* moemoe checkt het fotoboekquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Omdat je met mij zat te flirten jeweettoch...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe checkt het fotoboek
Ah!! Homo's I like.
Echt he !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:44 schreef postmortum het volgende:
mooie foto's![]()
maar dat filmpje ik lig dubbel , dacht dat het een line dance bijeenkomst was![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe checkt het fotoboek
Ah!! Homo's I like.
Verdwenen, hoezo ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef FamFarmerFan het volgende:En ik kan die foto van mij en PDL nergens ontdekken...
Gelukkig is het bewijsmateriaal verdwenen het lijken de fotorolletjes wel van Sebrenica.
quote:
Ben helemaal vergeten datzelfde bij jou te doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Die foto heb ik al méérdere keren voorbij zien komen hoor
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ben helemaal vergeten datzelfde bij jou te doen
23 februari, kijk maar in de Loungequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]We know....
Wanneer is nou die MoeMoeMeat?Want ik lezen daar op moemoe.nl en lezen en lezen... maar ik kon niets concreets ontdekken.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Die foto heb ik al méérdere keren voorbij zien komen hoor
Nee, maar daarom vind ik het wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]hehe. Maar ik ben geen homo die bekeerd hoeft te worden hoor !
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
23 februari, kijk maar in de Lounge.
seekfaM. Type what you see is what you get.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:52 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Wie de fuck is die rechter kerel. Hij ziet er grappig uit.
Dat zal SiemeN zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef FlyingFox het volgende:
En wie is die emo-kerel met die stropdas??
SiemeNquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef FlyingFox het volgende:
En wie is die emo-kerel met die stropdas??
Lache man, volgende keer ben ik dr ook bij (als ik t niet vergeet/andere dingen te doen heb/lig te neuken/stoned ben)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
seekfaM. Type what you see is what you get..
Cool!quote:
25 meiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Lache man, volgende keer ben ik dr ook bij (als ik t niet vergeet/andere dingen te doen heb/lig te neuken/stoned ben)
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie is trents op de foto's ?
Ik was met de auto en mijn bolide stond op 5 minuten afstand van de Stairway.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef chatter het volgende:
[..]
Ja, daar zal ik zeker mijn best voor doen.
Als het maar niet in Amsterdam, Utrecht of Den Haag is, want daar kom je zo slecht met de auto en ik ga nooit met het openbaar vervoer.
En als het heel erg ver rijden is, duik ik daarna wel een hotelletje in of zo.
Ik sta op het P&R terrein bij centraal, max 8 euro per dag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was met de auto en mijn bolide stond op 5 minuten afstand van de Stairway.
In een dure parkeergarage (2,20 pu) maar dan is de kans groter dat mijn autoradio ook van mij blijft.
Whehehe, Snow-Dogg is geniaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De enige drie normaal-ogende mannen waren die BrEeZaH met dat Replay truitke aan, boem en Biogarde.
Snow-Dogg oogt vooral erg fris en maar roepen dat het leuke foto's zijn.
Pardon?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De enige drie normaal-ogende mannen waren die BrEeZaH met dat Replay truitke aan, boem en Biogarde.
Die gaat mijn sig in...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
2 Legendarische uitspraken bedoel je.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:51 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe voelt dat nou, twee Fok!legendes in je sig hebben?
Die met de duivelse blik: http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/meeet.jpgquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef chatter het volgende:
Maar wie heeft er dan een Replay truitje aan ?
Ik zie diegene helemaal niet ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |