hehe idd, die was ik al helemaal vergeten, de SPINTEL-KAARTquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:18 schreef leolinedance het volgende:
Van die insteek kaarten die je computer sneller zouden maken...na een test in een tijdschrift bleek het gewoon een dongle te zijn, en was het allemaal softwarematig![]()
En die reclameteksten dan! 'gegarandeerd 200% snellere computer! bla bla bla'![]()
Mooi was die tijdquote:Spintel, de belofte van KCS. hoe in godsnaam kan dat kleine isa kaartje op zo'n trage bus een compu versnellen? nou dit is het antwoord dat Tom van een C'T redactie lid los peuterde:
"Spintel is merely fixing some GDI performance failures of some graphics cards. Thus you can only find some performance increase with graphic intensive software. Modern software, using DirectX and thus skipping the GDI won't benefit from the Spintel software. The card itself is nothing but a copy protection for the Spintel software. I suggest to rather spend the money on a new CPU, which will increase the whole system performance."
nou, daar gaat ie dan... een hoop pieken, en een slot inleveren voor iets dat eigenlijk ook prima zonder kaartje kan... en succes is nog niet eens verbeterd... eigenlijk gewoon een benchmark optimalisator waar je in real-operating geen ruk mee opschiet. zo lust ik er nog een paar...
Mjah of windows + e voor verkenner, windows + d voor terug naar desktop etc..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Windows knop is handig
Muis in je rechterhand en dan hangt je linkerhand altijd ergens onder aan het toetsenbord. Wil je het startmenu in dan is het *tik* en daar is het start menu
*fervent aanhanger van de Windows knop
SLI is idd wel een zuigende uitvindingKun je net zo goed een nieuwe kopen
Eg wel...quote:
roflpnagequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef ACT-F het volgende:
Je ziet het goed, het is een PCI naar AGP converter:
[afbeelding]
BTX formaat is juist heel erg handig. Ik heb mijn ATX moederbord in een BTX opstelling, daardoor kan ik mijn grafische kaart en processor veel efficieter koelen. Snap niet waarom het BTX formaat niet van de grond komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BTX-formaat. Het lijkt erop dat dat een zachte dood sterft overigens...
Mijn X850 loopt voor geen meter als ik AGP 4x instel, op AGP 8x vliegen de frames je om de oren. Logisch de bandbreedte van AGP 8x is twee keer zo groot als die van AGP 4x.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:34 schreef pberends het volgende:
- AGP8x, wat een luchtverkoop is dat, AGP8x kaarten zijn nauwelijks sneller of helemaal niet sneller dan AGP4x
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van die upgrade-kits van intel. Van een Pentium naar een Pentium II geloof ik, dat was pas echt kansloos.
Windows toets is enorm handig....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef mcwops het volgende:
ik vind deze toets ook zo waardeloos net als de scroll lock
[afbeelding]
Indeedquote:Op zondag 11 februari 2007 06:29 schreef maartena het volgende:
Oh, en om nog even een onzinnige hardwareuitvinding te noemen:
Het audio/modem riser slot, DE uitvinding om modems en geluidskaarten aan te sturen.![]()
[afbeelding]
nutteloos en werkt bagger?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
USB modems, totaal nutteloos en werkt bagger (heb gelukkig nooit in me klauwen gehad).
Ik nomineer ATX! Wat een rotzooi is dat... AT was fijn, stroom erop en gaan. ATX is zooi, vreet altijd standby-stroom, en lang niet alle computers gaan aan als je hem zelf hard uitschakeld met een stekkerblok.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BTX-formaat. Het lijkt erop dat dat een zachte dood sterft overigens...
ik wel maar die zat wel al standaard bij het mobo ( chaintech 9cjs Zenith )quote:Op zondag 11 februari 2007 10:49 schreef Palomar het volgende:
Hehe, CMR en AMR idd. Nooit een insteekkaartje voor tegengekomen, terwijl elk moederbord +- 5 jaar geleden dat wel had
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:28 schreef OFfSprngr het volgende:
Eigenlijk wilde ik een plaatje plaatsen van een printer poort, maar ik vond nog iets lozer:
[afbeelding]
Een PCI LPT.
helemaal niks mis mee hoor. Heb ik bedrijsomgevingen genoeg pc's gezien wara specifieke labelprinters aanhingen die alleen een paralelle poort hadden. En dan idd regelmatig 2 op een systeem.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:28 schreef OFfSprngr het volgende:
Eigenlijk wilde ik een plaatje plaatsen van een printer poort, maar ik vond nog iets lozer:
[afbeelding]
Een PCI LPT.
Die andere wist ik niet, maar ik gebruik wel altijd Win+D, over naar desktop.quote:Op zondag 11 februari 2007 06:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Windows toets is enorm handig....
Win + L = snel monitor locken, ipv CTRL+ALT+DEL en dan Lock Computer.
Win + E = start een explorer shell
Win + M = minimize alle windows in 1 keer
Win + F = zoeken
Win + R = run - gebruik ik vaak
Hier staan er nog een hoop:
http://www.seoconsultants.com/windows/key/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |