Gecondoleerd Luchtbel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:37 schreef Luchtbel het volgende:
Mammietje wat heb jij aan Randy verteld over zijn omie?
Deze week is mijn opa overleden. Ik vond het lastig aan Jolie uit te leggen. Wel geprobeerd door te zeggen dat hij dood is gegaan en dat het betekent dat zijn lichaam niet meer kan ademen. En duidelijk gemaakt dat als ze nu bij mijn oma komt, opa er niet meer zal zijn. Ze begreep het wel een beetje geloof ik, dat het iets groots is. Want ze zei dat ze het niet leuk vond voor oma dat opa alle dagen niet meer thuis zou zijn. Dat begreep ze dus wel. Maar of ze het ook echt snapt weet ik niet.
Lastig zulke dingen vind ik, ze was altijd heel gek op hem dus ze zal hem zeker missen als ze daar komt daarom heb ik het ook maar uitgelegd. Hoewel ze nog zo klein is. Vanmiddag ga ik even met haar daarheen maar ik voel me toch wat opgelaten voor als ze het toch niet snapt ofzo.
Waren jullie dat voorbijstormende gezin richting toilet?quote:Op zondag 18 februari 2007 10:42 schreef LadyS het volgende:
gisteren de hele dag zonder luierZelfs naar de Ikea, en steeds op tijd aangegeven dat ze naar het toilet moest.
Ik dacht ook, we vergeten het gewoon met het slaapje. Ik nog zeggen tegen vriend "ze ligt zonder speen in bed".quote:Op zondag 18 februari 2007 14:30 schreef Belana het volgende:
gaat weer stukken beter dutchie, gelukkig wel.
hoest met de spenenkwestie? Hier was gisteren de speen stuk, ideaal moment he.... dachten we... NOT... we kunnen het niet
Ik wou vragen waar je die vandaan had.... maar nu ik je quote zie ik dat het van de Praxis is. Waarom heeft die vent van me die niet gezien?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef Lois het volgende:
Oi moeilijk Dutchie... ik heb helaas geen tips voor je. Sterkte met oppas vinden.
Stiekumerd wij zijn heeel erg tevreden over de wcbril die wij hebben, met geintegreerde verkleiner.
Misschien is dat iets voor je?
[afbeelding]
Ik heb dat ook bij Juul. En brood vindt ie heerlijk, dus dat zou het probleem niet zijn. Het is meer dat dat flesje zo lekker handig is 's ochtends hè..quote:Op maandag 19 februari 2007 10:07 schreef texelonia het volgende:
Denk er wel over om nu maar definitief over te stappen op brood 's morgens, hij moet toch een keer van dat flesje af.
Hmmm ok, die hebben we niet in Delft. Maar misschien heeft babystunter wel wat......quote:Op maandag 19 februari 2007 08:15 schreef Belana het volgende:
stiekemurd, die hebben ze alleen in de megastores. gamma heeft soms ook dergelijke brillen (die hebben wij) maar die van praxis zijn mooier en beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |