Tenzij je wilt weten wat je kinderen uitvretenquote:RSie - zaterdag 10 februari 2007 @ 14:46
je zal trouwens die villa winnen,.. kan je mooi eerst alle gaten in de muren dicht laten stucen waar al die camera's hebben gehangen!
Rat zegt dat er iets niet gevonden zal wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:46 schreef Ebinas het volgende:
de koffers zijn dus nog steeds zoek, ze zijn kwiet
Ik vind het een lelijk huis met of zonder die gatenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:46 schreef RSie het volgende:
je zal trouwens die villa winnen,.. kan je mooi eerst alle gaten in de muren dicht laten stucen waar al die camera's hebben gehangen!
Hadden ze het over die koffers van Huub ? Had hem op Mute staanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:47 schreef versabommie het volgende:
Kijk brainless trots zijn op het verduisteren en vernielen van andermans spullen...echt een heldendaad hoor sukkeltje
Licht eens toe? Wat heeft dat stuk vuil nu weer uitgedacht?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:47 schreef itsme het volgende:
Brian moet echt een sanctie. GVD Wat is het toch een rat.
En doe Bart doet weer mee.
Ze hebben weer wat vuils uitgevoerd om huub te pakken.![]()
Beetje beveiliging in een miljonairshuis is heel niet zo raar heur!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tenzij je wilt weten wat je kinderen uitvreten
wat dan ??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:47 schreef itsme het volgende:
Kom kom, Huubje is zelf ook geen heilige. Als hij CP van iemand kan jatten doet ie het ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:47 schreef itsme het volgende:
Yeps....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hadden ze het over die koffers van Huub ? Had hem op Mute staan
Ze waren net aan het smoezen.quote:
die CP's jatten ala...zijn toch een onderdeel van het spel, al is het een wat minne actie, maar een beautycase of koffers met iemand zijn eigendommen erin vernielen, stelen of andere ongein is van een heel ander niveau, maargoed misschien ben ik wel een ietwat te ouderwets opgevoedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:49 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Kom kom, Huubje is zelf ook geen heilige. Als hij CP van iemand kan jatten doet ie het ook.
Goed idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:49 schreef Darklight het volgende:
Gewoon die zielige gedichtjes ritueel verbranden
BAHquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ze waren net aan het smoezen.
Bart zei dat hij wel zou merken wat er zou gebeuren. Kijken hoe Huub zou reageren .
Brain zei dat hij het nooit zou vinden
(zo iets)
Deze vinnik wel sterkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:49 schreef Darklight het volgende:
Gewoon die zielige gedichtjes ritueel verbranden
Niet zo relativeren ja?Brian is een smerig reptiel en hij mot Onze Hupert met rust laten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:49 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Kom kom, Huubje is zelf ook geen heilige. Als hij CP van iemand kan jatten doet ie het ook.
Nee hoor.. ik vind dat men een sanctie op moet leggen tegen IEDER die aan andermans spullen zit. Maar doen ze het bij de één niet, dan bij de ander ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
die CP's jatten ala...zijn toch een onderdeel van het spel, al is het een wat minne actie, maar een beautycase of koffers met iemand zijn eigendommen erin vernielen, stelen of andere ongein is van een heel ander niveau, maargoed misschien ben ik wel een ietwat te ouderwets opgevoed![]()
Ze wil 'm zelf dusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:49 schreef jacqjacq het volgende:
amanda wil brian koppelen aan haar zusje
precies en daar hadden ze gisteren wel eens mee mogen beginnen. Dat ging weer te ver. Net zoals met de bauty case.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:51 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik vind dat men een sanctie op moet leggen tegen IEDER die aan andermans spullen zit. Maar doen ze het bij de één niet, dan bij de ander ook niet.
spam loverscornerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:50 schreef kleinzusje het volgende:
Wil die doos haar zus aan Brian koppelen ???
Ik vind het prima, laten ze daar dan snel mee beginnen. Huub 1 sanctie, Brainlesse ik weetniethoeveel sancites en wel nu!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:51 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik vind dat men een sanctie op moet leggen tegen IEDER die aan andermans spullen zit. Maar doen ze het bij de één niet, dan bij de ander ook niet.
http://www.youtube.com/watch?v=lTckycL4kkw&feature=RecentlyWatched&page=1&t=t&f=bquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef koemleit het volgende:
Kzal het hier wel verkeerd vragen maar iemand een youtube linkje van van alles rond huubs terugkomst. Nl viel gister halverwege m'n internet uit
Staan onder topic Updates.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef koemleit het volgende:
Kzal het hier wel verkeerd vragen maar iemand een youtube linkje van van alles rond huubs terugkomst. Nl viel gister halverwege m'n internet uit
Ik weet het,.. slecht om jezelf te quoten,... maar het lijkt wel of ze naar me geluisterd hebbenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:44 schreef RSie het volgende:
kunnen die andere bewoners niet allemaal ff naast zijn bed gaan staan en "begin de dag met een dansje" zingen?
Durft ze nu wel bij 'm in de buurt te komen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:54 schreef Brici het volgende:
Amandel gaat huub sushi op bed brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |