Moet je nu wachten voor ze de samenlevingstest doen, omdat je eiblaasjes nog te klein zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn eitjes waren nog te klein en ik moet maandag terug komen voor weer een echo, en mogelijk 2-3 dagen later nogmaals.
NieTTus, super hoor 11 eitjes!
Ja, klopt. Ik weet dat dat zo werkt. Ik was dus eigenlijk ook te vroeg en de arts zei dat we wel zouden zien. Waren er geen levende zaadjes, dan moest het ook opnieuw. Maar er waren juist wel levende zaadjes, ondanks dat het dus pas dag 12 was en het slijm nog niet goed doorgankelijk was. Dat was vorige week maandag. Ik verwacht dit weekend/begin komende week pas mijn eisprong. Toch hoef ik dus niet nog een keer terug.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:34 schreef Faja-Lobi het volgende:
yep ik moet wachten op de samenlevingstest want de baarmoederslijmvlies is op zijn dunst bij de eisprong en dus het beste om te bekijken of de zaadcellen daar dan door heen kunnen. In een ander moment van de cyclus is de baarmoederslijmvlies nog taaier en kan dus een vertekend beeld geven. Dat begreep ik er uit. En ik moet vermoedelijk nog 2 x een echo komende week.
Heel herkenbaar Faja! Het was bij ons zelfs op een gegeven moment zo dat we er zo aan gewend waren dat we precies wisten hoe ver het bij ons in de cyclus was, dat we de pauzemaanden er echt aan moesten wennen om weer op onszelf aangewezen te zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
Eigenlijk vindt ik het niet eens zo vervelend hoor, ik kan nu goed zien of ze wel of niet groeien en dan hoor ik vanzelf wel wanneer ze groot genoeg zijn en een eisprong verwachten. Dan een potje "scrabble" en de volgende dag samenlevingstest.
Ben dus wel blij met deze monitoring van mjin ei-groei.
Heel herkenbaar... het is bij mij ook zo onregelmatig (cyclussen variëren tussen de 28 en 40 dagen), waardoor wij ook vaak op het verkeerde moment gesext hebben. En ja, het wordt inderdaad echt een project op een gegeven moment. Je móet ookal ben je moe en heb je geen zin...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb een hele onregelmatige cyclus en dus geen 1 maand is de zelfde, ik verwacht eigenlijk ook wel dat de dag van ovulatie per cyclus verschillend is eigenlijk. De ene maand ben ik na 28 dagen ongesteld (heel netjes), soms maanden lang na 33 dagen maar ook uitschieters van rond de 44 dagen (maximale). Dus misschien heb ik wel altijd extra veel gesext op de dagen rond de verwachte eisprong en op de dag dat ik moest ovuleren net niet. Al hoewel het op een gegeven moment eerder een project wordt dan dat je er de lol nog van in ziet en je gewoon maar om de dag tussen de lakens duikt.
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:26 schreef NieTTus het volgende:
Morgen om 15:00 mag ik komen voor de terugplaatsing, heb ik net gehoord!!
Dan kan het ellendige wachten weer gaan beginnen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik mocht mij vanmorgen weer melden voor een echo en daar bleek dat de eitjes in de linker eierstok nog net zo klein waren als afgelopen vrijdag en rechts was slechts 1 eitje iets gegroeid tot 0.5 cm. Als het goed is zou ik volgens mijn cyclus as vrijdag mijn ovulatie moeten hebben maar gezien de grootte van het eitje en het aantal mm het moet groeien per dag (0.2 mm p.d.) gaat het hoogst waarschijnlijk geen ovulatie worden vrijdag. Het ziet er volgens de echoscopiste naar uit dat mijn eitjes niet genoeg groeien. Plus daar waar een bevrucht eitje zich in moet nestelen lijkt ook niet dikker te worden.
De tranen prikken nu wel in mijn ogen en ik ben gewoon kwaad op mijn eigen lichaam dat kennelijk niet in staat is om eitjes te produceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |