quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef Floripas het volgende:
Integratie, immigratie en emancipatie: sigme
Ja, maar daarvoor hoef je geen minister te worden, wel?quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor hoef je geen minister te worden, wel?
Grapjes uitleggen is niet grappig.quote:
Maakt dat je meer of minder ministeriabel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, ik had niet door het het een garpje was, dom he![]()
Met speedo's aan en ingesmeerd met modder.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef FJD het volgende:
Financien: HenriOsewoudt
Milieu: du_ke
Je wilt zeggen dat de marktfundamentalist, de investeringen van de Greenpeace-hippie moet gaan goedkeuren![]()
De feiten doen zelden ter zake, Floripasje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik laat freako je wel even melden wat er mis is met dit beeld.
Oh kut. Nou had ik je al minister gemaakt ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:01 schreef sigme het volgende:
[..]
De feiten doen zelden ter zake, Floripasje.
Als minister van integratie, immigratie en emancipatie keur ik dergelijk woordgebruik afquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh kut. Nou had ik je al minister gemaakt ook.![]()
Zeker weten. En die ondertitel van der' kan ook echt niet.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Als minister van integratie, immigratie en emancipatie keur ik dergelijk woordgebruik af.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh gelijkwaardige liefdesgrot. Nou had ik je al minister gemaakt ook.![]()
Ach HenrieO is zover van de werkelijkheid verwijderd dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef FJD het volgende:
Financien: HenriOsewoudt
Milieu: du_ke
Je wilt zeggen dat de marktfundamentalist, de investeringen van de Greenpeace-hippie moet gaan goedkeuren![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |