Kun jij daar echt naar luisteren?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo die Amanda die is nu heel lelijk over Nena!
precies, gewoon al hoe ze in de kooi is gekomen vond ik al een streek van haar, ze is waarschijnlijk altijd al jaloers op Nena geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand die zn vriend/ vriendin afvalt ( en dat heeft Nena nooit gedaan) is voor mij stront
dat is heel tactisch gezegd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
De broer van Brian wou geen handen schudden met Huub![]()
Net zo'n idioot dus.
Idd daar heb je gelijk in. Nu maar hopen dat ie bij Huub en Syl blijft. Hij is dan ook een stuk vrolijkerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
Bart vertelt aan Syl en Huub dat hij Lesley heeft gebeld.
Hij is toch losser bij die twee dan bij de andere. Daar zegt hij nooit echt iets.
Ik vind ook dat nu we verlost zijn van NL we hem wel een beetje slack kunnen cutten) geven. (fuck ik lijk Brian wel)quote:
kutquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef Ethel het volgende:
Ik kan alleen de streams van huub en silvia zien, de andere happeren de hele tijd en geluid doet het daar niet. Wat wordt er allemaal in de gameroom besproken en gezegd en hoe is de sfeer? Kleine samenvatting?
Ik ben nog ff stupéfait. Wat een obsessie.... het komt er ook zó snel en makkelijk uit, dat bedoelde ik eerder met scenario's die hij zich in z'n hoofd haalt, de hele dag door.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:08 schreef Copycat het volgende:
Amanda zegt dat Nena voordat ze het huis in ging al rare dingen deed.
Brian: "Dingen die ze voor geld deed?![]()
Kort en krachtigquote:
ik blijf bij hem een niet prettig gevoel houden. Dat van 2 walletjes eten en zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:11 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Idd daar heb je gelijk in. Nu maar hopen dat ie bij Huub en Syl blijft. Hij is dan ook een stuk vrolijker![]()
Vandaar niet langer dan 3 à 4 dagen geen seks. De hoer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:11 schreef Copycat het volgende:
Amanda heeft elke keer op rij binnen twee dagen een andere vriend.![]()
Same herequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan Bart nog niet peilen. Het lijkt alsof hij Huub toch best wel te pruimen vindt, maar ik twijfel. Misschien doet hij wel alsof.
Het is eng dat hij straks gewoon weer vrij buiten loopt, en dan zónder camera's met Nena's te maken krijgt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef Copycat het volgende:
Alles over Nena relateert Brian met seks.
Hij is zo eng.
Heerlijk hoe Huub daarop reageertquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
Bart wil zaken doen met Huub.
Zij diens naam niet genoemd mag wordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
WTF is Zdngmw?????????????/
Ben jij de dronken moeder van Dusty?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef CartWOman het volgende:
Vandaar niet langer dan 3 à 4 dagen geen seks. De hoer.
aka de baviaan van het stelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zij diens naam niet genoemd mag worden![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is eng dat hij straks gewoon weer vrij buiten loopt, en dan zónder camera's met Nena's te maken krijgt.
Hier net zo. We wachten maar weer af, al vind ik hem veel beter te pruimen bij deze twee; hijzelf beseft zich dat hopelijk ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef itsme het volgende:
[..]
ik blijf bij hem een niet prettig gevoel houden. Dat van 2 walletjes eten en zo.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:15 schreef avonne het volgende:
Bart "mag ik je een heel klein duwtje geven dat ik een weekje naar huis kan"
Huub "wacht even, deze stoel in één lijn van de camera..."
Huub (stervend) "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargggggh"
Bart "ik heb alleen tegen de stoel getrapt "
Fysiek geweld mag niet in dit spel he!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:15 schreef yvonne het volgende:
Ik word helemaal agressief van die Amanda
Ik schop de stoel welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Fysiek geweld mag niet in dit spel he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |