Het is een verwensing, cq hunkering naar een volle maag en boezem.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef koffiekoekje het volgende:
"Argh" is in deze niet bepaald een duidelijk antwoord
..... insert ranzige opmerking ...... [/kratjuh]quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een verwensing, cq hunkering naar een volle maag en boezem.![]()
En de toekomst is onbeperktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een verwensing, cq hunkering naar een volle maag en boezem.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
..... insert ranzige opmerking ...... [/kratjuh]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:31 schreef -XX- het volgende:
Vinden jullie het niet geweldig.![]()
Mijn keuze tussen Motorrijden of meer macht van voren!
Je hebt m'n adres toch al?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Worldbeater het volgende:
El Presidente, ik heb voor de Fok! MC een voordeelverpakking van drie spaarlampen gekocht.
Het is een hele verbetering.Ik heb nu zeeen van licht in de kamer die het meest gebruikt wordt.
![]()
Van 1 x 25 en 1 x 60 watt naar 2 x 11 watt.![]()
Waar kan ik het bonnetje naartoe sturen?
Meisje je wordt met de dag raarderquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:31 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Vinden jullie het niet geweldig.![]()
Mijn keuze tussen Motorrijden of meer macht van voren!
En nu moet je broer een nieuwe bril hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt m'n adres toch al? [afbeelding]
Wat hebben die laatste posts van jou jegens -XX- te betekenen joh, je hebt je verlaagd tot Kratjuh's niveau
Ik ga trouwens ook al een tijd niet meer naar de tandarts, ging altijd 2x per jaar maar op een gegeven moment wou ze weer eens foto's gaan maken terwijl dat helemaal niet nodig wasGezegd 'doen we volgende keer wel' en sindsdien niet meer geweest
Had toch nooit wat
Slecht zien is een feit, een nieuwe bril is een keuzequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En nu moet je broer een nieuwe bril hebbenik zie een connectie
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Slecht zien is een feit, een nieuwe bril is een keuze
/redneck de pisvlek
Whehequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Slecht zien is een feit, een nieuwe bril is een keuze
/redneck de pisvlek
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meisje je wordt met de dag raarder![]()
Over 2 jaar loopt hicham met breckets!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En nu moet je broer een nieuwe bril hebbenik zie een connectie
Quequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Over 2 jaar loopt hicham met breckets!![]()
Wat, schatje op mijn rug schrijven?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
En ik vond je nog wel zo'n schatje!![]()
Ha! Nou die kan je nu op je rug schrijven.![]()
Juist ja!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat, schatje op mijn rug schrijven?
Stift ergens tussen klemmen (bijv. tussen de deur) en schrijven door je lichaam te bewegenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij met mijn armen![]()
Dit jaar weer toch zeker.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:02 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Toffe meet
@ Stinkie
Wat reed je ook alweer
Klaar en ready to rollquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dit jaar weer toch zeker.![]()
Hoe is het met je/een motor ?
Wat heb je nu voor een ? ik heb het ff niet kunnen volgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klaar en ready to roll
Helaas dit weekend te druk om de motor op te halen of om te rijden
Een brikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat heb je nu voor een ? ik heb het ff niet kunnen volgen![]()
Is het degene die je toen na je crash al kon kopen ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een brik
Merk: Suzuki
Model: GSX 1100 ES
Bouwjaar: 1985
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is het degen die je toen na je crash al kon kopen ?
volgens deze wel. (geld vanaf 20 jaar en ouder)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef Rib-i het volgende:
Komt de motor in aanmerking voor een oldtimerverzekering trouwens
Ja dan maak ik het wel gelijk afquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef worldpimber het volgende:
Oh hier ben je ook al... ga je ook nog zo een blauwe huls eromheen kopen Gawaine?
Moet dat ding zeker ook getaxeerd worden ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef Rib-i het volgende:
Komt de motor in aanmerking voor een oldtimerverzekering trouwens
Ik weet niet of ik een taxatie doe, zonder taxatie is het 7,23 per maandquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet dat ding zeker ook getaxeerd worden ?
En zit je dan niet met het max aantal kilomteres rijden per jaar ?
Ik weet niet wat je gaat betalen maar ik betaal 11,21 per maand en dan is hij ook
voor diefstal verzekerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |