-selectie-bestuur:
KIJK IN DE SPIEGEL!
Peter Bosz: “Dat is me te gemakkelijk!” Op iedere vraag of opmerking van Hugo Borst in het programma Studio Voetbal gisteravond: “dat is me te gemakkelijk!” Duidelijkheid voor de supporters moet er komen, maar Peter ‘Platitude’ Bosz verstrekt het niet. Wel dat er nog verschillende lijken uit de kast zijn komen rollen. Wat blijkt, de jarengeleden overleden Cor Kieboom heeft zich zo dikwijls in zijn graf omgedraaid, dat hij uiteindelijk in de kast bij Peter Bosz is terechtgekomen.
Peter Bosz: “Er is geen geld, bovendien is er geen zicht op geld ook! Ik ben met een beleidsplan bezig en kom daar binnenkort mee naar buiten!”
Hugo Borst: “Jullie tellen drie miljoen euro neer voor Charisteas en laten Lazovic die zeven miljoen heeft gekost, voor een miljoen gaan…”
Peter Bosz: “Die Charisteas heeft geen drie gekost!”
Hugo Borst: “Nou, iets minder dan!”
Peter Bosz: “Er is geen geld! We moeten slim zijn!”
Op 1 februari 2006 verscheen op FR-forum.nl het volgende bericht:
BOSZ technisch directeur van Feyenoord
Peter Bosz en Heracles Almelo waren hard op weg de samenwerking te verlengen. Maar er is een kink in de kabel gekomen. De trainer wilde deze week toezeggingen over versterking van de selectie, voordat hij zijn handtekening zou zetten. Blijkbaar kon de Almelose club niet aan deze eisen voldoen.
Bosz besloot toen maar ’slim’ om technisch directeur bij Feyenoord te worden, waar hij zakken met geld ter beschikking krijgt om nieuwe spelers aan te trekken.. Waarom hoor ik bij het zien van Peter Bosz op tv Bonnie St Claire zingen: “Dokter Bernard is hij echt zo ziek?” Ik voel me (om in stijl van de vaginamonologen te blijven) net een vrouw in de overgang. Ik krijg ‘opvliegers’ van die man en word herhaardelijk ’s nachts zwetend wakker bij het idee dat zo’n stuk onbenul Feyenoord moet gaan redden. Opzouten, zonder gouden handdruk. Ga maar ergens anders voor TD studeren. Hier blameer ik nogmaals Chris ‘Coca Cola’ Woerts! Hoe bestaat het dat een club als Feyenoord een volkomen onervaren man op zo’n belangrijke positie neerzet? Ook U heer Woerts, heeft zichzelf een brevet van onvermogen opgespeld.
ERWIN KOEMAN
Heeft Erwin spelers beter gemaakt? Over platitudes gesproken. “We staan op een plaats waar we niet horen en we zitten in de hoek waar de klappen vallen!” Die hebben we inmiddels zo dikwijls gehoord, daar is een carnavalsliedje van te maken.
Ook in Studio Voetbal gisteravond:
Youri Mulder: “Erwin Koeman raakt niet in paniek, dat is een nuchtere Groninger.”
Dan ben jij een Belg, Youri, jij bent toch in Brussel geboren? Erwin is een Zaankanter!
Die Zaankanter heeft geen spelers beter gemaakt. Die heeft ook geen ervaring genoeg. Assistent bij PSV, trainer bij RKC, dat is niet voldoende voor een topclub wat Feyenoord hoort te zijn. Alhoewel vorige week in de ArenA waren het ‘tobbers in concert’ i.p.v. de toppers die er normaliter optreden. Meelijwekkend was het optreden van Alfred Schreuder gisteren. Die kwam telkens een stapje te laat. Kijk de beelden er maar op na. Na het eerste doelpunt krabbelde hij overeind zoals een tachtigjarige zou doen; stram en met al het leed van de wereld op zijn rug.
Maar Erwin heeft het laten donderen na afloop gisteren in de kleedkamer. De krant schreef: “Erwin Koeman laat het knetteren in de kleedkamer bij Feyenoord!” Nee, die van de erwtensoep maak ik niet. Die hoort niet bij de vaginamonologen.
NIEUW TRAININGSPROGRAMMA
DON PAUL schreef op de supporterssite:
Maandag: Paintball
Dinsdag: Nordic Walking, na afloop gezamelijk naar de hoeren.
Woensdag: Kroegentocht
Donderdag: Boottocht door de haven, kunnen die gasten zien hoe hard supporters werken.
Vrijdag: Onderling bowlingtoernooi.
Zaterdag: Beetje lummelen in het krachthonk.
Zondag: Even warm lopen voor de wedstrijd.
Na het volgen van bovenstaand schema kan ik me niet voorstellen dat ze zonder trainen nog slechter presteren dan ze nu doen, aldus nog steeds: Don Paul.
De volgende fan schreef me: “We hebben een nieuwe naam voor de club bedacht:
FeyeNOORD-KOREA
Daar laten ze het volk ook onwetend. Dit Feyenoord-bestuur lijkt wel een geheim genootschap. Wij mogen niet weten wat ze uitspoken. De dag dat het ‘volk’ de Kuip afbreekt komt steeds dichterbij. Zijn wie die ‘bouwers’ een stap voor. Er is geen geld, er komt geen geld, de meeste doelpunten tegen. Leuke vooruitzichten, fijne discussies op mijn werk morgen, waar ik keihard moet werken voor mijn geld, anders kan ik geen dure seizoenkaart kopen. Of krijg ik hem volgend seizoen gratis, omdat ik geen geld heb?”
======
Tot slot: Teruglezend, zie ik dat dit een onsamenhangend verhaal is. Een echte ‘kut’-column, geschreven in de stijl, zoals Feyenoord speelt. Laten wij ons allen schamen. Dit is Feyenoord onwaardig.
Daar gaat de volgende...quote:AD: Koeman laat 't donderen
Na de achtste nederlaag van het seizoen liet Erwin Koeman het knetteren in de kleedkamer van Feyenoord.
De trainer zei dat hij kan leven met het feit dat er excuses zijn voor de nederlaag tegen FC Twente (3-0) en voor dit hele, moeizaam verlopende seizoen. Maar dat mag geen reden zijn om taken niet uit te voeren.
,,Wat ik precies heb gezegd houd ik intern,’’ sprak Koeman. ,,Wie zich niet aan gemaakte afspraken heeft gehouden, weet dat zelf wel.’’
De coach vroeg vooraf aan vooral zijn middenvelders om hun man te volgen. Hij waarschuwde uitgebreid voor de kwaliteiten van het trio Aissati, El Ahmadi en Engelaar, die tijdens een wedstrijd constant onderweg zijn. Toch kregen de Twente-spelers alle ruimte. Zowel de 1-0 van Heubach als de 2-0 van Bakircioglü vielen nadat Feyenoorders hun man hadden laten lopen.
De ergernis van Koeman kwam in de pauze al tot uiting in een wissel van Jonathan De Guzman, de tegenspeler van El Ahmadi. Jacob Lensky was zijn vervanger.
Het commentaar van Twente-coach Fred Rutten op die wissel: ,,Mooi om te zien dat El Ahmadi De Guzman, het supertalent, aan banden legde.’’
Ook linksbuiten Stein Huysegems moest tijdens de pauze verplicht douchen ten gunste van Romeo Castelen.
Opvallend in de beginopstelling van Feyenoord was de rol van Alfred Schreuder als centrale verdediger. De routinier zou eerst niet starten, maar zaterdagmorgen zei Koeman dat hij hem toch in de ploeg wilde om voor coaching van achteruit te zorgen. Veel effect had die zet niet. De drie tegentreffers die Sherif Ekramy (hij verving de geblesseerde Henk Timmer) moest incasseren, waren alweer de 46ste, 47ste en 48ste van het seizoen. Een gemiddelde van precies twee tegengoals per wedstrijd.
De laatste keer dat Feyenoord in competitieverband de ‘nul’ hield, dateert alweer van 24 september toen het thuis met 1-0 won van Excelsior.
Smet op de vlekkeloze prestatie van Ismaïl Aissati was de voetblessure die de kleine gangmaker opliep. Hij laat vandaag foto’s maken van een gekwetst middenvoetsbeentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |