nee hoor, hij had zijn weblog al lang en geeft alleen een hint naar de uitzending van die avond.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:49 schreef Mariposa het volgende:
En Paul, lastig, ik vind het vreemd dat hij zijn eigen aanwijzigingen geeft en zijn weblog zo bijhoud. Is het in overleg met het productieteam omdat hij de mol is. Komt het uit zichzelf? Zitten er aanwijzingen in zijn weblog? Ik weet het gewoon niet.
Eva zou ik wel raar vinden als mol. Bij de tempelopdracht ging ze als eerste. Als je als eerste gaat, kun je niet echt veel mollenacties uitvoeren. De rest van het spel zit je maar een beetje aan de kant.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:20 schreef Urnie het volgende:
Ik blijf gewoon bij Renate als mol. totdat ze eruit vliegt.
En Eva houd ik ook in de smiezen.
Inge blijft overquote:
quote:Ik weet niet of het al gevonden is.
Maar bij de foto-opdracht zijn die foto's van Dick en Renate hetzelfde als die van WIDM.nl:->
->
Alleen het plaatje van Nadja is anders:->
Tja je kan ook even Fok vermijden als je nog moet kijken natuurlijk... Als je overal op fok altijd maar rekening zou moeten houden met iemand die eventueel later kijkt, kun je net zo goed verbieden dat er topic-reeksen als deze lopen....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Bedankt dat ik door deze topictitel eigenlijk niet eens meer naar de executie hoefde te kijken.
Leg mij dan maar even uit waarom het niet gold voor deeltje 9quote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef alwaysthebest het volgende:
edit: even vaan feedback verschuiven.
WIDM 2007 #9: met acteurs, Dj en scheidsrechterquote:Op zondag 11 februari 2007 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leg mij dan maar even uit waarom het niet gold voor deeltje 9![]()
Paul is echt niet de mol. Dat kan gewoon niet. Hij was al uit het spel.quote:
Fok mijden nog wel... Je kan toch gewoon wel even nadenken over een goede TT waarin je niets verklapt? Als ik nou hier in dit topic was gaan lezen dan had het mijn fout geweest, maar die mijd ik juist als ik nog moet kijken...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja je kan ook even Fok vermijden als je nog moet kijken natuurlijk... Als je overal op fok altijd maar rekening zou moeten houden met iemand die eventueel later kijkt, kun je net zo goed verbieden dat er topic-reeksen als deze lopen....
Vorig jaar ging Miloushka bij het Memory spel ook als eerste en pakte meteen een combinatie die geld kostte... Later bleek dat ze dit vooraf wist en dat ze alleen hoefde te zorgen dat ze als eerste mocht beginnen. Eva kan best geweten hebben dat de optie rechtdoor zou betekenen dat ze meteen af was. Dat was i.m.o. de enige manier waarop onopvallend gemold kon worden in die opdracht.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:11 schreef Nuna het volgende:
[..]
Eva zou ik wel raar vinden als mol. Bij de tempelopdracht ging ze als eerste. Als je als eerste gaat, kun je niet echt veel mollenacties uitvoeren. De rest van het spel zit je maar een beetje aan de kant.
Je kan het ook anders uitleggen: Inge kwam boven om te proberen de rest over te halen. Als Eva de mol is wist ze vast dat Karel iedereen die vraag ging voorleggen en wachtte ze zo lang mogelijk tot aan van de kandidaten zou toehappen. (Pas als niemand anders zou toehappen zou ze ws zelf wel gegaan zijn om het zelf te doen). In de tussenliggende tijd heeft Eva zat tijd gehad te polsen of er mensen echt niet zouden gaan. En toen ze daarvan redelijk overtuigd was, was de enige reden om nog naar beneden te gaan zichzelf niet verdacht te maken.quote:Met het abseilen twijfelde ze, maar later ging ze alsnog. Een mol zou dat niet doen, aangezien ze zo Renate en Alex kon overhalen om het ook maar te doen. En dus uiteindelijk geld in de pot kan opleveren.
Het kan best zijn dat de mol in eerste instantie ook niet wist dat Nadja de fotograaf was. Deze opdracht voor Nadja kwam immers voort uit het lijstje dat de kandidaten zelf moesten opstellen n.a.v. de vraag wie ze het minst een vrijstelling gunden. Toen Eva er achter kwam dat Nadja de fotograag moest zijn was iedereen al uit het spel. In het dagboek van de mol staat: Bij de foto-opdracht was het een heel ander verhaal. Ik kón niet anders dan doen wat ik deed. Dit zou je kunnen uitleggen als Eva die moest kiezen, óf zich laten fotograferen door Nadja die wel heel erg opzichtig de fotograaf was en dus daarmee het spel verliezen en zichzelf verdacht maken, óf Nadja op de foto zetten en zichzelf daarmee niet verdacht maken en ja dan maar accepteren dat er geld in de pot komt.quote:En bij de foto opdracht bleef ze als laatste over en bracht ze 5000 euro's in de pot. Als ze de mol zou zijn geweest, wist ze dat Nadja de fotograaf was en had ze zich wel laten fotograferen om geen geld te verdienen.
Het zou volgens mij dus best Eva kunnen zijn, net als vrijwel ieder ander trouwens.... Het is weer uitdagend!!!quote:Dus dan lijkt me het vrij onlogisch dat Eva de mol is.
Bij het begin linksaf slaan en daarmee de groep de hele verkeerde kant opsturen lijkt me dan toch n betere optie...quote:Op maandag 12 februari 2007 10:34 schreef eesch het volgende:
[..]
Vorig jaar ging Miloushka bij het Memory spel ook als eerste en pakte meteen een combinatie die geld kostte... Later bleek dat ze dit vooraf wist en dat ze alleen hoefde te zorgen dat ze als eerste mocht beginnen. Eva kan best geweten hebben dat de optie rechtdoor zou betekenen dat ze meteen af was. Dat was i.m.o. de enige manier waarop onopvallend gemold kon worden in die opdracht.
A. De Mol weet in principe alles..quote:Het kan best zijn dat de mol in eerste instantie ook niet wist dat Nadja de fotograaf was. Deze opdracht voor Nadja kwam immers voort uit het lijstje dat de kandidaten zelf moesten opstellen n.a.v. de vraag wie ze het minst een vrijstelling gunden.
Zie discussie in FBquote:Op maandag 12 februari 2007 01:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fok mijden nog wel... Je kan toch gewoon wel even nadenken over een goede TT waarin je niets verklapt? Als ik nou hier in dit topic was gaan lezen dan had het mijn fout geweest, maar die mijd ik juist als ik nog moet kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |