abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 februari 2007 @ 08:37:43 #51
103793 kozakken
Living the life
pi_46195387
Hoe ging het met Liam vannacht (en nu)
Jammer van jullie nachtje, snel weer over doen?

En Leon, hoe ging het daarmee vannacht?

En hoe is operatie desert Speen bij onze Bram?

Wat een boel vragen he. ER speelt gewoon zo veel in dit topic!
  zondag 11 februari 2007 @ 09:26:04 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_46195504
hoe is het met Léon gegaan? en met Bram?

Met Liam is het goed gegaan, hij heeft geslapen tot kwart over 6 en heeft nu gelukkig alweer gewoon gegeten en gedronken en dat gaat allemaal goed.
stormy waters...
sailin'
  zondag 11 februari 2007 @ 10:30:28 #53
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46195967
Hier durf ik voorzichtig wat harder te jompelen, hij is niet 1x wakker geworden vannacht.
Hoe is het met Bram gegaan Karin?

Goedzo Liam, hoop dat hij snel weer boven jan is, al is het maar uit eigen belang.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 11 februari 2007 @ 10:37:42 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_46196059
dat komt wel goed dutch
stormy waters...
sailin'
  zondag 11 februari 2007 @ 20:35:39 #55
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46215868
Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar Bram.
  Jubileum moderator zondag 11 februari 2007 @ 20:36:57 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46215921
Karin viert vandaag haar verjaardag dus ik denk dat ze vandaag niet meer online komt eigenlijk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 11 februari 2007 @ 20:38:19 #57
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46215984
Maar tante Lois, slaapt Bram nu zonder speentje?
(en gefeliciteerd met je zus )
  Jubileum moderator zondag 11 februari 2007 @ 20:50:41 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46216545
Ik weet dat Karin het zelf graag wil vertellen dus Tante Lois houdt nog even haar mondje dicht.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 11 februari 2007 @ 20:51:37 #59
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46216591
Oe dat klinkt veelbelovend. Wachten we rustig af.
  zondag 11 februari 2007 @ 20:52:38 #60
103793 kozakken
Living the life
pi_46216637
Oei, oei, nu word ik wel heel benieuwd! Gefeliciteerd Karin (met z'n tweetjes jarig zijn is wel bijzonder hoor ) Wachten dan maar op bram-nieuws!

(En was kai niet in het Overijsselse vandaag? Ben zo benieuwd hoe het met hem gaat en zijn mama!!)
  FOK!fossiel zondag 11 februari 2007 @ 21:35:36 #61
2628 Karin
pi_46218659
Het gaat hier eigenlijk best goed met desert speen

Gisterochtend heel wat gepraat en overredingskracht moeten uitoefenen om hem maar die speen op de kast te laten leggen. Uiteindelijk is het gelukt met het vooruitzicht alvast 1 heel klein kadootje Heel pedagogisch onverantwoord vast maar het werkte wel. Daarna hadden we een hele drukke dag met als hoogtepunt de verjaardag van zijn neefje. Daarna was hij zo moe dat hij om 6 uur in de auto op de terugweg in slaap viel. Dat gebeurt vaker, zeker als hij een drukke week gehad heeft en meestal leggen we hem zo over in bed en slaapt hij de nacht door. Dit keer niet dus, hij begon te huilen om zijn speen. Nou vooruit kom er dan maar uit en dan gaan we nog even tv kijken en nog een broodje eten (wat niet echt nodig was want hij heeft op die verjaardag enorm veel gesnoept). Naar bed gebracht en toen begon het drama, 300x roepen om helemaal niets en uiteindelijk kwam hij toch maar weer naar beneden, hij kon niet slapen. Hij heeft 1 gewezen naar de kast maar het was gelukkig snel over. Weer naar bed gebracht, weer drama en eruit en uiteindelijk heb ik hem om half 11 weer in bed gelegd en ben ik erbij gebleven. Daar werd hij boos op mij en op de hele wereld maar is uiteindelijk wel in slaap gevallen. Is meestal wel moeilijk hoor om te slapen als hij laat op de middag in slaap is gevallen, vaak is het dan niet voor 10en dus dit had ik wel verwacht. Vanmorgen om half 7 wakker en helemaal hyper, hij wou naar beneden lekker spelen. Dus heerlijk de nacht doorgeslapen.
Vandaag weer drukke dag, ik vierde mijn verjaardag. Heb hem om half 8 naar bed gebracht en om 8 uur zat hij weer beneden. Half uurtje later weer naar boven en ben ik bij hem blijven zitten met een boek en viel gelukkig om 9 uur in slaap Niet 1 x gevraagd om zijn speen. En ik hoop dat hij net als vannacht niet wakker wordt want dan ben ik altijd een watje en zal ik het vast heel zielig vinden.
Hij moet echt even opnieuw leren in slaap te vallen zonder speen.

Fijn dat het bij Leon ook best goed gaat. Ik moest net echt even als eerste hier kijken hoe het met hem ging.

Beterschap Liam Maar zo te zien ben je alweer bijna beter.
Kai fijn dat het goed was bij de orthopeed! Hele geruststelling lijkt me.
  zondag 11 februari 2007 @ 21:56:37 #62
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46219660
Gefeliciteerd met je verjaardag, Karin! En ik hoop dat Bram vannacht lekker doorslaapt. Het erbij blijven zitten totdat ze in slaap vallen ken ik nog wel. Erg vermoeiend, maar hopelijk is het van korte duur.

Succes!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 11 februari 2007 @ 22:01:05 #63
103793 kozakken
Living the life
pi_46219901
Klink heel goed Karin! Stoere Bram. Goed hoor! En dat nog wel me een paar van zulke hektische dagen.
  zondag 11 februari 2007 @ 22:13:58 #64
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46220581
Bram

Leon

Hier kreeg ik vrijdag te horen van Juffrouw Ina dat Zoë zo heerlijk meedraait het is alsof ze er altijd al was. Ben me toch een partij trots
  zondag 11 februari 2007 @ 22:30:04 #65
37150 livelink
pi_46221264
En terecht dat je trots bent, Rottdog. Je meisje weet zich mooi staande te houden in de groep en lekker mee te draaien. Daar mag je heel blij mee zijn!
  maandag 12 februari 2007 @ 11:07:51 #66
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46231636
Woehoe Bram! Bikkel
Ik was echt benieuwd hoe het gegaan was en so far so good, mooi joh!

Heb hier zelfs het idee dat Léon beter slaapt zonder speen, hij is nu al 2 nachten achter elkaar niet wakker geworden. Dus dit is voor mama ook heel fijn. (papa hoort hem toch nooit )

Rottdog, terecht dat je trots bent, dat is toch heerlijk om te horen?
pi_46232019
wow, Bram en Léon

super zeg, dat het zo goed gaat (zonder speen).
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Rottdog het volgende:
Hier kreeg ik vrijdag te horen van Juffrouw Ina dat Zoë zo heerlijk meedraait het is alsof ze er altijd al was. Ben me toch een partij trots
Dat is altijd erg leuk om te horen, Rottdog
  maandag 12 februari 2007 @ 13:11:14 #68
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_46234966
Rottdog, wat fijn

Hier een klein jongetje (omdat hij met urgentie is geplaatst is hij echt de jongste van de groep) die de psz heel leuk, maar vooral ook heel spannend vindt. Af en toe een beetje huilen bij het afscheid, maar, zo verzekeren de juffen me, zodra ik uit beeld ben loopt ie al lekker alles te ontdekken. En bij alles dat ie ziet haalt ie effe 1 van de juffen erbij, zodat zij het ook kunnen zien. Elke auto heeft ie ze al geshowd

Vandaag kwam de fotograaf langs, wat op zich al enorm spannend was (20 stuiterende peuters netjes op de foto krijgen ), maar het is allemaal erg goed gegaan. De fotograaf heeft me stiekum Tobi zijn foto al even laten zien op de pc, en had daarnaast echt een té schattige foto van Tobi en nog een ander jochie gemaakt die ie op mijn verzoek ook af gaat drukken.

Schoolfoto's... men, voor mijn gevoel was ie een week geleden nog een baby
pi_46234977
Leon en Bram wat goed!!

Rottdog dat is tch ook heerlijk om te horen?

Djulian is slapen een drama momenteel. Het lijkt of er steeds meer allergieen bijkomen. De huiarts bleef zeggen dat we maar wat moesten proberen omdat de testen tot 4 jaar alle kanten uitschieten en ze vaak niet kloppen bij die kleintjes. We hebben uit gelegd dat het eten zo'n drama is geworden omdat hij bij veel dingen buikpijn krijgtdat bedoel ik met nieuwe allergieen, want ik geef hem echt niks waarvan ik zoiezo al weet dat hij er niet tegen kan en dus grote angst voor eten heeft nu. Het enige wat zonder moeite gaat is de paprijstebloem met opvolgmelk en banaan. Tegn de huisarts ook gezegd dat hij daar toch niet van kan leven tot hij 4 jaar is dus eindelijk de verwijzing gekregen voor het allergie centrum in Utrecht! Maar de wachttijd is ongeveer 4 maanden De verwijzing moet opgestuurd worden naar het centrum en ik ga er een brief bij doen dat het toch wel enige spoed heeft gezien dat pap en banaan het enige is wat hij zonder probleme kan eten.
Ik hoop zo dat ze hem kunnen helpen en dat eten gewoon normaal word.

Pluisje wat leuk nu al de fotograaf!
  maandag 12 februari 2007 @ 13:22:02 #70
37150 livelink
pi_46235245
Lastig, Anitra. Ik hoop dat de testen dan toch wat uitwijzen. Heeft de huisarts ook misschien naar andere mogelijkheden gekeken? Weet je zeker dat de buikpijn door de allergieen komt, bedoel ik.
pi_46235544
Ja dat weten we zeker, gezien zijn ontlasting en de krampen die hij na het eten heeft. De huisarts heeft van alles bekeken vanaf dat hij 7 weken was. Het is zo zielig om die angst te zien die hij heeft voor het eten.
pi_46237481
Bram en Léon, bikkels!!!
Hier ook een klein bikkeltje Ik was die speen zo spuugzat vanmorgen dat ik hem afgepakt heb. Later gezegd dat Swieber de Vos hem meegenomen heeft (samen met alle andere speentjes) en dat hij ze niet terug komt brengen. Toen ze naar bed moest, was het wel huilen (" Sieber speen brengen ")
Maar het was niet echt een drama en nu ligt mijn grote kleine meid te slapen zonder speen!!!!!
Ik ga snel een cadeautje regelen (dit is allemaal vrij resoluut bedacht ) en dan zeg ik haar dat Swieber niet haar speentje heeft terug gebracht maar wle een cadeautje omdat hij zo trots is dat ze znder speen geslapen heeft.

Of zou dit allemaal pedagogoisch incorrect zijn (ik bedoel: het hele Swiebe-verhaal enzo )
pi_46237510
Oh en Djulian
rijstebloem en banaan dat is niet echt veel nee. Ik hoop dat ze er wat haast achter kunnen zetten, Anitra

en ik zag je op ons mii-plein
  maandag 12 februari 2007 @ 14:41:24 #74
61800 Rottdog
pi_46237651
Pedagogisch of niet LadyS als het maar werkt

Djulian vent wat naar toch allemaal
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:22:15 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_46252733
ow wat stoer allemaal iedereen steekt elkaar aan

Rottdog wat fijn dat je meisje het zo goed doet

Anitra, arme Djulian, sterkte
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:08:53 #76
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46259394
Zo LadyS, dat is pas aanpakken zeg! Zitten wij hier dáááágen van tevoren alles voor te bereiden, jij stuurt gewoon Swieber langs. Daar was ik dus niet op gekomen.

Anitra wat een onzekerheid. Ik zal voor jullie duimen.
pi_46266405
Wat goed LadyS! Is ht vannacht goed gegaan zonder speen?

Bedankt voor het duimen, we hopen echt dat hij snel aan de beurt is, want rijstepap en banaan komen onze neus uit.
Hoe zien de hoektandjes van het bovengebit van jullie kindjes eruit? Djulian is nl een vampiertje Dieheeft echt vlijmscherpe punten als bovenhoektanden en ben nieuwsgierig hoe het bij andere kinderen is.
pi_46266545
Dutch, jouw voorbereiding heeft zijn vruchten beter afgeworpen dan Swieber hier hoor Savonds bij het naar bed brengen was haar kussen op een gegeven moment helemaal nat van het huilen en Peter was toen de kamer nog niet eens uit
Nou daar kon Swiebers weke vossenhart niet tegen en heeft toen gauw de speentjes teruggegeven

Dus Anitra, het ging niet zo goed... Nu ga ik eerst maar eens een plan van aanpak maken voor de volgende keer (en mezelf wat harden )
  FOK!fossiel dinsdag 13 februari 2007 @ 21:47:26 #79
2628 Karin
pi_46275908
Ach LadyS, jammer dat het niets geworden is. Ik moet zeggen dat hier de voorbereidingen voornamelijk ook voor mezelf waren, ik ben zo om te lullen door Bram als hij echt zielig is.

Hier gaat het nog steeds fantastisch! Bram vind het nog wel moeilijk in slaap te vallen maar daarom zit ik weer eens aan zijn bed. Eens in de zoveel tijd hebben wij die fase, geen probleem, kom ik ook eens aan een boek lezen toe. Vanavond viel hij al na 10 minuten in slaap.
Vandaag mocht hij zijn 3-dagen-zonder-speen-slapen kadootje kopen. Hij mocht het echt helemaal zelf uitzoeken van me (met enige voorbehoud natuurlijk, geen al te dure dingen maar meestal komt hij met een prul van 5 euro aanzetten). Nu is hij al maanden gek van een grote Wader vuilnisauto met vuilnisbakken. Veeeeeels te groot naar mijn zin, waar moet dat lel nou weer staan? Maarja de liefde was toch te groot, hij vond het al erg jammer dat Sinterklaas die niet gekocht had. En elke keer als we in die speelgoedwinkel waren zat hij ermee te spelen en was het huilen als hij hem niet mocht hebben. Maar vooruit, ik vind zonder speen zo knap, dan mag je hem hebben en als de nieuwheid eraf is zetten we hem wel bij opa en oma in de schuur/tuin Helemaal superhappy naar de speelgoedwinkel, bleek de laatste net vrijdag al verkocht te zijn Ik had enorm drama verwacht maar gelukkig vond hij al snel iets anders wat erg leuk is en gelukkig een stuk kleiner

Past ook erg leuk bij de hijskraan en heftruck die hij al heeft en de boot die hij voor zijn verjaardag krijgt. Wat is het toch fantastisch leuk spul dat Playmobil.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:58:42 #80
37150 livelink
pi_46276651
Oh, maar die Wader auto met vuilnisbakken is echt geweldig, hoor. Job heeft hem al een dik jaar en er wordt heel veel mee gespeeld. Het is wel een sta-in-de-weg, maar dat valt bij mij al helemaal niet meer op tussen de puinhopen. Playmobil heb ik zowaar helemaal niet.

Wel erg knap van Bram, hoor. Het slapen zonder speen. LadyS, jullie tijd komt ook nog wel.
Katja duimt en ik heb nog echt geen idee hoe ik haar daar vanaf moet krijgen.
pi_46278732
Lastig probleem Anitra... lijkt me vreselijk als je kind bang van eten is. Ik kan het me goed voorstellen want ik heb zelf wel eens darmkrampen gehad en dat doet echt pijn, dus als je weet dat dat van een bepaald soort eten krijgt, zou ik het ook resoluut laten staan -hoe lekker ook. Maar zo krijgt hij dus een soort voedselfobie en zie daar maar eens vanaf te komen. Heb echt met Djulian (en jou) te doen. Wat je zegt... hij kan toch moeilijk op pap en banaan alleen leven.

Wat knap zeg... al die stoere kinders die zonder speen gaan slapen! Ik stel het drama nog even uit en kijk de kunst hier nog even af! Heb voor mezelf besloten dat Randy er met 2,5 jaar aan geloven moet, dus hij heeft nog 4,5 maanden!
Grappig trouwens dat Bram een vuilnisbakkenauto kiest! Die dingen maken nogal indruk volgens mij; Randy is ook helemaal gek van 'bakakkenauto's (=bah-bakken-auto's!). Hij ziet ze overal (ook als ze er niet zijn!), iedere 'bakak' op straat moet aangewezen worden (en dat zijn er veel), we moeten ze voor hem tekenen en papa moet zelfs op de vloer liggen met hem op zijn benen, alsof hij de rolcontainer is die geleegd wordt!

Randy heeft 2 heftige dagen achter de rug. Gisteren moest hij naar de dokter voor zijn piemeltje. Het was al de 4e keer binnen een half jaar dat ik een druppel bloed in zijn luier vond en hij klaagt steeds over 'piemul auw'. Zijn voorhuidje is ook erg nauw, ik was er al eens eerder mee heen geweest. Nu moeten we het 3 weken iedere dag wat naar achteren schuiven en als het niet ruimer wordt, moet hij besneden worden. Geen leuk klusje als het toch al 'auw' doet.

Vandaag is de oma van mijn man begraven en de kinders gingen mee. Nou hoorde daar een kerkdienst bij van een uur en aangezien we nooit in een kerk komen, zag ik daar nogal tegenop met Randy. Maar hij heeft zich re-de-lijk gedragen. Ik vreesde het ergste toen hij na 3 minuten al hardop (en dat hoor je in zo'n kerk) verkondigde; "Genoeg gehad, Nendy moet naar buiten"! Maar we wisten hem toch nog stil te houden (met pedagogisch onverantwoorde stroopwafels, hihi! ) Hij had nog wel 2 keer de lachers op zijn hand, 1 keer toen hij "He, drinken!" riep toen de pastoor de kelk aan iemand gaf, en de andere keer toen (ik was er al bang voor) pastoor achter zijn altaar vandaan kwam en Randy ontdekte: "He, die m'neer hep rokkie aan"! Ik kreeg het wel even te kwaad toen hij na de begrafenis op het boekje keek naar de foto van 'Omie' en zei: "Dat is Omie. Omie is mooi, he mama? Dag Omie"
pi_46278789
aah, wat een speen-afscheids-perikelen lees ik allemaal, van dappere ouders & kindjes. ladyS, bij jullie dus toch nog maar even niet doorgezet, ach ja er komen vast wel weer geschiktere momenten. karin, bram, dutchie & léon, knap hoor dat het zo goed lukt!
ik maak me niet zo druk om het speentje dat piet 's avonds in bed nog wel heeft. ik ben allang blij dat ie per toeval (het duim-tussen-de-deur-incident) het duimen heeft afgeleerd. z'n duimnagel is al weer een tijdje helemaal vernieuwd maar hij vindt z'n duim niet meer zo lekker sindsdien. dus vraagt ie standaard om een speen 's avonds, maar volgens mij slaapt hij er in elk geval niet de hele nacht meer mee. ik ga 's avonds voor ik ga slapen altijd nog even bij 'm kijken, maar kan me de keer niet heugen dat ie dan nog een speen in z'n mond had.

ik vind 't ook erg grappig dat bram zo dol is op vuilniswagens. piet vindt die dingen ook geweldig!

en playmobiel, da's hier sinds kort ook helemaal in. nou werd piet afgelopen zondag ook nog eens vreselijk verwend door z'n ome jan met een enorm playmobiel vliegtuig, echt veel te gek. diezelfde ome jan had sinds piets geboorte al regelmatig kleinere playmobiel kadootjes gegeven, die we altijd maar weer voorlopig nog op zolder opborgen want daar was hij lange tijd nog te klein voor, en toen hij er misschien al wel eens wat mee gekund had was het weer onhandig met anna in de buurt. maar onlangs dus toch maar eens al die playmobiel uitgepakt en ze spelen er allebei heel graag mee. vooral anna kan zich er echt uuuuren mee vermaken, zo grappig. (en jaja, anna mag ik hier nu ook officieel bespreken, zij is een peuter, olé! )

[ Bericht 3% gewijzigd door bixister op 13-02-2007 22:41:45 ]
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 09:25:26 #83
81992 Githa
pi_46288062
Zoooo! wat gaat het hard hier
Alle kindjes zonder tut geweldig!

en Anna welkom hier officieel peuter
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:57:03 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46288625
Ik zie ook ineens overal Playmobil opduiken. Mooi kado hoor Bram (en zo handzaam )

Mammietje wat verdrietig en lief tegelijk van Randy. Ze weten je soms zo te raken hč.

LadyS, nou ja je hebt even geprobeerd. De volgende keer gaat het vast beter.

Anna! Welkom meid. Ik was echt nog in de veronderstelling dat je nog maar net 1 was, maar het gaat sneller dan dat deze oude dame kan bijhouden.
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:05:42 #85
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46288803
Anna welkom hier
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46289224
Anna gedraagt zich nu ook meteen als stoere grote meid: ze heeft gisteren AL haar plasjes op de WC gedaan!!!!
pi_46290811
Goed zo Anna
En nog gefeliciteerd ook
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:36:07 #88
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46291084
Anna
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:58:05 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_46305867
Anna u is vlug wat goed
stormy waters...
sailin'
pi_46308228
Anna Wat goed!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46312631
Anna welkom.

En alle kindjes zonder speen. iets dat Fleur nog steeds moet leren.....

Fleur is vandaag precies 3,5 jaar. Heb vanochtend naar school gebeld en we gaan morgenvroeg even langs om kennis te maken. Wat woon ik toch in een echt durp.
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:26:31 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_46322464
Liam was gisteren voor het eerst sinds bijna 10 maanden weer bij het CB. Ogentest goed doorstaan, hij is nu 99,5 cm en 15 kilo en dat was allemaal prima. ze vonden hem erg slim (dat maakt je toch trots he ) en ze vonden dat hij snel zindelijk was, zeker ook omdat ie 's nachts ook zindelijk is meteen. schijnt erg snel te zijn voor een jongentje?
Nou mogen we in november terug en dat is dan de laatste keer

Ik hou Liam vandaag thuis van de PSZ want hij heeft toch wel een buikvirusje hetgeen al dagen voor plotselinge poep zorgt en al 3 dagen kan ie het niet ophouden en zit zijn broek vol, arm kind. dat doe ik hem niet aan op de PSZ, want hij raakt echt volledig in paniek, vind het echt vreselijk. dus dan maar een keer niet.

Mammietje, wat naar voor Randy. Ik weet dat Nick altijd al het voorhuidje naar achter schuift, ook om Liam te leren het goed schoon te maken en dat gaat steeds makkelijker, dus ik hoop voor jullie dat dat helpt. en wat een lieve opmerking over Omie zeg
stormy waters...
sailin'
pi_46322552
Anna wat snel

Noah is gisteren ook weer naar het CB geweest. Ze vond hem iets te licht (12,4 kilo) maar hij zit maar iets onder het gemiddelde, evenals zijn lengte (bijna 90cm). Noah is al een tijd verkouden en heeft soms erge hoestbuien waardoor ie ook moet spugen. Hij heeft ook kringen onder z'n ogen en ze raadde ons aan om met Noah naar de huisarts te gaan, omdat dat kon wijzen op bloedarmoede en daardoor zou zijn weerstand laag zijn, waardoor ie zo lang verkouden kon zijn. Binnenkort dus maar een afspraak maken.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator donderdag 15 februari 2007 @ 14:08:23 #95
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46330820
Iris moest vandaag ook naar het cb maar ze heeft sinds gisteren weer buikgriep (3e keer in 2 maanden tijd ).
Het spugen is gelukkig over en ze is weer haar eigen, obstinate zelf met af en toe een knuffeldipje.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46334098
Iris gauw opknappen meid.
Noah, ben beniewd wat de dokter zegt.
Liam ook snel weer opknappen. De juffen zullen je vast gemist hebben op school.

Heb Fleur gisteren tegen de muur gezet. Ze is 99 cm groot. Ben alleen vergeten te wegen....
En vandaag naar school geweest. En hoe hard ze een paar maanden geleden riep dat ze niet naar de basisschool wilde, zo hard riep ze vanmorgen dat ze niet met me mee terug naar huis wilde. Hihi kleine meisjes worden groot.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:37:12 #97
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_46360321
Beterschap zieke kindjes

Mammietje wat heb jij aan Randy verteld over zijn omie?
Deze week is mijn opa overleden. Ik vond het lastig aan Jolie uit te leggen. Wel geprobeerd door te zeggen dat hij dood is gegaan en dat het betekent dat zijn lichaam niet meer kan ademen. En duidelijk gemaakt dat als ze nu bij mijn oma komt, opa er niet meer zal zijn. Ze begreep het wel een beetje geloof ik, dat het iets groots is. Want ze zei dat ze het niet leuk vond voor oma dat opa alle dagen niet meer thuis zou zijn. Dat begreep ze dus wel. Maar of ze het ook echt snapt weet ik niet.
Lastig zulke dingen vind ik, ze was altijd heel gek op hem dus ze zal hem zeker missen als ze daar komt daarom heb ik het ook maar uitgelegd. Hoewel ze nog zo klein is. Vanmiddag ga ik even met haar daarheen maar ik voel me toch wat opgelaten voor als ze het toch niet snapt ofzo.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:42:49 #98
61800 Rottdog
pi_46360515
LB moeilijk hoor maar gewoon eerlijk zijn en zoveel proberen uit te leggen.
pi_46360703
luchtbel, wat een verdrietig nieuws! gecondoleerd. en het lijkt me een heel heldere uitleg die je aan jolie gegeven hebt. piet is ook nogal met de dood bezig. hij heeft zijn Opa Piet nooit gekend en weet al lang dat die dood is maar hij begint zich er steeds meer over af te vragen, ook over wanneer wij dan dood gaan enz. een moeiiljk onderwerp vind ik. maar ook belangrijk om er niet al te geheimzinnig over te doen.

chacama, tegen de muur gezet klinkt mij (zeker in deze context) nogal eh rigoreus in de oren. wat fijn dat fleur het zo leuk vond op school. was het voor jou ook een prettig gesprek?

iris, beterschap! en ik wilde nog zeggen hoe superschattig ik die prinsessenfoto met papa & de stokpaarden laatst vond.

en liam, ben jij alweer een beetje opgeknapt?

anna's wc-dag heeft zich de afgelopen dagen niet herhaald, maar wel grappig dat ze al zo goed aanvoelt hoe ze moet plassen als ze op de wc gezet wordt. vaak is haar luier droog als ik 'r uit bed haal of er juist naartoe wil brengen, en dan zet ik haar dus even op wc of potje. verder gaat 't ook ineens stukken minder goed met het slapen 's middags, lastig! want ze is dan vaak wel moe maar er als 't ware alweer overheen. en dan valt ze 's avonds aan tafel gewoon (soms letterlijk) in slaap.

hoe is 't met de speen-ontwenningsverschijnselen?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:14:55 #100
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46361472
Luchtbel gecondoleerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')