quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval heeft Huub in elk geval één van zijn koffers weer terug![]()
Ik denk dat Huub niet voor 15 uur zijn bed uit komt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken, HUUB WAKKER WORDEN.
Als hij nog wakker wordt want wat was hij ongezond hyper gisteravond. Al had ik maar een beetje (1% ofzo) van zijn energie.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken, HUUB WAKKER WORDEN.
Beter zetten ze camera 3 en 4 op huub en syl!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:25 schreef nlboy het volgende:Waarom richten ze alleen de camera op Brain, Amanda en Natasia?
Volgens mij gingen hunnie ze keure hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:33 schreef Borga het volgende:
we gingen ze keuren, Bartse en mijne
Ongezond? Ik vond het wel logisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:22 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Als hij nog wakker wordt want wat was hij ongezond hyper gisteravond. Al had ik maar een beetje (1% ofzo) van zijn energie.....
Gaat niet lukken, ze blijft een ordinaire doos wat ze ook doet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:39 schreef oosterpark het volgende:
oh god , nou heeft ze ook een zere pols. het wordt een kloon van Nena. dat is wat ze wil! ik zie op MTV wel eens een programma over lelijke mensen die op een beroemdheid willen lijken. dat gaat ook gebeuren met Amandelpit. ze veranderen haar langzaam in Nena en dan draait Brrrr echt helemaal door.hahahaha
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel legt zijn hoofd weer onder het kussen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:43 schreef Marrije het volgende:
Huub hoort dat het kwart voor drie is en trekt het dekbed weer over zijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |