En was dat gerekend vanuit de termijnecho of vanaf de datum laatste menstruatie?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:16 schreef bixister het volgende:
stimmt genau renzell. nou ja bijna genau. precies 2 jaar geleden was ik op 1 dag na 43 weken zwanger (van een niet-ingedaalde anna), en werd ik ingeleid.wij kregen die laatste week bijna dagelijks een echo en daarop konden we toch ook nog wel echt wat zien hoor. het gezichtje was bijv. al heel goed zichtbaar, vond ik zo bijzonder.
en ik dácht toen ook iets piemeligs te zien maar dat bleek niet echt te kloppen.
Ja precies, dinsdag is het exact 42 weken, is er dan nog niets gebeurd, dan mogen we ons half 8 's ochtends gaan melden voor het inleiden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:35 schreef Ka-stone het volgende:
Hier ook nog nix aan de hand hoor. Alles is rustig in da house.Ben alleen super moe en wil slapen. Vanacht lukte dat dus niet omdat ik weer eens aan het malen was over de bevalling enzo
Het is onze vierde maar ik vind het weer net zo spannend en een beetje eng als bij de vorige 3
Fendy, balen hoor dat ze nog nix doen. Is het beleid van jullie ziekenhuis ook zo dat ze pas gaan ingrijpen bij 42 weken? Hier wel.
Appelsap, ook nog rustig. ben je het al zat?
die ontliepen elkaar niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:27 schreef Bass-Miss het volgende:
En was dat gerekend vanuit de termijnecho of vanaf de datum laatste menstruatie?
Ik denk het eigenlijk niet, maar ik ben wel voor!quote:Op zondag 11 februari 2007 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
krijg je eigenlijk met een tweeling 2 x zoveel zwangerschapsverlof?
Geweldig toch, dat je straks zo lang bij je hummeltjes flensjes kunt blijven?!quote:Op zondag 11 februari 2007 10:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik krijg normaal aantal weken zwangerschapsverlof, maarrrrrrrrrr
dubbel aantal ouderschapsverlof. In het onderwijs kan je een behoorlijk deel (dacht 55% en een deel vd belasting, aangevuld tot 90 % van je salaris, zo ongeveer) uitbetaald krijgen.
Ik heb ervoor gekozen om het ouderschapsverlof aan mijn zwangerschapsverlof te plakken, dat betekent voor mij dat ik half april 2007 met verlof ga en op 17 maart 2008 weer ga werken![]()
![]()
![]()
Ja nee inderdaad, Ik ben effe niet geweest, maar er is ook nog niets gebeurd verder. Wel vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor het hartfilmpje, dat was gelukkig uitstekendquote:Op zondag 11 februari 2007 09:47 schreef Brighteyes het volgende:Fendy!!!!!!!!! Kom je eens melden! Ik zie nu pas dat je hier gisteren de hele dag niet geweest bent!
Kom eens vertellen van jullie prachtige kind! Want dat hebben jullie vast wel in je armen nu, zo na 36 uur stilte hier.
En Appelsapje hoe is het bij jullie? Gaat de verlos gelijk krijgen met dat ze dacht dat het dit weekend wel zou komen?
En hoe is het met Sandertjes opa?
Ka-stone en bibikuif, bij jullie nog nieuws?
Dat sowiesoquote:Op zondag 11 februari 2007 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk er is nieuws!![]()
Nou ja, fijn te horen dat het nog goed gaat met jullie kindje iig!
Nou nee, alhoewel ik wel moet zeggen dat er in onze woonplaats opvallend veel tweelingen zijn (twee-eiïg dan). Heb al eens aan de huisarts (heeft ook een tweeling) gevraagd of er misschien iets in het water zit ofzo. Daar moest hij smakelijk om lachen.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef livelink het volgende:
Denk je dat je een tweeling krijgt, Nijna? Je roept zo enthousiast dat je voor bent.
Nee, ik denk niet dat ze gelijk gaat krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:47 schreef Brighteyes het volgende:Fendy!!!!!!!!! Kom je eens melden! Ik zie nu pas dat je hier gisteren de hele dag niet geweest bent!
Kom eens vertellen van jullie prachtige kind! Want dat hebben jullie vast wel in je armen nu, zo na 36 uur stilte hier.
En Appelsapje hoe is het bij jullie? Gaat de verlos gelijk krijgen met dat ze dacht dat het dit weekend wel zou komen?
En hoe is het met Sandertjes opa?
Ka-stone en bibikuif, bij jullie nog nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |