dat lukte welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar Qu probeert zijn weblog automagisch te laten updaten
Een kroeg op wielenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja, min of meer
Een rondje met dat verfoeide ijzer zeg maarMet van Amersfoort naar Amsterdam toevallig ook nog een stukkie in de Internationale IC uit Berlijn
MET barrijtuig
Inderdaad. In den Volkschmond bekend als "Pimpel-Expres"quote:
zwartrijden is bijna nog voordeliger voor jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
terug van klein rondje
105 km, 9,10 euro, nul keer controle
Voor jouw doen echt een klein rondje iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
terug van klein rondje
105 km, 9,10 euro, nul keer controle
Mwoa, ff een avondje eruit hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor jouw doen echt een klein rondje idd
Utrecht - Groningen - Nieuweschans - Groningen - Leeuwarden - Zwolle - Hengelo - Amsterdam - Maastricht - Luik - Maastricht - Heerlen - Utrechtquote:
06:46 en 00:13quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe laat weg en terug?
Dacht ik, ga zo ook maar eens te beddequote:
in NL nog welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, als ik nergens obstructie tegenkom
maar dan: 1132 km
Heb misschien maar de helft gelezen hoor, maar waaorm doe je die rondjes?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar ik moet morgen wel god neukens vroeg op, dus er veel later dan dit gaat het niet worden hoor
Gewoon, omdat ik het heerlijk vind om in de trein te zitten. Hoe verder, hoe lieverquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef zenna het volgende:
[..]
Heb misschien maar de helft gelezen hoor, maar waaorm doe je die rondjes?
Ieder zo zijn ding hčquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik het heerlijk vind om in de trein te zitten. Hoe verder, hoe liever
Ja, ik ben gek en zo
Ben wezen werken vandaag.quote:
Weer beter dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben wezen werken vandaag.
En hoe is het met jou?
Beter nog niet helemaal maar goed genoeg om te werken..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef zenna het volgende:
[..]
Weer beter dus.
Met mij lijkt het wat beter te gaan![]()
Dat je dat uberhaubt nog deed zo voor het weekend, verdiend een lintje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter nog niet helemaal maar goed genoeg om te werken..
Beetje uitgerust voor het weekend?
Heb het echt druk even, zit er over te denken om morgen ook maar te gaan een tijdjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:25 schreef zenna het volgende:
[..]
Dat je dat uberhaubt nog deed zo voor het weekend, verdiend een lintje.
Ik ben al 2 dagen vrij dus ga redelijk het weekend in![]()
Je bent gek als je nog niet helemaal beter bent maar ja........quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb het echt druk even, zit er over te denken om morgen ook maar te gaan een tijdje
Lekker toch, en een lang weekend
Weet het nog niet zeker hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef zenna het volgende:
[..]
Je bent gek als je nog niet helemaal beter bent maar ja........
Ik ben heel veel vrij deze tijd![]()
Zal ik dat maar gewoon doen danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker hoorHangt er ook vanaf hoe laat ik wakker ben.
Lekker tochVan genieten juist
Af en toe zit ik echt vol goede plannen hoorquote:
Volgens mij wel vaken dan af en toequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:12 schreef zenna het volgende:
[..]
Af en toe zit ik echt vol goede plannen hoor![]()
Weltrusten qu
Jij zegt hetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij wel vaken dan af en toe
Dan hoef je het niet zelf te doen hequote:
Dat zou ik nooit zelf zeggenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet zelf te doen he
Trustequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef zenna het volgende:
Maar Marc, ik ga nog ff lezen en dan sloapen
Weltrust![]()
Hoiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:55 schreef leonieke het volgende:
Ik heb op een week tijd wel niet veel gemist, twee topics misschien...
Hallo
een hoop gezwaaiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:01 schreef leonieke het volgende:
En ik heb helemaal niets gemist? (ik lees niet terug he)
om te irriteren?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:06 schreef leonieke het volgende:
argh... mensen die me aanspreken op msn en dan niets zeggen... kan iemand mij eens uitleggen waarom ze jou dan aanspreken?
Hoelang was je weg?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:01 schreef leonieke het volgende:
En ik heb helemaal niets gemist? (ik lees niet terug he)
Och.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Soms duurt het even voordat ze doorhebben dat er een reactie is
Ik ben niet echt weggeweest. Ik ben 's avonds gewoon te lui om mijn laptop nog op te starten (lig de laatste meer in de zetel tv te kijken) en meestal kom ik dus in het weekend langsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoelang was je weg?(ik lees ook niet terug.
)
Ik ben het al zo gewoon om 's avonds niets meer te moeten doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Je nieuwe baan is zo vermoeiend?
Misschien wel omdat je steeds in je zetel ligt te slapen al?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben het al zo gewoon om 's avonds niets meer te moeten doen.
Maar ik slaap de laatste tijd gewoon niet meer goed en val meestal in slaap in de zetel.
Dat laatste zou je dus eigenlijk al moeten proberen af te leren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben het al zo gewoon om 's avonds niets meer te moeten doen.
Maar ik slaap de laatste tijd gewoon niet meer goed en val meestal in slaap in de zetel.
Nee, niet echt. Het is gewoon dat ik in bed begin te piekeren over vanalles en nog wat en in de zetel heb ik daar nog geen last vanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wel omdat je steeds in je zetel ligt te slapen al?
Ikkequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
Wie zou hier zo de schaar in zijn haren durven zetten.![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
Wie zou hier zo de schaar in zijn haren durven zetten.![]()
Toch maar eens proberen te stoppen met piekeren dan, zeker als je nu er al vanuit gaat dat je het gaat doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Het is gewoon dat ik in bed begin te piekeren over vanalles en nog wat en in de zetel heb ik daar nog geen last van
Waarom zou jij dat willen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat van jou telt niet, daar is niet aan te knippen.
Bedoelde mijn haar eigenlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |