Vooral omdat alle Open Source die hij noemt (the Gimp, firefox, Open Office) ook gewoon voor Mac verkrijgbaar is.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gewoon leren zoeken. En meestal zijn alternatieven net zo goed, al dan niet beter ...![]()
Klopt, die draai ik dan ook vrolijk onder Linux, simpelweg omdat het betere software is. Er zijn echter zat gebieden waar geen fatsoenlijke mainstream software voor is. En ik wil toch graag 3d modellen kunnen bouwen, of er geen drie uur over doen om internet werkend te krijgen waar dit in Vista een kwestie is van wachtwoord invullen is en gaan...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vooral omdat alle Open Source die hij noemt (the Gimp, firefox, Open Office) ook gewoon voor Mac verkrijgbaar is.
3 uur nodig om internet werkend te krijgen onder mac? Dude, koop een broodrooster en vergeet computersquote:Op zondag 11 februari 2007 14:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt, die draai ik dan ook vrolijk onder Linux, simpelweg omdat het betere software is. Er zijn echter zat gebieden waar geen fatsoenlijke mainstream software voor is. En ik wil toch graag 3d modellen kunnen bouwen, of er geen drie uur over doen om internet werkend te krijgen waar dit in Vista een kwestie is van wachtwoord invullen is en gaan...
3 uurquote:Op zondag 11 februari 2007 14:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt, die draai ik dan ook vrolijk onder Linux, simpelweg omdat het betere software is. Er zijn echter zat gebieden waar geen fatsoenlijke mainstream software voor is. En ik wil toch graag 3d modellen kunnen bouwen, of er geen drie uur over doen om internet werkend te krijgen waar dit in Vista een kwestie is van wachtwoord invullen is en gaan...
In Linux kan ik ook al meteen internetten zonder van alles in te stellen (alleen DHCP in een van de configuratie bestanden zetten aangezien ik geen Ubuntu ofzoiets dergelijks gebruik).quote:Op zondag 11 februari 2007 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
3 uur nodig om internet werkend te krijgen onder mac? Dude, koop een broodrooster en vergeet computers
Ja klopt, mijn linux bak prikte ik in mijn router en ik had internet verbinding.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:08 schreef thedude0 het volgende:
[..]
In Linux kan ik ook al meteen internetten zonder van alles in te stellen (alleen DHCP in een van de configuratie bestanden zetten aangezien ik geen Ubuntu ofzoiets dergelijks gebruik).
Als het via UTP is gaat dat ook op voor WIndows en OSX hoor...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn linux bak prikte ik in mijn router en ik had internet verbinding.
Eh ja ik beweer toch nergens dat het op een ander OS anders gaat?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het via UTP is gaat dat ook op voor WIndows en OSX hoor...
Neuh, maar je doet het voorkomen alsof dat onder Linux zo anders isquote:Op zondag 11 februari 2007 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja ik beweer toch nergens dat het op een ander OS anders gaat?
Moest je bij Win95 niet rebooten na het veranderen van je IP adres ? (kan het mis hebben hoor, maar er staat me iets van bij)quote:Op zondag 11 februari 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar je doet het voorkomen alsof dat onder Linux zo anders is.
hell,zelfs win95 was het inprikken en gaan. Lijkt me ook niet meer dan logisch, het is nou geen rocket science dat TCP/IP.
Nou precies, dus ik begrijp zijn opmerking over 3 uur kloten niet zo erg eigenlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar je doet het voorkomen alsof dat onder Linux zo anders is.
hell,zelfs win95 was het inprikken en gaan. Lijkt me ook niet meer dan logisch, het is nou geen rocket science dat TCP/IP.
Bij elke netwerk wijziging inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Moest je bij Win95 niet rebooten na het veranderen van je IP adres ? (kan het mis hebben hoor, maar er staat me iets van bij)
Jep.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Moest je bij Win95 niet rebooten na het veranderen van je IP adres ? (kan het mis hebben hoor, maar er staat me iets van bij)
Maak het triple boot met Solaris voor Intelquote:Op zondag 11 februari 2007 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb weer zin om eens een linuxbak te maken
Binnenkort vista scoren en dan mijn windows machine dual boot maken met linux.
Dan heb ik elk major OS in huis (Ja, ook solaris op een Sun Sparc 19" server)
Nou ja, Win95 gaf het aan, maar vaak werkte het zonder reboot ook wel gewoon hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij elke netwerk wijziging inderdaad.
Mee eens...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, Win95 gaf het aan, maar vaak werkte het zonder reboot ook wel gewoon hoor.
maar ja, dan hebben we het ook over rebooten, niet dat het niet werkte.
Ach komop zeg, we hebben het over win95. Ga nou niet zeggen dat Systeem 7, 8 en 9 zo lekker waren bij Apple.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mee eens...
Maar kan iemand me uitleggen waarom ik mijn OS zou moeten rebooten wanneer er iets in User Space gebeurt ? Dan is er toch iets fundamenteels mis ?
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Linux is leuk, maar dat telt gewoon niet mee omdat er geen hond is die het snapt onder de gewone consumenten.
Vanaf NT 3.1 natuurlijk al en vanaf Windows 2000 was het ook echt bruikbaar voor normale consumenten. Windows 2000 was echt een geweldig systeem voor zijn tijd.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah goed, maar er is natuurlijk vanaf xp compleet gebroken met windows 95 en consorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |