hij zoent toch waardeloosquote:Op zondag 11 februari 2007 13:02 schreef PPL het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat we gaan zoenen.
ach..quote:
Ik vind ze best wel cool, ik wist helaas te laat dat ze zouden spelen dus ik ga ook niet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
*kick* vanavond is wolfmother, nog meer mensen van hier die gaan? ik ga zelf overigens niet hoor
Ik moet werken en t was utiverkocht maar kreeg gister smsje dat er evt een kaartje over was voor mij maarja ik kon niet dus. vrijdag wel naar the rifles, ook best leukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind ze best wel cool, ik wist helaas te laat dat ze zouden spelen dus ik ga ook niet...
Ik welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
*kick* vanavond is wolfmother, nog meer mensen van hier die gaan? ik ga zelf overigens niet hoor
De zanger is niet ziek?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel.
Kaartje is inmiddels weg helaas.
Tis huppelkut sjaakiera nietquote:
Nee, maar misschien had je dan wél een behoorlijke zanger gehad....quote:
Wat is er mis met deze?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, maar misschien had je dan wél een behoorlijke zanger gehad....
Nou, ik zou zeggen: "Wat niet?"quote:
Tja, kwestie van smaak idd, vind het album erg goed... en het geluid bij PJ was voor hun echt baggerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen: "Wat niet?"
Bij PJ vond ik de muziek geweldig....totdat hij zijn krijsbek opendeed....![]()
Maar goed: daarom verschillen smaken, veel plezier!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef Loena-tik- het volgende:ik heb er zin an
![]()
Wilde ik sowieso al eens meemaken Five in A'dam![]()
Ah... Classic FMquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:24 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb me al geestelijk voorbereid.![]()
Gisteren 1987 van Whitesnake even geluisterd en vandaag even een cd van Dream Theatre.![]()
Jup, waren naar de bioscoop geweest en om 23.30 thuis en stinkie moest nog wat dingen opzoeken enzo.quote:
Moet dat dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup, waren naar de bioscoop geweest en om 23.30 thuis en stinkie moest nog wat dingen opzoeken enzo.
Ben ik eigenlijk ooit wel OT geweest in dit topic?
Blooddiamond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef Bluezz het volgende:
Welke film BE?
Ja hele goeie film, keihard iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Blooddiamond.
Echt heel erg goed.
Ik kan alleen nooit zo goed tegen dat soort films. Weten dat jij met je dikke reet in de bioscoop zit terwijl er dus echt ergens in een ander land mensen elkaar zonder pardon afslachten om wat voor debiele reden dan ook.
Wel lekker hoor, we zaten met 4 man in de bioscoop. Stinkie en ik, en nog 2 heren van halverwege de 40.
Geen irritante pubers die er doorheen ouwehoeren, echt doodse stilte.
Excuse me?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan hem echt aanraden HW, neem je meisje ook eens mee uit joh!
ik vind de "nieuwe dicaprio (sinds the departed) best wel OK eigenlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:32 schreef Maanvis het volgende:
Was blood diamond echt zo geweldig? Ik wou er eigenlijk niet heen om meneertje decapprio te ontwijken..
Bijnaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, hoi.
Is het al weekend?
Tssk... parttimersquote:
t.o.v. (minstens) 5*9 is dat parttime.quote:
4x9 is bij mij nog steeds 36, dus ja, parttime!quote:
And proud of it!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
4x9 is bij mij nog steeds 36, dus ja, parttime!
Vandaar dat jullie maar 1 keer in de week naar de kroeg kunnenquote:
Neuh, dat heeft meer met een uitgebreid sociaal leven te makenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaar dat jullie maar 1 keer in de week naar de kroeg kunnen.
Amsterdam-Zuidoost!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:37 schreef Sjeen het volgende:
Ik bied Hongkong... wie bied meer?
Ik vanaf zondag een paar dagen Apollolaan 138...quote:
Nog niet helemaal zeker maar in Mei zit Zuidoost-Azie er idd ook nog aan te komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:37 schreef Sjeen het volgende:
Ik bied Hongkong... wie bied meer?
Defaultquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:07 schreef RealZeus het volgende:
en een liedje van Default.Ik ben even de titel kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |