Who gives a fuckquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar ff reeël: het is toch echt een vreselijke show voor de mensen die erin zitten eigenlijk!
Huub en Sylvia hebben het enorm gezellig hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar ff reeël: het is toch echt een vreselijke show voor de mensen die erin zitten eigenlijk!
Jazeker wel, multitaskingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kunnen jullie de COS nog bijhouden![]()
hoe dan...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef Schanulleke het volgende:
Bart: Aaaaaah jongens, ik had nog een seconde...
Vuile vuile (hoeren).
Dat laatste hoorde ik niet goed.
Je hebt al 5x een antwoord gehad. Mijn antwoord zou zijn: ZWANGER VAN BARTquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
Lesley mag niet meer drinken?
wrom nie?
Laat datquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Nl ook lief, slapend oneder een brug. Heb hem net nog even een euro gebracht
Zelfde brug?quote:
Onaardige Papabear ben je.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, alles gaat door dat ene dunne buisje![]()
![]()
Niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian dacht dat Nena een hoer was!
quote:
Kun jij daar echt naar luisteren?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo die Amanda die is nu heel lelijk over Nena!
precies, gewoon al hoe ze in de kooi is gekomen vond ik al een streek van haar, ze is waarschijnlijk altijd al jaloers op Nena geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand die zn vriend/ vriendin afvalt ( en dat heeft Nena nooit gedaan) is voor mij stront
dat is heel tactisch gezegd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
De broer van Brian wou geen handen schudden met Huub![]()
Net zo'n idioot dus.
Idd daar heb je gelijk in. Nu maar hopen dat ie bij Huub en Syl blijft. Hij is dan ook een stuk vrolijkerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
Bart vertelt aan Syl en Huub dat hij Lesley heeft gebeld.
Hij is toch losser bij die twee dan bij de andere. Daar zegt hij nooit echt iets.
Ik vind ook dat nu we verlost zijn van NL we hem wel een beetje slack kunnen cutten) geven. (fuck ik lijk Brian wel)quote:
kutquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef Ethel het volgende:
Ik kan alleen de streams van huub en silvia zien, de andere happeren de hele tijd en geluid doet het daar niet. Wat wordt er allemaal in de gameroom besproken en gezegd en hoe is de sfeer? Kleine samenvatting?
Ik ben nog ff stupéfait. Wat een obsessie.... het komt er ook zó snel en makkelijk uit, dat bedoelde ik eerder met scenario's die hij zich in z'n hoofd haalt, de hele dag door.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:08 schreef Copycat het volgende:
Amanda zegt dat Nena voordat ze het huis in ging al rare dingen deed.
Brian: "Dingen die ze voor geld deed?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |