abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46135394
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:16 schreef bixister het volgende:
stimmt genau renzell. nou ja bijna genau. precies 2 jaar geleden was ik op 1 dag na 43 weken zwanger (van een niet-ingedaalde anna), en werd ik ingeleid. wij kregen die laatste week bijna dagelijks een echo en daarop konden we toch ook nog wel echt wat zien hoor. het gezichtje was bijv. al heel goed zichtbaar, vond ik zo bijzonder. en ik dácht toen ook iets piemeligs te zien maar dat bleek niet echt te kloppen.
En was dat gerekend vanuit de termijnecho of vanaf de datum laatste menstruatie?
Moesten wij ons aan de datum van de termijnecho gehouden hebben was Fons 18 dagen overtijd. Volgens de andere berekening maar een week.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bass-Miss op 09-02-2007 12:33:21 ]
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:50:10 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46136038
Jeetje Beaker, eerlijkheid is fijn maar niet alles, blijkt maar weer!

En verder even een (of misschien wel ) voor allen die het nodig hebben!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46136458
gut, een jaar geleden was ik de 6e uitgerekend!
max kwam jammergenoeg pas 2 weken later
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_46137553
Hier ook nog nix aan de hand hoor. Alles is rustig in da house. Ben alleen super moe en wil slapen. Vanacht lukte dat dus niet omdat ik weer eens aan het malen was over de bevalling enzo Het is onze vierde maar ik vind het weer net zo spannend en een beetje eng als bij de vorige 3

Fendy, balen hoor dat ze nog nix doen. Is het beleid van jullie ziekenhuis ook zo dat ze pas gaan ingrijpen bij 42 weken? Hier wel.

Appelsap, ook nog rustig. ben je het al zat?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:36:40 #55
19529 Fendy
True Spirit
pi_46137592
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:35 schreef Ka-stone het volgende:
Hier ook nog nix aan de hand hoor. Alles is rustig in da house. Ben alleen super moe en wil slapen. Vanacht lukte dat dus niet omdat ik weer eens aan het malen was over de bevalling enzo Het is onze vierde maar ik vind het weer net zo spannend en een beetje eng als bij de vorige 3

Fendy, balen hoor dat ze nog nix doen. Is het beleid van jullie ziekenhuis ook zo dat ze pas gaan ingrijpen bij 42 weken? Hier wel.

Appelsap, ook nog rustig. ben je het al zat?
Ja precies, dinsdag is het exact 42 weken, is er dan nog niets gebeurd, dan mogen we ons half 8 's ochtends gaan melden voor het inleiden.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_46137667
Lishe, ik hoop voor je dat de zetpillen helpen. Sterkte

Beaker, wat een gedoe zeg. Zo is werken ook niet meer leuk.

Renzell, wat fijn dat het met Stijn wat beter gaat.
pi_46137930
Fendy, ik hoop voor jullie dat dan dinsdag de baarmoedermond rijp is. Wanneer het nog niet rijp is krijg je gel om het te laten rijpen (wat klinkt dat stom ). Misschien komen dan de weeen ook wel op gang en anders is het de volgende dag inleiden. Tenminste zo gaat het hier.
pi_46138124
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:27 schreef Bass-Miss het volgende:
En was dat gerekend vanuit de termijnecho of vanaf de datum laatste menstruatie?
die ontliepen elkaar niet.

fendy, wel fijn om te weten dat ze met 42 weken gaan inleiden. bij mij waren ze er wat terughoudend mee omdat dat niet ingedaald zijn toch wat risico's met zich meebracht bij inleiden. uiteindelijk dus toch maar gaan inleiden toen ik bijna 43 weken was. bij mij begonnen ze ook met zo'n gel, maar die was voldoende om de boel op gang te brengen. ah joh de kans is net zo goed aanwezig dat je daar niet eens op hoeft te wachten hoor.
pi_46138709
Ka-stone, logisch dat je het nog steeds spannend vindt hoor. Elke keer is het toch weer een beetje anders toch.

Echt zat ben ik het nog niet. Een klein beetje ongeduldig misschien.
Het gaat met de opa van mijn vriend niet goed en hij wil zo graag de geboorte van ons kindje nog meemaken. (Al is het alleen maar om te horen dat alles goed is gegaan.) Het is maar de vraag of hij dat gaat redden. Gister is hij weer in het ziekenhuis opgenomen. Daarom hoop ik wel dat het geen 2 weken meer gaat duren.
pi_46138984
Appelsap, wat vervelend van jullie opa. Ik hoop voor jullie dat hij de geboorte van jullie kleine nog mag meemaken.

Misschien komt het wel omdat ik 3 keer ben ingeleid en dus bijna precies weet wat er staat te gebeuren. Ik zei gisteren nog tegen m'n man: als ik nu toch nog zelf ga beginnen dan schiet ik denk ik helemaal in de stress, gewoon omdat ik dat nog niet heb meegemaakt
pi_46145958
heb ik het tijdelijk ff erg druk....mis ik alle bevallingen die ik juist in de gaten hield haha.
Voor diegenen die inmiddels bevallen zijn..gefeliciteerd veel geluk met elkaar.

Voor diegenen die op springen staan ....heel veel suc6
pi_46146305
Fendy, succes met de laatste loodjes!

Lief dat jullie allemaal zo meedenken

Ik blijf er gewoon werken, omdat ( ondanks dat ze me het liefst kwijt willen ) ik toch wel goed ben voor de zaak en ik gun het hun niet mijn ontslag in te dienen en ziek thuis dat ken ik niet ....
Vandaag liep ik gewoon weer lachend op mijn werk wetende dat mijn baas dat vreselijk vind
En netjes zoals beloofd heeft hij aangegeven welke 2 dagen ik kan komen werken
Ze hadden natuurlijk gehoopt dat ik uiteindelijk door dit gedoe mijn spullen zou pakken en weg zou gaan, maar dat doe ik dus niet!

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_46146394
haha, die Beaker. Misschien maandag even trakteren ? Met een kaartje erbij "" bedankt voor de fijne samenwerking"...LOL

Sterkte voor alle andere meiden die bovenaan het lijstje staan (en de vaders uiteraard).
pi_46148360
Hee K_P ik las je post in het grote buikenfototopic.
Hoe komt het dat het zo lastig is om te genieten?
Zo te merken is het vrij zwaar! Zo vroeg op bed en minder gaan werken, jammer hoor.
pi_46151200
Nou ja, wel een beetje lastig inderdaad. Ben de eerste 4,5 maand ziek, zwak en misselijk geweest. Nu is dat goddank voorbij, maar groeit die buik enorm hard. Ik werk nu maandag, woensdag en vrijdagen. Op woensdag om 14 uur thuis en die andere dagen rond een uur of 16.30. Ik ben daar al zo moe van, dat ik slaap rond 20 uur. Ook op de vrije dagen en in het weekend. En dat is behoorlijk saai allemaal. Je ziet bijna niemand meer.

Ik weet wel dat het allemaal voor een goed "doel" is, maar zo weinig energie hebben, alles kost al moeite, dan vind ik dit best pittig. En hoe lief iedereen ook is, het valt gewoon zwaar zo'n 2 ling.
Dan ben ik ook weer blij dat ik nog geen kinderen heb of ervaring heb met zwanger zijn. Het overkomt me allemaal. Vantevoren ook nooit een voorstelling gemaakt van zwanger zijn. Ik was zo snel zwanger...en daarvoor was het een beetje ver van mijn bedshow. Ik loop niet als een zombie rond, hoor. Geen zorgen, maar zo af en toe is het bovenstaande wel wat de boventoon voert.

Ik heb onwijs veel zin om de babykamer op te leuken, leuke spullen te kopen etc. En dat moet eigenlijk de komende 3 weken gebeuren, omdat alles vrij snel groeit. Ik zie eigenlijk erg naar de 2 ling uit. Gewoon, dat ze er zijn. Dat ze gezond zijn, dat ze bij ons zijn en dat we dan verder gaan, maar dan met zijn 4 en.

Ik denk dat zwanger zijn gewoon niet echt mijn ding is Maar ja, ik weet niet of dat raar is ?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:41:53 #66
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46153189
nee hoor is niet raar kp. zwanger zijn hoeft niet perse overweldigend geweldig ;leuk en mooi met roze wolkjes erbij te zijn.
straks zijn je kindjes er, dat is toch een mooi doel om wel "even" zwanger voor te zijn
pi_46153543
Kan wel begrijpen als je zo moe bent en er ziek van bent geweest het genieten moeilijk is.
Zeker nu je nog zo druk bent.
Ik hoop echt voor je dat dat komt als je straks wat meer rust hebt en lekker bezig bent met het kamertje en alle spulletjes. Intussen kan je wel lekker genieten van het idee dat je straks je kindjes hebt, ook al duurt het nog even.
pi_46154303
KP, het klinkt niet raar!
Zwanger van 1 kan al zwaar zijn, dus van 2 kan je nog beroerder zijn en het is volgens mij nog uitputtender!
Die roze wolk... pfff, ik denk dat het echt niet voor iedereen weggelegd is.
Maar ik denk dat als je er lekker over aan het dromen bent hoe het straks is dat die wolk er dan even is. Maar nu is het gewoon zwaar.
pi_46156923
Zo... wij zijn er helemaal over uit wat we met het kamertje willen. Welke meubeltjes, welke kleuren (dat wisten we al, behang ligt hier al) etc. etc.
Zie het al helemaal zitten en wat mij betreft mag alles zo snel mogelijk komen
pi_46157283
KP,ik heb hier ook een beetje hetzelfde gevoel(gehad) Een nou niet vrolijke zwangerschap,dus ook niet echt een roze....euhm...blauwe wolk
En dan krijg je ook nog wel es te horen:ja,zeg,je wilde zelf zo graag zwanger worden.....
Ja.....duh....maar wel een beetje lekker in m'n vel aub.,maar daar mag je blijkbaar dan niet om vragen
Heb het van de week al 2 keer gehoord en word er best wel een beetje van......je wilt toch allemaal lekker genieten,zonder zorgen?En als er dan iedere keer weer iets is,dan moet je opeens niet zeuren.....
Dit soort neigingen krijg ik er van

Ka-stone,poeh, jij hebt het gelukkig ook,dat zenuwengevoel voor de bevalling,ook al heb je er een paar meegemaakt
Ook dat schijnt niet te mogen hier....je hebt het al eens meegemaakt,dus wat zeur je nou
Nou,misschien wel juist omdat we het hebben meegemaakt
De eerste bevalling was heftig en eindige in een vacuumbevalling met sub-totaal ruptuur,niet erg fijn dus voor een eerste ervaring.Bevalling 2 was in 5,5 uur vanaf wee 1 gepiept....zo één wil ik er nu dus wel weer.Maar ik roep:hij is er moeilijk ingekomen,dus zal er ook wel moeilijk uitkomen Ach ja,we blijven hopen en duimen,er is toch niks aan te doen.Maar een beetje steun zou wel es leuk zijn en daarom voor jou van mij een en hou vol,we redden het,ook deze keer

Groetjes,Minoes
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:34:03 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46165391
*om een hoekje kijkt...
Is er al babynieuws?
pi_46165437
Beaker wat een gekke gang van zaken bij jou op je werk. Gelukkig kan je er nog een beetje nuchter naar kijken. Dat je baas zich maar meer frustreert dan jij

Kapitein Pannekoek mij leek het altijd heel leuk om een 2-ling te krijgen, maar nu ik zwanger ben van eentje en weet hoe zwaar het is.... pffffff... moet er even niet aan denken. Een diepe buiging van mij voor de meerling-zwangeren!
Dat er geen roze wolkje is, is ook helemaal niet erg. Misschien komt die nog als je leuke spulletjes kan gaan uitzoeken, en zo niet, ook niet erg. Je gaat hier gewoon doorheen voor die 2 kleine flensjes van je.

Nou, zijn er al nieuwe babies in aantocht???
pi_46165863
Ben blij dat jij er ook last van heb hoor Minoes. Misschien is het ook wel omdat het niet je eerste is, je weet ongeveer wel wat er gaat en kan gebeuren. En ik ben 40 jaar dus ik denk dat m'n leeftijd ook wel mee speelt . Ben niet meer zo onbevangen zoals "vroeger". Daarom kan ik ook zo genieten van de verhalen van degene die voor het eerst zwanger zijn.
Ik wens jou een mooie bevalling toe, dat moet gewoon. Geen fijne zwangerschap dan maar een makkelijke bevalling

Hier is trouwens alles rustig
pi_46166684
Fijn om jullie reacties te lezen, daar kan een mens wat mee!
pi_46168561
Ka-stone,als de baby word geboren,ben ik 39,5 jaar We ontlopen elkaar dus niet echt.En ja,soms is het een nadeel,dat we weten wat er komt,maar aan de andere kant ook niet.Ik zal nu echt zoiets hebben van:owwwwwww ja.......zó was het dus Ik hoop er rustiger onder te zijn dan de 1e keer ,ben nu meer zenuwachtiger voor de reactie van mijn hubbie.Voor hem word het de eerste en hij is bang dat ie onderuit gaat,omdat ie straks ziet dat ik pijn heb en hij er niks aan kan doen Dus ik moet me op die weeën concentreren en hem ook niet in de stress laten schieten
Ik roep ook al een poosje:Ach misschien gaat het wel zo snel,dat je m hier thuis zelf op moet vangen Dat heeft ie geloof ik wel liever,want hij is bang voor t zh Nou ja,in de afgelopen 4 jaar is hij al vaak zat met mij er heen geweest,maar als t niet hoeft,gaat ie er niet heen.
Hoe oud zijn jouw andere kids?Willen die ook mee/bij de bevalling zijn?
Mijn oudste wil er wel bij zijn,maar ze mag van mij lekker op de gang blijven met haar zusje,want die hoeft dat allemaal niet te zien.Ik wil t graag met hubbie doen en ben bang dat ik me ongemakkelijk ga voelen met haar erbij.En ik ben bang ,dat het haar ook erg afschrikt En dan word ik straks nooit geen oma

Groetjes,Minoes
pi_46168732
Hier alles nog rustig, behalve ik zelf niet.
Krijg harde buiken van alles wat ik doe. Even de trap aflopen, even stofzuigen.
Ben het even zat, hij mag nu wel komen.
pi_46168786
ik herken veel van wat je schrijft KP !
(ook al is het er hier maar één)
ik herken bij mij ook geen roze wolk hoor...hoewel ik nu toch wel toe lijk aan spullen uit studeerkamer ruimen zodat we "te zijnertijd" aan de kinderkamer kunnen beginnen.
Langzaam maar zeker groeit het idee dus toch wel.
Lichamelijk valt het me niet tegen, maar ook niet mee
merk ook vermoeidheid en toch nog veel verdrietige buïen!
Dus nee, geen roze wolk hier!
(eigenlijk vind ik het wel fijn dat we hier in huis gewoon 'nuchter' blijven)
pi_46169491
Vind ik ook appelsap
Vervelend die harde buiken. Hoop dat die kleine snel komt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46171912
Minoes het "voordeel" dat er een tijd tussen de jongste en de baby zit is dat je wat dingen vergeten bent waarvan je straks denkt: ohja dat was ook zo. Hoeveel leeftijd zit er bij jou tussen de kinderen? ik ken geen andere moeders die groot leeftijdsverschil hebben tussen de kinderen
pi_46176745
Marit, ja nuchter kan je het ook gewoon noemen inderdaad. Het is die "boze" buitenwereld die de godganse dag roept..."ach, wat prachtig 2" en "dat had ik ook zo graag gewild" en vooral de topper " ze groeien goed, zo te zien"...... Ze moesten eens weten hoeveel energie, tranen, uren slaap dit allemaal kost. Zo...gemopper gaat weer uit.

Enthousiasme weer aan, want we gaan weer eten !
pi_46181466
Minoes, wel leuk om te lezen dat wij elkaar qua leeftijd niet veel maken. Mijn oudste zoon is 12 jaar, dan komt m'n dochter van 9 jaar en dan m'n jongste zoon van 3 jaar. Een heerlijk koppel. De oudste en de jongste kunnen het heel goed met elkaar vinden en lijken uiterlijk heel veel op elkaar. Ik heb straks echt twee koppeltjes, 2 groten en 2 kleintjes
De kinderen hebben het er nog nooit over gehad of ze erbij mogen zijn, ik zelf zou het niet willen hoor dat ze erbij zijn. Stel je voor dat ze ruzie gaan staan maken aan je bed...... Nee ik moet daar dus echt niet aan denken.
Spannend voor jou man de eerste Misschien valt het voor hem ook allemaal wel mee en blijft hij op z'n benen staan. Mijn man staat altijd in de weg Bij de vorige bevallingen moesten ze steeds vragen ofdat hij even opzij wilde gaan staan
  zondag 11 februari 2007 @ 01:19:41 #82
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_46192321
ik ken geen andere moeders die groot leeftijdsverschil hebben tussen de kinderen

Anitra ik heb twee dochters eentje van 28 en eentje van 14, dus 14 jaar ertussen. Als je ervaringen uit wilt wisselen dan geef je maar een gil.
  zondag 11 februari 2007 @ 09:47:41 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46195625
Fendy!!!!!!!!! Kom je eens melden! Ik zie nu pas dat je hier gisteren de hele dag niet geweest bent!
Kom eens vertellen van jullie prachtige kind! Want dat hebben jullie vast wel in je armen nu, zo na 36 uur stilte hier.

En Appelsapje hoe is het bij jullie? Gaat de verlos gelijk krijgen met dat ze dacht dat het dit weekend wel zou komen?
En hoe is het met Sandertjes opa?

Ka-stone en bibikuif, bij jullie nog nieuws?
pi_46195663
Ik ben ook wel benieuwd of er al baby-nieuws is...

Wij hebben gisteravond mijn ouders en broertje verteld dat we gezinsuitbreiding verwachten en ze reageerden heel leuk . We hadden een brief gemaakt voor mijn broertje met het bericht dat hij over een tijdje niet meer terecht kan in de "logeerkamer" omdat we een nieuwe bewoner/bewoonster verwachten. Hij las het en met grote ogen vroeg hij: echt waar ?
En mijn ouders niet begrijpend kijken, toen hebben we gevraagd of hij het hardop wilde voorlezen en toen viel het kwartje. Ouders zijn helemaal trots .

Straks naar mn schoonouders...
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † zondag 11 februari 2007 @ 09:54:44 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46195670
krijg je eigenlijk met een tweeling 2 x zoveel zwangerschapsverlof?
pi_46195827
quote:
Op zondag 11 februari 2007 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
krijg je eigenlijk met een tweeling 2 x zoveel zwangerschapsverlof?
Ik denk het eigenlijk niet, maar ik ben wel voor!
  zondag 11 februari 2007 @ 10:20:51 #87
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46195864
Ik dacht het ook niet, hoor.

Denk je dat je een tweeling krijgt, Nijna? Je roept zo enthousiast dat je voor bent.

Zouden we vandaag nog die kwartetbevalling krijgen? Ik gok eigenlijk van niet. Maar Fendy heeft inderdaad al lang niks meer van zich laten horen, dus ga ik er maar vanuit dat daar in ieder geval een babietje (in aankomst) is.

Heeft iemand nog wel eens wat van Catootje gehoord?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46196193
Ik krijg normaal aantal weken zwangerschapsverlof, maarrrrrrrrrr
dubbel aantal ouderschapsverlof. In het onderwijs kan je een behoorlijk deel (dacht 55% en een deel vd belasting, aangevuld tot 90 % van je salaris, zo ongeveer) uitbetaald krijgen.
Ik heb ervoor gekozen om het ouderschapsverlof aan mijn zwangerschapsverlof te plakken, dat betekent voor mij dat ik half april 2007 met verlof ga en op 17 maart 2008 weer ga werken
  zondag 11 februari 2007 @ 10:55:27 #89
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46196291
quote:
Op zondag 11 februari 2007 10:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik krijg normaal aantal weken zwangerschapsverlof, maarrrrrrrrrr
dubbel aantal ouderschapsverlof. In het onderwijs kan je een behoorlijk deel (dacht 55% en een deel vd belasting, aangevuld tot 90 % van je salaris, zo ongeveer) uitbetaald krijgen.
Ik heb ervoor gekozen om het ouderschapsverlof aan mijn zwangerschapsverlof te plakken, dat betekent voor mij dat ik half april 2007 met verlof ga en op 17 maart 2008 weer ga werken
Geweldig toch, dat je straks zo lang bij je hummeltjes flensjes kunt blijven?!

Teruggave door de belasting klopt, mits je een levensloopverzekering hebt afgesloten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46196301
ook dat is geregeld ! En het is op basis van 2,5 dag werken, want dat ga ik werken ergens ooit in 2008.
  zondag 11 februari 2007 @ 10:58:38 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46196332
Wat lekker k_p! Dat geeft je mooi de tijd om heel lang van je kindjes te genieten en vooral om een beetje een ritme te kunnen krijgen.
  zondag 11 februari 2007 @ 11:20:39 #92
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46196614
Nou K-P, je hebt het goed voor elkaar. Fijn hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46196662
Ka-stone,mijn oudste dochter is 13 jaar en mijn jongste dochter 11.Er zal dus precies 11,5 jaar leeftijdsverschil zitten tussen nr.2 en 3.
Soms vragen mensen wel eens,of ik wel weet,waar ik aan begin.........Tja,we zijn er niet voor niks 4 jaar mee bezig geweest en nee,ik heb er niet voor gekozen om zo lang te moeten wachten Maar je ziet,je kunt plannen wat je wilt,het moet wel lukken allemaal.......En dan zijn ze snel stil
Ik heb dus geen stelletjes straks,maar 2 extra "moeders",dat word vechten wie er achter de kinderwagen mag.........laat ze ut niet proberen
Hihi,nee hoor,zal wel loslopen,ik douw m gewoon in de zak,is er niks te vechten Of ben ik nou te kloekerig
En pa is er ook nog!Leuk juist,dat jouw hubbie zo lekker betrokken was bij de bevalling,ik hoop dat die van mij straks ook wat meer/verder durft te kijken dan mijn buik.Maar als ie overeind blijft,ben ik allang blij

Hoe is t met de LLM?????Al baby's geboren vannacht......doe es melden aan deze ongeduldige moekes in spé

Groetjes,Minoes
  zondag 11 februari 2007 @ 12:07:16 #94
19529 Fendy
True Spirit
pi_46197454
quote:
Op zondag 11 februari 2007 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Fendy!!!!!!!!! Kom je eens melden! Ik zie nu pas dat je hier gisteren de hele dag niet geweest bent!
Kom eens vertellen van jullie prachtige kind! Want dat hebben jullie vast wel in je armen nu, zo na 36 uur stilte hier.

En Appelsapje hoe is het bij jullie? Gaat de verlos gelijk krijgen met dat ze dacht dat het dit weekend wel zou komen?

Ja nee inderdaad, Ik ben effe niet geweest, maar er is ook nog niets gebeurd verder. Wel vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor het hartfilmpje, dat was gelukkig uitstekend .

Zoals het er nu naar uitziet melden we ons dinsdagochtend op de kraamafdeling en zal er eerst geprimed gaan worden. Oh ja, de verloskundige komt waarschijnlijk vandaag nog even strippen .
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 11 februari 2007 @ 12:08:08 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46197484
Ik denk er is nieuws!

Nou ja, fijn te horen dat het nog goed gaat met jullie kindje iig!
  zondag 11 februari 2007 @ 12:10:51 #96
19529 Fendy
True Spirit
pi_46197549
quote:
Op zondag 11 februari 2007 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk er is nieuws!

Nou ja, fijn te horen dat het nog goed gaat met jullie kindje iig!
Dat sowieso
Je hebt gelijk Fen.
pi_46197980
quote:
Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef livelink het volgende:
Denk je dat je een tweeling krijgt, Nijna? Je roept zo enthousiast dat je voor bent.
Nou nee, alhoewel ik wel moet zeggen dat er in onze woonplaats opvallend veel tweelingen zijn (twee-eiïg dan). Heb al eens aan de huisarts (heeft ook een tweeling) gevraagd of er misschien iets in het water zit ofzo. Daar moest hij smakelijk om lachen.
Maar ik ga voorlopig maar lekker uit van 1
  zondag 11 februari 2007 @ 12:30:30 #98
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46197989
Vandaag is het jouw dag Appelsap!!!
pi_46203278
quote:
Op zondag 11 februari 2007 09:47 schreef Brighteyes het volgende:

Nee, ik denk niet dat ze gelijk gaat krijgen.
Heb het gevoel dat hij helemaal niet uit zichzelf wil gaan komen.
Het gaat wat beter, maar nog steeds slecht. Hij doet zijn best om vol te houden.
  † In Memoriam † zondag 11 februari 2007 @ 15:57:59 #100
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46206562
Fendy jullie geduld wordt ook behoorlijk op de proef gesteld zeg. Gelukkig houden ze jullie kindje goed in de gaten en is het einde in zicht. Spannend joh, maar o zo geweldig dat het bijna zover is

Appelsap je kindje heeft het gewoon ontzettend fijn bij jou en geniet nog even van de laatste momenten in je buik

Ka-stone wat jammer dat het slapen niet wil lukken terwijl je er juist nu zo'n behoefte aan hebt. Kun je overdag niet af een toe een powernap doen? Ook voor jullie kan het nu elk moment gebeuren!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')