Dan haal ik m eerst even uit je bipsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
De linker.
Aaaaaah, wat liefquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
Oke, *kusje* !
Eerst een op je kleine teenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
Waar?
hihiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
Nu raak ik zo een beetje opgewonden gek.
*likt vinger*quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
*stopt een vinger in je neus*![]()
Hhiihi
.
Dat kieteltquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hihi
vlak boven navel
ondekant tiet
linkertepel
rechtertepel
Lekkerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kietelt![]()
![]()
!!! *verkoopt je een mep*
Waar gaat die hand naar toe?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*propt hem maar meteen in je mond en draait er maar mee rond*
Tot zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, laten we maar verder gaan in real life. Tot zo!
quote:
Zoenen dan maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!! Ik ook van jou, enorm aantrekkelijk persoon
*plakt d'r mond erop*quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
NouIs goed
*tuit zijn lippen*
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*plakt d'r mond erop*
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmwah!
Best wel erg eigenlijk, maar ik kan niet van IJsmeis afblijven zo nu en danquote:
Wat gaan we doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:51 schreef Hugster het volgende:
*geeft iedereen rond mijn ijsmeis een koek op z'n oog, pakt haar onder mijn arm en rent weg uit dit topic vol vieze nerds*
nationalistische mooie Fryske dwergen die bizarre barrels hebben die ook nog eens altijd kapot zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Als hier maar geen kinderen van komen
En zetten ze AlexxxxxJunior.zip onlinequote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nationalistische mooie Fryske dwergen die bizarre barrels hebben die ook nog eens altijd kapot zijn
En dan spreken ze Frysk, maar met een zachte G
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |