Lastig probleem Anitra... lijkt me vreselijk als je kind bang van eten is. Ik kan het me goed voorstellen want ik heb zelf wel eens darmkrampen gehad en dat doet echt pijn, dus als je weet dat dat van een bepaald soort eten krijgt, zou ik het ook resoluut laten staan -hoe lekker ook. Maar zo krijgt hij dus een soort voedselfobie en zie daar maar eens vanaf te komen. Heb echt met Djulian (en jou) te doen. Wat je zegt... hij kan toch moeilijk op pap en banaan alleen leven.
Wat knap zeg... al die stoere kinders die zonder speen gaan slapen!
![]()
Ik stel het drama nog even uit en kijk de kunst hier nog even af! Heb voor mezelf besloten dat Randy er met 2,5 jaar aan geloven moet, dus hij heeft nog 4,5 maanden!
Grappig trouwens dat Bram een vuilnisbakkenauto kiest! Die dingen maken nogal indruk volgens mij; Randy is ook helemaal gek van 'bakakkenauto's (=bah-bakken-auto's!). Hij ziet ze overal (ook als ze er niet zijn!), iedere 'bakak' op straat moet aangewezen worden (en dat zijn er veel), we moeten ze voor hem tekenen en papa moet zelfs op de vloer liggen met hem op zijn benen, alsof hij de rolcontainer is die geleegd wordt!
Randy heeft 2 heftige dagen achter de rug. Gisteren moest hij naar de dokter voor zijn piemeltje. Het was al de 4e keer binnen een half jaar dat ik een druppel bloed in zijn luier vond en hij klaagt steeds over 'piemul auw'. Zijn voorhuidje is ook erg nauw, ik was er al eens eerder mee heen geweest. Nu moeten we het 3 weken iedere dag wat naar achteren schuiven en als het niet ruimer wordt, moet hij besneden worden.
![]()
Geen leuk klusje als het toch al 'auw' doet.
Vandaag is de oma van mijn man begraven en de kinders gingen mee. Nou hoorde daar een kerkdienst bij van een uur en aangezien we nooit in een kerk komen, zag ik daar nogal tegenop met Randy. Maar hij heeft zich re-de-lijk gedragen. Ik vreesde het ergste toen hij na 3 minuten al hardop (en dat hoor je in zo'n kerk) verkondigde; "Genoeg gehad, Nendy moet naar buiten"!
![]()
Maar we wisten hem toch nog stil te houden (met pedagogisch onverantwoorde stroopwafels, hihi!
![]()
) Hij had nog wel 2 keer de lachers op zijn hand, 1 keer toen hij "He, drinken!"
![]()
riep toen de pastoor de kelk aan iemand gaf, en de andere keer toen (ik was er al bang voor) pastoor achter zijn altaar vandaan kwam en Randy ontdekte: "He, die m'neer hep rokkie aan"!
![]()
Ik kreeg het wel even te kwaad toen hij na de begrafenis op het boekje keek naar de foto van 'Omie' en zei: "Dat is Omie. Omie is mooi, he mama? Dag Omie"