dat lukte welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar Qu probeert zijn weblog automagisch te laten updaten
Een kroeg op wielenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja, min of meer
Een rondje met dat verfoeide ijzer zeg maarMet van Amersfoort naar Amsterdam toevallig ook nog een stukkie in de Internationale IC uit Berlijn
MET barrijtuig
Inderdaad. In den Volkschmond bekend als "Pimpel-Expres"quote:
zwartrijden is bijna nog voordeliger voor jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
terug van klein rondje
105 km, 9,10 euro, nul keer controle
Voor jouw doen echt een klein rondje iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
terug van klein rondje
105 km, 9,10 euro, nul keer controle
Mwoa, ff een avondje eruit hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor jouw doen echt een klein rondje idd
Utrecht - Groningen - Nieuweschans - Groningen - Leeuwarden - Zwolle - Hengelo - Amsterdam - Maastricht - Luik - Maastricht - Heerlen - Utrechtquote:
06:46 en 00:13quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe laat weg en terug?
Dacht ik, ga zo ook maar eens te beddequote:
in NL nog welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, als ik nergens obstructie tegenkom
maar dan: 1132 km
Heb misschien maar de helft gelezen hoor, maar waaorm doe je die rondjes?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar ik moet morgen wel god neukens vroeg op, dus er veel later dan dit gaat het niet worden hoor
Gewoon, omdat ik het heerlijk vind om in de trein te zitten. Hoe verder, hoe lieverquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef zenna het volgende:
[..]
Heb misschien maar de helft gelezen hoor, maar waaorm doe je die rondjes?
Ieder zo zijn ding hčquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik het heerlijk vind om in de trein te zitten. Hoe verder, hoe liever
Ja, ik ben gek en zo
Ben wezen werken vandaag.quote:
Weer beter dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben wezen werken vandaag.
En hoe is het met jou?
Beter nog niet helemaal maar goed genoeg om te werken..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef zenna het volgende:
[..]
Weer beter dus.
Met mij lijkt het wat beter te gaan![]()
Dat je dat uberhaubt nog deed zo voor het weekend, verdiend een lintje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter nog niet helemaal maar goed genoeg om te werken..
Beetje uitgerust voor het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |