Uberhaupt een campingquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De camping op Lowlands:
De camping op Pinkpop:
Check!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef renzell het volgende:
Festivals zijn sowieso leuk!![]()
Ik bedoel, de combinatie live muziek, veel mensen, (liefst) mooi weer en veel bier is in mijn ogen nooit echt verkeerd.![]()
Pinkpop was uitverkocht vorig jaar, voor het eerst in tijden, maar aan het programma te zien zal het dit jaar ook wel snel gaan denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Ephemera het volgende:
ik ben nog steeds in dubio!![]()
Kan iemand mij vertellen of Pinkpop en Lowlands uitverkocht raken? Want dan kunnen we gewoon een paar dagen vantevoren besluiten wel of niet naar een festival gaan..
Ik kan me herinneren van vorig jaar dat Pinkpop (bijna) uitverkocht was.. weet iemand dit zeker?
beide raken hoogstens pas kort tevoren uitverkocht.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Ephemera het volgende:
ik ben nog steeds in dubio!![]()
Kan iemand mij vertellen of Pinkpop en Lowlands uitverkocht raken? Want dan kunnen we gewoon een paar dagen vantevoren besluiten wel of niet naar een festival gaan..
Ik kan me herinneren van vorig jaar dat Pinkpop (bijna) uitverkocht was.. weet iemand dit zeker?
nee, lekkere festivalganger ben jijquote:
Pukkelpop in belgiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:26 schreef BorisSoad het volgende:
wat vinden jullie nou het gaafste festival?
Pinkpop voor boeren? Die heb ik daar nog nooit gezien......quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:15 schreef check_dubbelcheck het volgende:
Pinkpop is voor boeren...
En Lowlands is voor boeren en wannabee hippies
Maar doe mij dan toch maar Lowlands![]()
Precies, dat heb ik ook al proberen duidelijk te maken, maar men is hier blind denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:08 schreef rubbereend het volgende:
Appels en peren, beide festivals zijn heel anders. Qua sfeer qua acts qua opzet.
Beide zijn enorm leuk dat wel.
Zuid-Limburgers boerenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Pinkpop voor boeren? Die heb ik daar nog nooit gezien......
Alles met een zachte G is per definitie een boer of een homo. En over het algemeen planten Zuid-Limburgers zich voort.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zuid-Limburgers boerenSommige mensen hebben echt geen besef..
Gelukkig maar dat jij zo perfect bent...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alles met een zachte G is per definitie een boer of een homo. En over het algemeen planten Zuid-Limburgers zich voort.....
psssst: dat was een grapjequote:Op maandag 19 februari 2007 11:10 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij zo perfect bent...![]()
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet altijd even trots ben op mijn 'roots'.quote:
daarom inderdaadquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:23 schreef renzell het volgende:
Zo veel meer all-round. Je kunt er naar de film, naar het theater, kleine, gekke bandjes ontdekken..Leuker publiek ook (voor mij althans). Niet alleen maar mensen van 18. En de sfeer...
ik weet niet... de sfeer op Lowlands vind ik gewoon echt heel erg goed!!!
Als Limburger mag je zeiken op Limburg zoveel als je wilt. Net zoals je als Nederlander mag zeiken over het Nederlands elftal, maar als een Duitser dat doetquote:Op maandag 19 februari 2007 12:49 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet altijd even trots ben op mijn 'roots'.
Als je hier in de buurt soms dat dialect hoort...![]()
Ik probeer meestal nog enigzins Nederlands te spreken![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:23 schreef renzell het volgende:
Zo veel meer all-round. Je kunt er naar de film, naar het theater, kleine, gekke bandjes ontdekken..Leuker publiek ook (voor mij althans). Niet alleen maar mensen van 18. En de sfeer...
ik weet niet... de sfeer op Lowlands vind ik gewoon echt heel erg goed!!!
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef Chulaa het volgende:
dan zou ik dus samen met mijn vriend naar lowlands moeten ,, is niet gezellig
toffe relatiequote:
Zei hij met een roze avatar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:10 schreef dikkekaas het volgende:
Lowlands. Ben nog nooit naar pinkpop geweest maar t ziet er allemaal veel te fancy uit met die roze mutsjes enzo.
camping is een mooi onderdeel van een festival .. dit jaar eens de camping van groezrock/pinkpop voor het eerst uit checke en lowlands voor de 3e keerquote:
Werchter vind ik veeel te massaal de laatste jaren, ze laten te veel mensen binnen, er zijn te weinig faciliteiten en 4 dagen is echt te lang. Nou hou ik op met zeurenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |