iLife moet je er tegenwoordig apart bij kopen...dus...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef HuHu het volgende:
Inderdaad, Apple komt met het hele (out-of-the-box) iLife gebeuren. Dat wordt allemaal geaccepteerd, maar Microsoft mag geen Media Player meeleveren.
Tsja, voor monopolisten gelden andere regels dan voor kleine bedrijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef Jarno het volgende:
Ik snap daar ook geen zak van, er zit een prachtige (voor doorsnee gebruikers dan) dvd maker en movie maker in Vista, zal straks wel weer niet mogen. Photo Gallery? Idem. MCE? Zal ook wel gevoelig liggen.
Maar nee, Apple mag het hoor! Geen probleem!!
Hoezo moet je iLife apart kopen wat zit er op dat ik nu nog niet er op hebquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:00 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
iLife moet je er tegenwoordig apart bij kopen...dus...![]()
Boeie, een echte man gebruikt het windows classic theme.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:43 schreef sanni het volgende:
Weet iemand - om even iets anders aan te kaarten - of Sun's Looking Glass project
door Windows of Apple is aangekocht om in de eigen materie te kunnen implementeren?
Of is Vista's Areo daar een afgeleide daarvan...![]()
Maar als je OS X opnieuw installeer heb je het nog steedsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:52 schreef Q. het volgende:
iLife zit niet bij OS X maar wel bij nieuwe Macs.
Eeeermquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar als je OS X opnieuw installeer heb je het nog steeds
Echt ik heb laatst Mac os X opnieuw geinstalleerd en nu heb ik nog steeds iPhoto, iMovie, etc.quote:
Dan was het van je recovery DVD en niet van een standaard OS X release DVD...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Echt ik heb laatst Mac os X opnieuw geinstalleerd en nu heb ik nog steeds iPhoto, iMovie, etc.
uhm ik ren even naar boven even kijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dan was het van je recovery DVD en niet van een standaard OS X release DVD...
Sharepoint is voornamelijk leuk voor een intranet, ik zie het nut niet voor een internet site.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wake up smell the coffee. Wel eens van Sharepoint gehoord? Dát is wat de markt wil, en geen enkel stukje OS software kan daar tegen op.
PostgreSql dan. Of thunderbird (voorheen interbase)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft niet. OS heeft z'n charmes, meer ook niet. Apache vind ik trouwens wel een mooi voorbeeld van OS software dat het wel he-le-maal heeft gemaakt. Eerlijk is eerlijk. Maar verder? Zoals ik al zei, MySQL is amper volwassen genoeg om mee te kunnen met Oracle en SQL Server.
Nee, ik ben enthouusiast omdat ik als poweruser na 15 jaar windows ontdek dat OSX dat biedt wat windows me niet bood. Namelijk zorgeloos werken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Juist de Linux freaks of de Apple Freaks zijn Fanatiek over hun OS wat oh zo mooi is.
Want het staat gewoon niet tof om toe tegeven dat Microsoft het gewoon voorelkaar heeft.
Die heb ik gisteren al ontzenuwd. Een acer laptop met minder specs dan de macbook was 100 euro duurder.quote:
Ik heb iWeb ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:05 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ja, klopt....iLife 2005 kreeg je erbij...iLife 2006 moest je kopen..Hier zat iWeb extra bij.
(Mooi programma trouwens!)![]()
Man... Windows...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:58 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Boeie, een echte man gebruikt het windows classic theme.
Kan niet; ik heb een Mac.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:26 schreef Jarno het volgende:
Game on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |