Ik hoop het! Laat het iets goeds mee brengen en weer samen brengenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:55 schreef _Bar_ het volgende:
Wat ik me nu wel afvraag is of mijn tante en haar kinderen nu wel "blij"zijn met de vriendin van mijn opa...
Door haar lag dus de fam zowat uit elkaar omdat mijn tante en haar kinderen haar niet mochten....
Nee, dat heeft nooit invloed gehad, mijn fam is nu eenmaal beetje vreemd....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
zal wel bang zijn voor de erfenis.
Tja moeilijk te beoordelen.... maar ik zou het misschien wel fijn vinden als mn vader zo opgevangen werd, steun had en niet zo alleen zou zijn. Zo te lezen, verwaarloosde je opa je oma niet en leed je oma er echt niet onder. Maar dan zouden ze bozer op je opa moeten zijn dan op zijn vriendin lijkt mij... maar ja wie ben ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef _Bar_ het volgende:
Jawel ze hebben wel een geldige reden, maar die vind ik beetje dom, maar is mijn persoonlijke reden...
Mijn oma lag in een verzorgingstehuis met alzheimer, mijn opa kwam daar 3 keer per dag en verzorgde mijn oma, vertelde verhalen enz enz.
Alleen kwam mijn opa thuis in een leeg huis, en ontmoede op een dag zijn oude vriendin van vroeger, waarvan haar man overleden was en ook alleen was...
Ze kwamen geregeld bij elkaar om te praten...
En mijn tante en haar kinderen zagen dat als overspel
Precies.... en ja je hebt al ellende genoeg aan jezelf...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:08 schreef _Bar_ het volgende:
Tja mijn tante is nog getrouwd, haar kinderen komen dagelijks ja dagelijks over de vloer eten er ook zeer regelmatig...
Dus dat is het niet...
Weet het ook niet...
Bemoei me er ook niet mee...
Heb al genoeg ellende aan mezelf![]()
Ik ben blij voor mijn opa dat hij nog een vriendin heeft, waarmee hij nog jaren gelukkig mee kan zijn, mijn oma is van 2001 overleden, en nu 2006 is mijn opa gewoon nog "gelukkig" en dat vind ik fijn.
Precies de programma's die Noah leuk vindtquote:Op zondag 11 februari 2007 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff 9 dagen is idd erg lang.
Hier staat de hele morgen al Nick jr. op... leuke zender maar ze mogen weleens wat afwisseling brengen hoor. Zie vooral Dora, Backyardigans, Blues Clues en Peppa Big langskomen.
Ja en Twan dus ook.... maar moet ook zeggen dat er verder ook niets leuks op is voor ze. Ik vind Dora nog wel gaan... ow ik hoor toch zomaar dat je straks maanman Jim oid en Diego krijgt.... beetje afwisseling.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
Precies de programma's die Noah leuk vindt(en ik afgrijselijk maar goed)
ja. Loes is het dochtertje van m'n zus.quote:
Little miss spider vindt Noah ook niet zo. Pieter Post bijv weer wel. En Bob de Bouwer natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en Twan dus ook.... maar moet ook zeggen dat er verder ook niets leuks op is voor ze. Ik vind Dora nog wel gaan... ow ik hoor toch zomaar dat je straks maanman Jim oid en Diego krijgt.... beetje afwisseling.
Little miss spider is er nu op, dat vindt Twan wat minder...
Twan is ondertussen gewoon lekker aan het spelen, maar vindt het leuk om dit op de achtergrond te horen. Morgen gaat ie weer naar school![]()
Ja sorryquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Anitra het volgende:
wat is het stil hier!
Niet dat ik wat te vertellen heb, maar vind het zo stil
Ik zat ook te kijken en wat een mini dat geboren werd!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:19 schreef kozakken het volgende:
Ik wil ook zo'n dokter DocterHij heeft wat weg van Freek de Jonge
-ik kijk de kraamafdeling-
We zaten in het Bastion (gratis draadloos internetquote:Op zondag 11 februari 2007 20:15 schreef livelink het volgende:
Klinkt leuk, Syrena. In Utrecht had je mij nog wel tegen kunnen komen.
En de hamvraag is, hoe ging het examen na het hotelletje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |