bij wijze van spreken. ze geeft zich opnieuw op en betaald zogenaamd weer 10 mile. valt vast wel weer wat te doen om de regels te omzeilen. ik zeg trouwens ook niet dat ik het er niet mee eens ben dan huub terug is. het enige wat voor mij enigszins als argument voor zijn vertrek van vorige week stond was dat nl met zn hoofd tegen de muur stootte.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je bedoelt, Nena heeft Brian helemaal niet geraakt?
En wij fokkers lezen natuurlijk alleen kwaliteitskranten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:49 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel. Kwaliteitskranten alleen vaak al uitverkocht, dus dan moet je haast wel.
Ik begrijp wel wat je bedoeltquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:52 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
bij wijze van spreken. ze geeft zich opnieuw op en betaald zogenaamd weer 10 mile. valt vast wel weer wat te doen om de regels te omzeilen. ik zeg trouwens ook niet dat ik het er niet mee eens ben dan huub terug is. het enige wat voor mij enigszins als argument voor zijn vertrek van vorige week stond was dat nl met zn hoofd tegen de muur stootte.
Met haar handjes niets, het ontbreekt haar alleen aan het vermogen een plekje te vinden waar Huub ze niet kan vinden. Althans, daar vertrouwt ze Bart meer in. Of dat terecht is. . .?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:55 schreef Ebinas het volgende:
Kunnen jullie mijn cp verstoppen. Huh, wat is er mis met je eigen handjes
Nee, op de tien site staat ook dat Bart tevergeefs heeft geholpen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:56 schreef raggende_annie het volgende:
heeft huub trouwens gisteren z'n koffers nog gevonden?
neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:56 schreef raggende_annie het volgende:
heeft huub trouwens gisteren z'n koffers nog gevonden?
"Het" is nog de beste tot nu toequote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:55 schreef Carlaa het volgende:
Het heeft een paar rijlessen gehad en weet al wat contactpuntjes zijn?
dan wordt het zeker tijd dat huupie wakker wordt. tijd voor wat aktie daarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nee, op de tien site staat ook dat Bart tevergeefs heeft geholpen.
Dan twijfel ik iedere keer is het nu Natasja of Amanda?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Het" is nog de beste tot nu toe
Ik denk dat Huub zich daar niet echt heel druk om gaat maken vandaag.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:59 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dan wordt het zeker tijd dat huupie wakker wordt. tijd voor wat aktie daar
Anders wordt mijn haar nat....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:03 schreef RSie het volgende:
![]()
het regent,.. dan moet ik mijn bodywarmer aan![]()
Misschien daarom juist?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:02 schreef Lieve het volgende:
Ook al ben ik een vrouw, ik zie absoluut de aantrekkelijkheid van Amoebe niet.
Zit een mutsje/capuchon aan dus best slim toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:03 schreef RSie het volgende:
![]()
het regent,.. dan moet ik mijn bodywarmer aan![]()
die is gewoon sáááíquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:02 schreef raggende_annie het volgende:
wie trouwens zeker goed zou passen daar is die roel van BB5 (kan ook BB4 of BB6 zijn,
Zoooooooo, is dat schrikkenquote:
Onzin, het is een kwestie van smaak. Een vrouw weet echt wel wat een mooie vrouw is. We zijn geen mannen die niks kunnen melden over andere mannen omdat ze toch geen homo zijn.quote:
Dido maakte hem leuk.quote:
Ik dacht het koffertje van Natasia dat ze net heeft leeg gemaakt om Bart haar cp'en toe te vertrouwen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Dat is het koffertje van Huub, had ie idd geen CP's meer?
Ik hoorde toch echt zeggen, deze is van Huub.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht het koffertje van Natasia dat ze net heeft leeg gemaakt om Bart haar cp'en toe te vertrouwen.
In dat geval heeft Huub in elk geval één van zijn koffers weer terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt zeggen, deze is van Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |