Sorry Anitraquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:01 schreef Anitra het volgende:
hmm het onderwoorden brenge van at ik bdoel lukt ook niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spuit 11 reactie!...thnx Phluphy![]()
Bij veel toetsenborden is het control + shift, waarmee je de landinstelling van je toetsenbord wijzigt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:18 schreef dutchie het volgende:
Ja wat is dat toch dat ie ineens de Nederlandse instelling pakt? Volgens mij hebben we dan gewoon iets per ongeluk ook ingedrukt, maar ik ben er nog steeds niet achter wat.
En daarbij moet / eigenlijk ' zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef Githa het volgende:
Neej toch Diaanjij zegt / en ik zeg "
Toch?![]()
Bij mij ook, maar ik krijg er altijd zo'n sik van als ik weer wat heb gedaan door dit te trickeren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bij veel toetsenborden is het control + shift, waarmee je de landinstelling van je toetsenbord wijzigt.
Soms control ++. Je moet het even op je eigen pc terugzoeken (zoek-landinstelling/toetsenbord).
Bij mij staat de geldende keuze altijd in de taakbalk, kan er altijd gewoon even op klikken als ik per ongeluk die sneltoest heb ge"hit".
Dat zeg ik, doordat je een sneltoets commando per ongeluk getypt hebt. En welke dat bij jou is, moet je even uitzoeken op je pc/laptop.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:33 schreef Githa het volgende:
Ja, ik heb ze ook in de taakbalk gezet, maar hoe ze nu steeds overspringen![]()
Ow haha ik bedoelde de knop " met ' en de / gebruikte ik als tussenteken oid... gewoon verkeerd getypt van mij....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef Githa het volgende:
Neej toch Diaanjij zegt / en ik zeg "
Toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |