Uh ohquote:Op maandag 12 februari 2007 14:12 schreef HMaster-II het volgende:
reminder om ONZ-meet foto's te posten...
Wat heb je er voor over om geen foto van jouw gepost zien worden..quote:
Laat die van mij ook maar weg..quote:Op maandag 12 februari 2007 15:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over om geen foto van jouw gepost zien worden..![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Laat die van mij ook maar weg..![]()
En ik heb er jouw leven voor over.
Ik sluit me aan bij Janetje's antwoord.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je swingt er op los in dat youtube filmpje.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was niet op de meet, ik heb niks gezien, ik was er niet, ik ontken alles.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je swingt er op los in dat youtube filmpje.
Dat welquote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je swingt er op los in dat youtube filmpje.
Zo te zien was het best heel gezellig.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:28 schreef eQuaL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tnl3ugRqz2Y
Het was ook gezellig, volgende x ook aanwezig zijn mr. fobo fipoquote:Op maandag 12 februari 2007 16:32 schreef chatter het volgende:
[..]
Zo te zien was het best heel gezellig.
Er hadden zlefs Airguitar wedstrijden gehouden kunnen worden, als ik goed opgelet heb.
Er stonden best wat talenten tussen.
![]()
En de link gaat in mijn FOBO, voor het nageslacht.
![]()
Ja, daar zal ik zeker mijn best voor doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Het was ook gezellig, volgende x ook aanwezig zijn mr. fobo fipo
staat ergen in meet topic 31 ofzo een pollquote:
Er hing iig genoeg rook daar, vaak last van mn ogenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef chibibo het volgende:
Eindelijk eens meeting-foto's waarvan de meerderheid niet in een nicotinewalm is gehuld. Mijn complimenten.
Dus dat is "tongen"?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Deze is erg leuk van FrauBitch en NJ
[afbeelding]
Bio en Boem op de achtergrondquote:Op maandag 12 februari 2007 19:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bio en Boem op de achtergrond
Je bedoelt luisteren naar een monoloog?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
Ik baal er van dat ik niet ff met fraubitch heb gepraatMaar dat komt nog wel goed
waar blijven die picsquote:Op maandag 12 februari 2007 15:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben bezig met de foto's aan het verwerken..quote:
Ja, heeft niemand een foto waar ik op sta? Ik weet dat er foto's zijn gemaakt met een mobieltje op utrecht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb Janetje op geen enkele foto gezien. pc-fr34k ook niet
Moet het?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben bezig met de foto's aan het verwerken..![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
NJ.. vertel eens.. wat heb je in godsnaam gebruikt mènquote:Op maandag 12 februari 2007 19:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
hey snowdoggg in beeldquote:Op maandag 12 februari 2007 16:28 schreef eQuaL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tnl3ugRqz2Y
Ja tuurlijk moet dat....quote:
ja ik ben heel mooi verstopt achter een bier glasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:24 schreef RickoKun het volgende:
zijn jullie een foto-model ertussen?
je hebt zeker wat gemist want was super gezelligquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef metalheadBOC het volgende:
we hebben zo te zien weer wat gemistkon helaas nie komen
en dan nog wel in de stairway mooier kan haast niet
![]()
Het is dat ik je post nu pas zie, ban me maarquote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef Janetje het volgende:
Longius.. ik haat je.. oprecht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |