precies. 10 voor 7 zijn ze hier weer aangegaan en ze zijn nog steeds niet uitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voelt lekker he danny.
vanmorgen schreeuwde hier het merendeel nog Huub is verleden tijd.
we kunnen eindelijk weer streams kijken![]()
![]()
ja vreemdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef noekje het volgende:
Lesley mocht niet komen.
OK alsnog Brian eruit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan heeft die rat haar ook nog onnodig laten lopen door haar beautycase te verstoppen, ik blijf erbij dat is ook een vorm van fysiek geweld
Mooi was dat. Wij hadden net geschreven dat we huub nog steeds terug wilden en somige niet zo snel moesten opgeven en toen kregen we het goede nieuws.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voelt lekker he danny.
vanmorgen schreeuwde hier het merendeel nog Huub is verleden tijd.
we kunnen eindelijk weer streams kijken![]()
![]()
Zijn jullie al bedankt vanavondquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Sug4r het volgende:
Die scheur van Ilona was veel erger dan ze gedacht hebben zegt Huub.
Ik vind die scheur van Natasia veel erger
Ohwdie in haar kuit bedoelt Huub![]()
Genieten jullie ook? Eerlijk zeggen.quote:
HEAR HEARquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef bunnyma het volgende:
DGK_REDAKTIE geef Huub aub een sanctie dat hij de volgende maand ook niet mag drinken, anders ben ik bang dat hij op een gegeven moment toch weer Brian voor zijn bek slaat
En vrolijk is hij toch wel, ook zonder drank.
Echt?? Gadverdammequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef avonne het volgende:De WC komt uit in de vijver
"Nu begrijp ik waarom ik niet in de vijver mocht zwemmen"
Volop!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef CartWOman het volgende:
Genieten jullie ook? Eerlijk zeggen.![]()
omdat ze dan morgen een kater heeft met die wedstrijd...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
Lesley mag niet meer drinken?
wrom nie?
Wat denk je, ik benquote:
heeft morgen wedstrijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
wrom nie?
Ja was echt gaaf.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Mooi was dat. Wij hadden net geschreven dat we huub nog steeds terug wilden en somige niet zo snel moesten opgeven en toen kregen we het goede nieuws.![]()
Ze heeft morgen een wedstrijd. Ze mag vanavond maar één drankje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
wrom nie?
Who gives a fuckquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar ff reeël: het is toch echt een vreselijke show voor de mensen die erin zitten eigenlijk!
Huub en Sylvia hebben het enorm gezellig hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar ff reeël: het is toch echt een vreselijke show voor de mensen die erin zitten eigenlijk!
Jazeker wel, multitaskingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kunnen jullie de COS nog bijhouden![]()
hoe dan...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef Schanulleke het volgende:
Bart: Aaaaaah jongens, ik had nog een seconde...
Vuile vuile (hoeren).
Dat laatste hoorde ik niet goed.
Je hebt al 5x een antwoord gehad. Mijn antwoord zou zijn: ZWANGER VAN BARTquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
wrom nie?
Laat datquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Nl ook lief, slapend oneder een brug. Heb hem net nog even een euro gebracht
Zelfde brug?quote:
Onaardige Papabear ben je.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, alles gaat door dat ene dunne buisje![]()
![]()
Niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian dacht dat Nena een hoer was!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |