abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:31:59 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46363887
11 eitjes!
Oh meid, ik ga echt zo voor je duimen en hopen!
pi_46364018
NieTTus, super score zeg!!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:54:02 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46364499
Mooie score!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46364695
Mijn eitjes waren nog te klein en ik moet maandag terug komen voor weer een echo, en mogelijk 2-3 dagen later nogmaals.

NieTTus, super hoor 11 eitjes!
pi_46368607
Oeeeeh, NieTTus!! Wat fijn voor je!! Wat een goed en lekker en prettig en fijn en positief gevoel moet dat geven!!

Hopelijk snel een goede en sterke emmy!!! Spannend weer!!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_46368740
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn eitjes waren nog te klein en ik moet maandag terug komen voor weer een echo, en mogelijk 2-3 dagen later nogmaals.

NieTTus, super hoor 11 eitjes!
Moet je nu wachten voor ze de samenlevingstest doen, omdat je eiblaasjes nog te klein zijn?

Bij mij waren de eitjes ook nog te klein. Toch hoeft de samenlevingstest bij mij niet opnieuw, omdat ze alleen kijken hoeveel levende zaadjes ze in het baarmoederslijm vinden. Zien ze genoeg levende, dan is het klaar. Zien ze nou geen levende, dan moet het opnieuw...
pi_46369995
yep ik moet wachten op de samenlevingstest want de baarmoederslijmvlies is op zijn dunst bij de eisprong en dus het beste om te bekijken of de zaadcellen daar dan door heen kunnen. In een ander moment van de cyclus is de baarmoederslijmvlies nog taaier en kan dus een vertekend beeld geven. Dat begreep ik er uit. En ik moet vermoedelijk nog 2 x een echo komende week.
pi_46370396
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:34 schreef Faja-Lobi het volgende:
yep ik moet wachten op de samenlevingstest want de baarmoederslijmvlies is op zijn dunst bij de eisprong en dus het beste om te bekijken of de zaadcellen daar dan door heen kunnen. In een ander moment van de cyclus is de baarmoederslijmvlies nog taaier en kan dus een vertekend beeld geven. Dat begreep ik er uit. En ik moet vermoedelijk nog 2 x een echo komende week.
Ja, klopt. Ik weet dat dat zo werkt. Ik was dus eigenlijk ook te vroeg en de arts zei dat we wel zouden zien. Waren er geen levende zaadjes, dan moest het ook opnieuw. Maar er waren juist wel levende zaadjes, ondanks dat het dus pas dag 12 was en het slijm nog niet goed doorgankelijk was. Dat was vorige week maandag. Ik verwacht dit weekend/begin komende week pas mijn eisprong. Toch hoef ik dus niet nog een keer terug.

Misschien dat ze bij jou ook wel levende zaadjes hadden kunnen zien als ze test al hadden gedaan. Had je deze extra ritjes naar het ziekenhuis gescheeld...

Maar goed. Ieder ziekenhuis is weer anders... Ik hoop in ieder geval dat de samenlevingstest goed voor jullie uitpakt!! Zou wel erg fijn zijn!!
pi_46370616
Ach ja eerst moeten mijn eitjes nog even groeien en het ziekenhuis ligt van de creche naar mijn werk op de route dus ik breng eerst mijn moppie weg en cross dan even langs het ziekenhuis voor een echo en dan door naar het werk.
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 16:25:52 #110
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46371542
NieTTus wat een prachtig mooie score zeg en wat fijn dat de punctie dit keer zo is meegevallen! Nu gaan we verder duimen dat de eitjes en de zaadjes elkaar lief vinden en hopelijk komen daar een paar prachtige emmy's uit voort
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 18:42:27 #111
5428 crew  miss_sly
pi_46375567
NieTTus, wat goed, zoveel eitjes!! Nu hopen dat er een paar mooie emmy's uitkomen, die zich helemaal thuis gaan voelen bij je

faja, wat vervelend dat je eitjes nog klein zijn en je weer terug moet maandag. hopelijk zijn ze dan netjes gegroeid!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_46377294
Eigenlijk vindt ik het niet eens zo vervelend hoor, ik kan nu goed zien of ze wel of niet groeien en dan hoor ik vanzelf wel wanneer ze groot genoeg zijn en een eisprong verwachten. Dan een potje "scrabble" en de volgende dag samenlevingstest.

Ben dus wel blij met deze monitoring van mjin ei-groei.
  Jubileum moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 19:53:05 #113
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46377981
11 eitjes is een geweldig mooie score Niettus! (ik leer van alles door dit topic dus dit weet ik nu ook )
Ik ga duimen voor goede bevruchtingen en goede celdeling
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:00:06 #114
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46378252
Even wat voor iedereen en speciaal voor NieTTus, ik ga ook duimen voor een goede bevruchting en een mooie zwangerschap
Make love, not war ☮
pi_46378849
Wat goed, NieTTus! Super zeg, ik ga duimen!!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:30:22 #116
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_46379360
Jeetje NieTTus.... 11 eiteje is echt hardstikke goed!
Als daar geen plakkerd bij zit, dan weet ik het ook niet meer.
Enne het is onderhand tijd voor wat goed nieuws hier in dit topc!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_46379831
Ja, dat is het zeker!! Tijd voor goed nieuws! Wie zal de eerste zijn??
pi_46380171
Ik ben benieuwd wie de eerste is!!! het maakt mij niet uit wie het is, als het maar een keer raak gaan zijn hier

Dank voor jullie lieve reacties! Ik word er helemaal blij van!! Gelukkig valt de napijn ook nog mee.. Ben net even op afscheid van mijn manager geweest op het werk, ook al zo lief al mijn collega's! Ik word gewoon emo van al die lieve reacties van iedereen
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:08:54 #119
114177 Diaan73
pi_46382775
Ja Annemiek ik ben het ook helemaal met je eenst hoor.... het wordt echt tijd voor wat goed nieuws hier.... lishe was de laatste volgens mij, al is dat niet eens zo heel lang geleden, het voelt wel lang geleden
Make love, not war ☮
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:17:11 #120
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  zaterdag 17 februari 2007 @ 08:12:16 #121
24188 Belana
kloon van belana
pi_46391335
Niettus, das een goeie score, ik duim voor je
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 13:08:07 #122
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46396102
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
Eigenlijk vindt ik het niet eens zo vervelend hoor, ik kan nu goed zien of ze wel of niet groeien en dan hoor ik vanzelf wel wanneer ze groot genoeg zijn en een eisprong verwachten. Dan een potje "scrabble" en de volgende dag samenlevingstest.

Ben dus wel blij met deze monitoring van mjin ei-groei.
Heel herkenbaar Faja! Het was bij ons zelfs op een gegeven moment zo dat we er zo aan gewend waren dat we precies wisten hoe ver het bij ons in de cyclus was, dat we de pauzemaanden er echt aan moesten wennen om weer op onszelf aangewezen te zijn
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46400448
Ik heb een hele onregelmatige cyclus en dus geen 1 maand is de zelfde, ik verwacht eigenlijk ook wel dat de dag van ovulatie per cyclus verschillend is eigenlijk. De ene maand ben ik na 28 dagen ongesteld (heel netjes), soms maanden lang na 33 dagen maar ook uitschieters van rond de 44 dagen (maximale). Dus misschien heb ik wel altijd extra veel gesext op de dagen rond de verwachte eisprong en op de dag dat ik moest ovuleren net niet. Al hoewel het op een gegeven moment eerder een project wordt dan dat je er de lol nog van in ziet en je gewoon maar om de dag tussen de lakens duikt.
pi_46419055
Morgen om 15:00 mag ik komen voor de terugplaatsing, heb ik net gehoord!!
Dan kan het ellendige wachten weer gaan beginnen
  zondag 18 februari 2007 @ 10:38:56 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46419191
Dus dat betekend dat er iig een paar goeie emmy's zijn? Of bekijken ze dat morgen pas?

Jee, wat spannend weer dan! En dan 2 weken wachten!
pi_46419240
Ze kunnen daar nu geen uitspraken over doen, dat hoor je bij ons bij het terugplaatsen. Maar ik maakte me hier al niet zo'n zorgen over, vorige keer was dat ook prima! Maar ik hoop natuurlijk wel op alle 11 bevrucht

Maar bevruchting is er!!

Ik ga het liefst nu 2 weken met vakantie.. Dat gaat helaas alleen niet ivm werk. Maargoed, we gaan het zien!!
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 10:42:48 #127
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46419245
NieTTus wat een goed nieuws zeg Vergeet je fotocamera niet hoor dan kun je die kleine alvast op het beeldscherm fotograferen

BE dan is er in ieder geval 1 embryo goed genoeg voor terugplaatsing.
  zondag 18 februari 2007 @ 10:48:59 #128
114177 Diaan73
pi_46419312
NieTTus wat een goed nieuws en spannend zeg Veel succes morgen! En die wachtweken vind ik al erg, laat staan dat je weet dat je een bevrucht eitje bij je draagt.... ik hoop zo voor je dat ie blijft zitten.
Make love, not war ☮
pi_46420716
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb een hele onregelmatige cyclus en dus geen 1 maand is de zelfde, ik verwacht eigenlijk ook wel dat de dag van ovulatie per cyclus verschillend is eigenlijk. De ene maand ben ik na 28 dagen ongesteld (heel netjes), soms maanden lang na 33 dagen maar ook uitschieters van rond de 44 dagen (maximale). Dus misschien heb ik wel altijd extra veel gesext op de dagen rond de verwachte eisprong en op de dag dat ik moest ovuleren net niet. Al hoewel het op een gegeven moment eerder een project wordt dan dat je er de lol nog van in ziet en je gewoon maar om de dag tussen de lakens duikt.
Heel herkenbaar... het is bij mij ook zo onregelmatig (cyclussen variëren tussen de 28 en 40 dagen), waardoor wij ook vaak op het verkeerde moment gesext hebben. En ja, het wordt inderdaad echt een project op een gegeven moment. Je móet ookal ben je moe en heb je geen zin...

Oh, Niettus, wat goed!! Wat spannend weer!! Heel veel succes morgen en we denken weer aan je!
pi_46421098
quote:
Op zondag 18 februari 2007 10:26 schreef NieTTus het volgende:
Morgen om 15:00 mag ik komen voor de terugplaatsing, heb ik net gehoord!!
Dan kan het ellendige wachten weer gaan beginnen

ik ga weer voor je duimen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_46423939
NieTTus, heel veel succes morgen bij de terugplaatsing. We sturen allemaal positieve gedachten naar jullie!
pi_46424477
nieTTus, ik hoop voor je dat het morgen WeLLus is.
Ik duim voor je!
pi_46427791
Ik hoop dat het gaat lukken, NieTTus! Veel sterkte tijdens het wachten. Dat lijkt me vreselijk.
pi_46451712
Ik mocht mij vanmorgen weer melden voor een echo en daar bleek dat de eitjes in de linker eierstok nog net zo klein waren als afgelopen vrijdag en rechts was slechts 1 eitje iets gegroeid tot 0.5 cm. Als het goed is zou ik volgens mijn cyclus as vrijdag mijn ovulatie moeten hebben maar gezien de grootte van het eitje en het aantal mm het moet groeien per dag (0.2 mm p.d.) gaat het hoogst waarschijnlijk geen ovulatie worden vrijdag. Het ziet er volgens de echoscopiste naar uit dat mijn eitjes niet genoeg groeien. Plus daar waar een bevrucht eitje zich in moet nestelen lijkt ook niet dikker te worden.

De tranen prikken nu wel in mijn ogen en ik ben gewoon kwaad op mijn eigen lichaam dat kennelijk niet in staat is om eitjes te produceren.
pi_46451730
NieTTus wat goed! Ik ga alleszins heel hard duimen.

En voor de andere posters hier natuurlijk ook. Tegenwoordig heb ik niet meer zoveel tijd om te fokken (lees: ik maak er door mijn nieuwe job minder tijd voor vrij) maar toch hou ik hier alles nog bij en blijf ik duimen voor jullie
pi_46451792
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik mocht mij vanmorgen weer melden voor een echo en daar bleek dat de eitjes in de linker eierstok nog net zo klein waren als afgelopen vrijdag en rechts was slechts 1 eitje iets gegroeid tot 0.5 cm. Als het goed is zou ik volgens mijn cyclus as vrijdag mijn ovulatie moeten hebben maar gezien de grootte van het eitje en het aantal mm het moet groeien per dag (0.2 mm p.d.) gaat het hoogst waarschijnlijk geen ovulatie worden vrijdag. Het ziet er volgens de echoscopiste naar uit dat mijn eitjes niet genoeg groeien. Plus daar waar een bevrucht eitje zich in moet nestelen lijkt ook niet dikker te worden.

De tranen prikken nu wel in mijn ogen en ik ben gewoon kwaad op mijn eigen lichaam dat kennelijk niet in staat is om eitjes te produceren.

Hebben ze daar een uitleg voor? Aan wat het precies kan liggen?

Het kwaad zijn op jouw eigen lichaam begrijp ik maar al te goed. Het is ook gewoon niet eerlijk dat jouw lichtaam niet doet wat het moet doen. Hopelijk vindt er tegen de volgende controle een klein wondertje plaats.
pi_46452185
Nee nog niet, ze wil me gewoon nog 1 of meerdere keren zien voor een echo en dan wordt alles door gespeeld aan de gyneacoloog. Dus ik moet nog op antwoorden wachten wat het ook niet makkelijker maakt.
pi_46452906
oh, wat ontzettend balen, Fajah..... bah!!!! En dan ook dat wachten nog. Kl*te zeg!!!!

NieTTus, hoe is het met jou? Is het meegevallen???
pi_46454448
Jeetje Faja, je verwacht natuurlijk een hoop maar dit niet. Tegen mij werd gezegd dat een eitje tussen de 1 en 4 mm per dag kan groeien (weet nu alleen niet of dat natuurlijk is of door de hormonen die ik prikte)en dat als ze over de 11mm zijn ze beslissen of ze verder groeien of niet!

Hou je taai meid, het kan zijn dat er gewoon deze maand geen eitje groeit en volgende maand wel weer gewoon!!! Dat komt veel vaker voor.. Maar kan me je gevoel wel voorstellen hoor meid, dit in combi met het lukt niet. Is gewoon KUT. Hou vol!! Ik hoop dat je af en toe wel de rust kunt vinden. Ik gun het je van harte dat het snel lukt, maar er zit een kans in dat je nog even geduld moet hebben.. en dat maakt het niet makkelijker!

Ik ben weer thuis van het werk en zit te wachten totdat manlief me zo gaat oppikken!! Het gaat zeker meevallen Jose, terugplaatsing voel je niets van (ik niet dan!) behalve wat gekriebel in je baarmoedermond!! (je kunt dit zien als IUI, alleen brengen ze nu mijn embryootje (s) terug, en bij IUI het zaad diep in de baarmoeder.)

Op naar 5 maart in elk geval.. Als ik 2 maart nog niet ongi ben mag ik gaan hopen van mezelf. 1 maart is de dag dat ik de vorige keer ongesteld werd (wel netjes op tijd, dat scheelt dan weer..)

[ Bericht 0% gewijzigd door NieTTus op 19-02-2007 12:59:28 ]
pi_46454584
NieTTus alvast heel veel succes voor vanmiddag! Ik hoop dat er mooie bevruchtingen plaats gevonden hebben.

Faja, wat een domper die niet goed groeiende eitjes, het is echt niet raar hoor dat je er soms doorheen zit wanneer je hoort dat anderen je voor gaan. Dikke knuffel
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 13:44:29 #141
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46455856
Faja wat een tegenvaller zeg dat je follikels niet willen groeien en dat blijkbaar je baarmoederslijm ook nog niet dik genoeg is. Blijkbaar is dit weer een van je langere cyclussen. Hierbij stuur ik je een virtueel potje Pokon zodat ze lekker gaan groeien

NieTTus wat een heerlijk spannend moment is dit toch. Nog maar eventjes en dan heb je je emmy bij je
  maandag 19 februari 2007 @ 14:01:32 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46456382
NieTTus, nog een uurtje en dan ben je gewoon zwanger van een emmytje!

Ik stuur in gedachten een flinke pot lijm jouw kant op om te zorgen dat hij/zij/ze iig blijven plakken!

pi_46456796
Groeien en plakken, daar gaat het dus om de komende dagen!

Niettus, bijna zwanger... en dat blijf je dan ook gewoon 9 maanden. Lijkt me een goeie deal, toch?

Ik kan me je frustratie en teleurstelling voorstellen, Faja. Hopelijk is dit inderdaad uitzondering en blijkt bij de volgende echo dat alles is zoals je zou wensen.
pi_46460466
BE

Ik ben helemaal happy de peppie! 10 van de 11 eicellen zijn bevrucht en ze zei direct: ik heb goed nieuws!! Er zit een kanjer tussen, kwaliteit 1, 8 cellig vanmorgen....(dus nu wellicht al meer)

Deze is dus ook teruggeplaatst, dus maar 1! Maar ik ben allang blij!! Liever 1 goede dan 2 mindere...!! Het geeft geen garantie, maar de vorige keer 5 cellig of nu 8 cellig!!!!

Over invriezen, daar krijg ik een brief over thuis. Maar ik heb het idee dat ze denken dat er wel wat ingevroren kan worden, want de vorige keer kregen we direct te horen dat het niet mogelijk was!!

Al met al heb ik er een goed gevoel over. Maar dat zegt niets! Afwachten geblazen nu

pi_46460534
Super, NieTTus!! Gebruik lekker veel van die bisonkit van BE!! Dit moet een blijvertje zijn.
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 16:24:19 #146
5428 crew  miss_sly
pi_46460622
NieTTus, wat geweldig!

Sterkte met het afwachten, wij wachten met je mee
pi_46460892
Jullie zijn lief!!

Ik ben er een beetje hyper van
  maandag 19 februari 2007 @ 16:40:53 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46461166
Wij niet hoor!

8-cellig is ok!
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 16:46:30 #149
5428 crew  miss_sly
pi_46461365
* miss_sly is ook hyper, bezig met een nieuw huisje kopen, en een hyper-NieTTus doet daar geen goed aan
pi_46462537
Wat een fantastisch nieuws NieTTus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')