hier idem ditoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
Hebben jullie wel beeld? Ik zit me nu al tweeeneenhalf uur rot te ergeren. Heeft dit met de overload aan kijkers te maken?
ik heb niet langer als 30 sec beeld e/o geluidquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
Hebben jullie wel beeld? Ik zit me nu al tweeeneenhalf uur rot te ergeren. Heeft dit met de overload aan kijkers te maken?
Bij kop en kont, zo door de struiken heen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef Danny het volgende:
brian gaat dreigen. ik gok dat die rap het huis uit gaat.
Dat vond ik nou weer copycatterig van hemquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef dronkeykong het volgende:
Is een moeilijk woord![]()
"Onvermijdbaar"
Helaas is ze voor de helft van de sneren te dom om ze te snappen.quote:
Ik hoop dat ze hem wel pilletjes geven om kalm te blijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef Gert het volgende:
Brian: "Huub ben jij weleens in elkaar geslagen? Heb je weleens een gebroken neus gekregen? Omdat je een grote mond had?"
Mijn god wat is die gozer eng. Brrrr...
Lieve deze kreeg ik van eenander lief fokker werkt primaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
Hey!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vond ik nou weer copycatterig van hem
OMGquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef StunningCunt het volgende:
Toch die Nena steekjes die Brian helemaal gek maken
Nee, dat eerste wat je zei.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef dronkeykong het volgende:
Is een moeilijk woord![]()
"Onvermijdbaar"
aan een stuk door buffer bij mij...hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef avonne het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
deze doen het nu wel goed
Wat ik hoop dat er met Brian gebeurt, kan ik hier niet typen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem wel pilletjes geven om kalm te blijven.
Maar Huub telt wel voor 10.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:27 schreef fokkerd het volgende:
Valr me nu pas op, er zitten maar 6 mensen in de kooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |