Speciaal voor koffiekoekje:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
........ ik ga dit toch wel steeds leuker vinden voor op het voorspatbord..![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
.. in combinatie met deze knippers......![]()
[afbeelding]
Johnny!!!!!!![/Koffiekoekje]
![]()
Klopt helemaal, dit is OPM!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef -XX- het volgende:
Gevonden in me systeemHaha
Waar heb je last van![]()
Nu zit jij wel in dat blauw witte pak toch!
Of is dat weer OPM?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAAAAAAHhaHaHaHa.. moet jij weer een OP maken!!!! Ik kwam niet meer bij net.quote:![]()
![]()
Edit. Dit is niet de laatste WIKi!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
........ ik ga dit toch wel steeds leuker vinden voor op het voorspatbord..![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
.. in combinatie met deze knippers......![]()
[afbeelding]
Johnny!!!!!!![/Koffiekoekje]
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt helemaal, dit is OPM!!!!!!!Maak het nou niet zo verwarrendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij staat links met hetzelfde pak als op de party foto
Ook blauw wit elementen
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt helemaal, dit is OPM!!!!!!!hahaha nouuuuu ratjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
HAAAAAAHhaHaHaHa.. moet jij weer een OP maken!!!! Ik kwam niet meer bij net.![]()
![]()
Edit. Dit is niet de laatste WIKi!!!!!!!![]()
![]()
ik maar wachten tot hij dicht was.
zag dat er nog 2 posts konden.post ij er weer ff net 1voor
Sowieso schrijf je zo.
Verkeerde OPquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
hahaha nouuuuu ratje![]()
![]()
bijna goed mop, ze lossen gewoon opquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owke! Hier komtie
Ze lossen alleen op in het lichaam!!
En in de mond komt het in aanraking met lucht, en dan lossen ze niet meer op.![]()
- WoootIk had net me rooster opgestuurd gekregen voor aankomende 2 maanden ongeveer.
Elke woensdag geen les.
En mijn rijschool geeft bijna alleen op woensdagen motorlesWegens nu nog te kort aan rijinstructeurs voor motor
HOE beter dan!!!!![]()
![]()
![]()
Voor mijn post keek ik eerst of er iemand tussenzat.. nee.. ik klik op posten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:19 schreef -XX- het volgende:
hahaha nouuuuu ratje![]()
![]()
quote:
Die in de Wiki staat. Zie de tekst van de OP.quote:
Quote je steeds de vorige startpost.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:13 schreef -XX- het volgende:
Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden
quote:
Die is precies hetzelfdequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens naar de wiki uit de OP
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FokMC
Bijna, maar dan met deze links erbij...quote:
OOk lekker werkende linksquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bijna, maar dan met deze links erbij...
Aankooptips![url=members.chello.nl/pbart/motorkopen_inspectie.doc]Handleiding voor het keuren van een tweedehands motorfiets![/url] [url=members.chello.nl/pbart/motorkopen_checklist.doc]Checklist om niets te vergeten bij het keuren.[/url]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:38 schreef koffiekoekje het volgende:
http://members.chello.nl/pbart/motorkopen_checklist.doc
Ze missen dus de http://
Gefixedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet in een linkie! Weird.
[afbeelding]
Net dat ze aangepast waren zekerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb de links getest, en hier werken ze.![]()
![]()
Misschien omdat ik al op Chello zit.![]()
![]()
![]()
Dacht ik al... laat ik even wachten met de WIKI editten. Allemaal tegelijk.quote:
Nooooooooooooooooooh gisteren natuurlijk. En net nog.. op MF ook.quote:
Ik de eerste toen ik 22 was. Dus het komt vanzelf.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:45 schreef -XX- het volgende:
Ik nog nooit een gaatje gehad.
En Koffiekoekje voor het mailen van deze twee bestanden.quote:
Misschien dat je wel mail krijgt voor het overschrijden van je dataverkeerlimietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En Koffiekoekje voor het mailen van deze twee bestanden.![]()
Ben benieuwd hoeveel dataverkeer ik zal krijgen op mijn account.![]()
De website van de auteur werkt niet meer.![]()
Staat de server van Danny wel op de goede tijd.Edit Wikkie 9 feb 2007 12:40.
![]()
D'rom. En El Presidente moet mijn spaarlampen ook nog vergoeden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien dat je wel mail krijgt voor het overschrijden van je dataverkeerlimietboete
Ach ja, tijd is een relatief begrip. Afschaffen hoor! Ja toch!quote:Denk trouwens dat de wikki server in een andere tijdszone staat. Of idd Danny
Whaha nice foto!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dacht ik al... laat ik even wachten met de WIKI editten. Allemaal tegelijk.![]()
[..]
Nooooooooooooooooooh gisteren natuurlijk. En net nog.. op MF ook.![]()
[..]
Ik de eerste toen ik 22 was. Dus het komt vanzelf.![]()
Daarvoor was naar de tandarts gaan altijd saai en overbodig. Heb ook een paar jaren overgeslagen.
Totdat je in dienst komt. Dan moet je ineens weer.
[afbeelding]
Vergeten poserpic. [/Sjonnie]![]()
![]()
Die foto is een uitsnede van een geheel die we maar beter niet posten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:59 schreef -XX- het volgende:
Whaha nice foto!
Je had er zin in denk!!!
![]()
Haha laat zienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die foto is een uitsnede van een geheel die we maar beter niet posten.
<insert visitekaartje tussen broek verhaal>
Ruilen kan wel.En nee ik sta niet in mijn onderbroek. Gewoon in volledig tenue.
![]()
Hmmm.. hoe lang post je al@MC.. vrouwen zijn na circa een jaar niet meer te vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:15 schreef -XX- het volgende:
Neejij....
Ik post echt daarna een foto.
Ik ben te vertrouwen![]()
Whahaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm.. hoe lang post je al@MC.. vrouwen zijn na circa een jaar niet meer te vertrouwen.![]()
Net na je edit zag ik nog Imageshack staan toen ik op eigenschappen klikte.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:19 schreef bvvt het volgende:
Ik was te snel met cut en paste dat ik dat heele verrekte imageshack niet gezien had.
Eat this!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:21 schreef -XX- het volgende:
WhahaDon't know
![]()
Ik wel hoor..![]()
Posten die hap!![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net na je edit zag ik nog Imageshack staan toen ik op eigenschappen klikte.![]()
Het plaatje was wel ververst, maar de eigenschappen nog niet. Weird.![]()
Volgens mij heeft MS nog even wat bugs in de laatste IE 6.0.2900.2180 gestopt.
Heb hele rare dingen tegenwoordig. Tekst die soms later komt, 50 vensters tegelijk die openklappen.
Iedereen moet over naar 7.0............![]()
[..]
Eat this!![]()
Misschien als je je volgende stuntdate even op de koffie komt.
Kipfiletje 'rbij?![]()
Je kan het zo gekruid krijgen als je het wilt.quote:
Mwuaaah!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Kipfilet![]()
Moment.... -edit-
[afbeelding]
aka. nachtkast-tietjes
Kan ik wel gebruikenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Kipfilet![]()
Moment.... -edit-
[afbeelding]
aka. nachtkast-tietjes
Whaha! Zeiden ze dat echt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan het zo gekruid krijgen als je het wilt.[/KratjuH] Inkopper.
![]()
[..]
Mwuaaah!![]()
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb last van stalkers....![]()
In 2004 bij een bedrijf gesolliciteerd, aangenomen, maar elders een andere functie geaccepteerd.
Ze deden toendertijd al moeilijk toen ik even bedenktijd wilde. Ze werden ook erg onvriendelijk.
Ik zou ze uitspelen tegen een ander bedrijf voor een hoger salaris. Nou daar was geen sprake van.![]()
Maar er werd druk uitgeoefend dat ik snel voor hun moest kiezen.Doei.
Nu werd in ik september benaderd door een uitzendbureau, en herkende aan het profiel gelijk dit bedrijf.
Na een telefonische afspraak had ik deze later bij het overdenken toch maar afgebeld.
Een andere intermediair benaderde mij ook voor dezelfde functie.![]()
Nu mailde vorige week ineens bedrijf ineens direct. Niet op geantwoord.Spreken ze net mijn voicemail in.
Oprotten zeg!!!!!!!!!![]()
![]()
Best dubieus inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan het zo gekruid krijgen als je het wilt.[/KratjuH] Inkopper.
![]()
[..]
Mwuaaah!![]()
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb last van stalkers....![]()
In 2004 bij een bedrijf gesolliciteerd, aangenomen, maar elders een andere functie geaccepteerd.
Ze deden toendertijd al moeilijk toen ik even bedenktijd wilde. Ze werden ook erg onvriendelijk.
Ik zou ze uitspelen tegen een ander bedrijf voor een hoger salaris. Nou daar was geen sprake van.![]()
Maar er werd druk uitgeoefend dat ik snel voor hun moest kiezen.Doei.
Nu werd in ik september benaderd door een uitzendbureau, en herkende aan het profiel gelijk dit bedrijf.
Na een telefonische afspraak had ik deze later bij het overdenken toch maar afgebeld.
Een andere intermediair benaderde mij ook voor dezelfde functie.![]()
Nu mailde vorige week ineens bedrijf ineens direct. Niet op geantwoord.Spreken ze net mijn voicemail in.
Oprotten zeg!!!!!!!!!![]()
![]()
Weesz duidelijkquote:
Perceptie een onvoldoende.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:45 schreef -XX- het volgende:
Whaha! Zeiden ze dat echt?
In je voicemail: Oprotten zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:[message=6550958,noline]Realer schreef op 07 februari 2007 @ 14:56[/message]:
Is ooit eens een artikel over gemaakt in ik meen Superbikes (of Performance Bikes, beide engelse motorbladen).
Een groepje motorrijders was het zo zat dat hun motoren steeds gestolen werden dat ze een knokploeg opgezet hebben. Ze hebben 's avonds een motor zo verleidelijk mogelijk ergens neergezet en zijn met een man of 6, 7 in een busje gaan wachten. Duurde niet lang voordat ze de eerste "kandidaten" hadden geleerd om met hun poten van andermans eigendommen af te blijven.
What can i sayquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weesz duidelijkWat wij MC'ers willen weten:
Kan je het gebruiken op de volgende manier: inwendig of uitwendig vullen op speciale plekken?![]()
[..]
Perceptie een onvoldoende.
Inzet voldoende.![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |