veel vroom lullen en weinig vullen.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:31 schreef sigme het volgende:
Een echte Rouvoetpost.
Spek en bonen schaaplap. Hoop ik.
Wat raar.. Heb ik die post geëdit? Ik dacht dat ik die typefout er in de voorbeeldfase al uithaalde?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
veel vroom lullen en weinig vullen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat raar.. Heb ik die post geëdit? Ik dacht dat ik die typefout er in de voorbeeldfase al uithaalde?
quote:Stewardess geschorst na seks met filmacteur
LONDEN - Vliegmaatschappij Qantas heeft een stewardess geschorst nadat zij met acteur Ralph Fiennes op grote hoogte was betrapt in het toilet.
Zeker twee bemanningsleden zagen op een vlucht van Australië naar India in januari het stel kort na elkaar de wc verlaten. Dat was tegen de regels van het bedrijf, aldus The Sunday Telegraph maandag.
De 44-jarige ster uit The English Patient en uit Schindler's List had zich op het toilet teruggetrokken met een 38-jarige stewardess.
Deze Lisa ontkent dat ze seks hebben gehad. De Britse krant weet nog te vermelden dat de stewardess veertien jaar bij de politie heeft gewerkt en een gediplomeerd duikster is.
Echt waar? Da's wel raar dan.. Ik maakte die typefout.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Garpje van mijn kant.
Ik heb dit weekend AstroTV gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Echt waar? Da's wel raar dan.. Ik maakte die typefout.
Is dat een zender geheel gewijd aan sterrenbeelden?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend AstroTV gezien.
Dat is in den nachtelijke uurtjes en ook overdag op net5. Het is werkelijk van een meesterlijk triest niveau.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat een zender geheel gewijd aan sterrenbeelden?
Nee, daar stond m'n hoofd niet echt naar. En toen kreeg ik nog wat aanspraak ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:24 schreef Reya het volgende:
Was de Groene eigenlijk nog interessant, sigme?
Ik ben bevooroordeeld, dus dat valt lastig te zeggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, daar stond m'n hoofd niet echt naar. En toen kreeg ik nog wat aanspraak ook.
Ongeveer het eerste wat die pokerende heren tegen me zeiden was " Jij bent vast héél links he? ". Straal ik POL uit?
Tsja, maar de vraag kan alleen beantwoord worden door iemand die me gezien heeft.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben bevooroordeeld, dus dat valt lastig te zeggen.
Als ik nou ja zeg, zou Napalm de volgende keer dan wel willen komen? En jij?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef Monidique het volgende:
Is er nog wat gerotzooid op de meet?
Had je m'n sms nog gekregen trouwens?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:24 schreef Reya het volgende:
Was de Groene eigenlijk nog interessant, sigme?
Uhuhquote:Op maandag 12 februari 2007 11:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Had je m'n sms nog gekregen trouwens?
Ik zou zeggen dat de meeste radicaal-linkse mensen die ik gekend heb het meer uitstraalden dan jij.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, maar de vraag kan alleen beantwoord worden door iemand die me gezien heeft.
Ik zou pmb_rug en jou wel eens tegelijk willen meeten.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:43 schreef Autodidact het volgende:
Oké. Achteraf bekeken had ik trouwens wel tijd, een afspraak werd afgezegd
Ja was een geile boel.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef Monidique het volgende:
Is er nog wat gerotzooid op de meet?
Dat krijg je met zo'n verhouding jongens / meisjes natuurlijk.quote:
Heb je hem wel eens gemeet dan? IRL ben ik best lief hoor.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou pmb_rug en jou wel eens tegelijk willen meeten.
Uhuh, toen was er nog een verhitte discussie tussen hem en Doffy.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens gemeet dan? IRL ben ik best lief hoor.
Ik moet zometeen fietsen door dit grauwe natte weer. Bah.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo thuis en tevreden.
Ik heb net boodschappen gedaan. Ik stond tot mijn enkels in het water.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet zometeen fietsen door dit grauwe natte weer. Bah.
Dodelijkste bommen in Irak komen uit Iranquote:De dodelijkste bommen die opstandelingen in Irak inzetten tegen Amerikaanse militairen zijn afkomstig uit Iran. Dat zeggen Amerikaanse inlichtingendiensten.
Iran gets military gear in Pentagon surplus salequote:The U.S. military has sold forbidden equipment at least a half-dozen times to middlemen for countries — including Iran and China — who exploited security flaws in the Defense Department’s surplus auctions. The sales include fighter jet parts and missile components.
Moet je die koters van mijn familie (koude kant) daar buiten hun Drentse gehucht eens horen over homo's en buitenlandersquote:Op maandag 12 februari 2007 15:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Drents dorpje geschokt na KRO's Puberruil
Door zo'n jongen word ik straks weer voor domme boer uitgemaakt.
http://science.slashdot.org/article.pl?sid=07/02/12/0227217&from=rssquote:"The former editor of New Scientist has written an article in the TimesOnline suggesting that cosmic rays may affect global climate. The author criticizes the UN's recent global warming report, noting several underreported trends it doesn't account for, such as increasing sea-ice in the Southern Ocean. He describes an experiment by Henrik Svensmark showing a relation between atmospheric cloudiness and atomic particles coming in from exploded stars. In the basement of the Danish National Space Center in 2005, Svensmark's team showed that electrons from cosmic rays caused cloud condensation. Svensmark's scenario apparently predicts several unexplained temperature trends from the warmer trend of the 20th century to the temporary drop in the 1970s, attributed to changes in the sun's magnetic field affecting the amount of cosmic rays entering the atmosphere."
Dat oliegeld heeft hij niet nodig:quote:Op maandag 12 februari 2007 16:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://science.slashdot.org/article.pl?sid=07/02/12/0227217&from=rss
[[url=http://members.home.nl/tss/plaatjes/smileys/geldsmijt.gif]afbeelding][/url]
quote:Thanks to having written The Manic Sun, a book about Svensmark’s initial discovery published in 1997, I have been privileged to be on the inside track for reporting his struggles and successes since then. The outcome is a second book, The Chilling Stars, co-authored by the two of us and published next week by Icon books. We are not exaggerating, we believe, when we subtitle it “A new theory of climate change”.
(...)
The Chilling Stars is published by Icon. It is available for £9.89 including postage from The Sunday Times Books First on 0870 165 8585
Klimaatverandering is een religie?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:50 schreef Chewie het volgende:
Ach ja, veel mensen hebben een religie nodig.
Een wetenschappelijke consensus die ondersteund wordt -uiteraard- door wetenschappelijke feiten en onderbouwingen en theoriën, vergelijk jij met een religie, of heb je het over het "scepsisme" waar men komt met argumenten als "we weten te weinig", "er is nog niet bewezen dat het niet ligt aan een onbekend fenomeen" en "ik geloof het niet, want het is onvoorstelbaar dat de mensheid zoveel invloed heeft"?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:50 schreef Chewie het volgende:
Wat is Opinio?quote:Opinio van deze week nog gelezen?
But facts are sterile; nor vulgar nor sublimequote:Op maandag 12 februari 2007 16:50 schreef Chewie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |