Nou dit is precies wat ik ook bedoelde als het Paul blijkt te zijn. Dan vind ik het een oneerlijke strijd geweest. Naar mijn mening blijft dan alleen Nadja over (Eva gaat toch niet 5000 euro voor de pot winnen?) en Nadja vind ik een heel slechte mol!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:41 schreef koetjeboe het volgende:
[...]
Blijven over Paul en Eva. Als Paul de mol is, zijn de deelnemers door de programmaleiding goed genaaid. Paul kreeg het rode scherm bij de blinde executie, en moest als opdracht 3 boekjes stelen om in het spel te blijven. Dit mislukt, en Paul smeekt de boekjes vervolgens bij elkaar. Hierbij vermeldt hij ook aan de overige deelnemers dat hij het rode scherm had. Er is zowel bij de boekjesopdracht als bij de veiling die daar op volgte een reeele kans dat Paul het spel moet verlaten. De mol kan het spel niet verlaten, dus in een ongunstig geval had Paul op een gekunstelde manier weer in het spel moeten worden gebracht. Hiermee wordt het publiek in mijn optiek te veel misleid. En voor de kandidaten is het helemaal niet eerlijk. Iedereen die Paul als mol had voordat ze hoorden dat hij het rode scherm had zaten in eerste instantie goed, maar zijn daarna geswitcht, waardoor ze dus feitelijk door de programmamakers op het verkeerde been worden gezet. Dit lijkt me niet de bedoeling van het spel, dat gemaakt moet worden door de deelnemers. Ik ga er dus vanuit dat Paul de mol niet is.
[...]
Iedereen zit wel weer te zeggen: Nadja is een slechte mol. Maar als je niet gestrafd wordt of beloond wordt voor mollenstreken kan je dat dus niet zeggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:05 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Nou dit is precies wat ik ook bedoelde als het Paul blijkt te zijn. Dan vind ik het een oneerlijke strijd geweest. Naar mijn mening blijft dan alleen Nadja over (Eva gaat toch niet 5000 euro voor de pot winnen?) en Nadja vind ik een heel slechte mol!!!!
Dick zei trouwens ´hem´ na afloop, maar daar kan hij ook gewoon mee bedoelen als ´de mol´ -> hem, en dat hij niet wil prijsgeven op wie hij gestemd heeft.. daar zie ik dus niet veel kwaads in dus ik denk wel zeker dat hij op Renate zat. En bij het spel met de liften zag je alleen bij goede antwoorden de mol! En die schietschijven, dat waren er toch echt maar twee volgensmij!! Heeft niemand daar een beeld van misschien??
Het komt er op neer dat ik (en velen met mij) wel eens een wat subtielere Mol willen zien waarvan je pas op het laatst door hebt wat hij of zij allemaal heeft uitgespookt. Bij Nadja kan je dit onderdeel totaal achterwege laten omdat je het toch al weet, ze heeft gewoon nooit een reet uitgevoerd en dat is jammer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:07 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Iedereen zit wel weer te zeggen: Nadja is een slechte mol. Maar als je niet gestrafd wordt of beloond wordt voor mollenstreken kan je dat dus niet zeggen.
Aangezien er dus geen motivatie is voor de mol om goede of slechte dingen te doen, kan je helemaal niet letten op een "goede" of "slechte" mol.
Ja, dat zou ik ook graag zo zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:39 schreef Freezor het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik (en velen met mij) wel eens een wat subtielere Mol willen zien waarvan je pas op het laatst door hebt wat hij of zij allemaal heeft uitgespookt. Bij Nadja kan je dit onderdeel totaal achterwege laten omdat je het toch al weet, ze heeft gewoon nooit een reet uitgevoerd en dat is jammer.
Ik heb ook al een paar aflevering zoiets van het zou toch niet Inge zijn he! Want iedereen kijkt naar de anderen, maar zij glipt overal tussendoor, omdat alles wat zij doet 'echt' lijkt. Maar ondertussen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:22 schreef Bayswater het volgende:
Blijft over Inge, en dat zou geweldig zijn.Wat een emoties bij tegenslagen, fanatiek tot huilen aan toe bij het abseilen. Geen prijs bij de veiling (mol doet laatste bod, dus wint geen prijs).
En het was inderdaad zo, als je de liftvragen fout had kon je ook wellicht de mol zien.
Precies!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef Mikani het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar aflevering zoiets van het zou toch niet Inge zijn he! Want iedereen kijkt naar de anderen, maar zij glipt overal tussendoor, omdat alles wat zij doet 'echt' lijkt. Maar ondertussen!
Ja, want als je op de rug van een olifant hebt gezeten weet je gelijk zijn leeftijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:30 schreef DaMart het volgende:
Nu ik op de officiële site de vragen van de liftopdracht nalees, krijgt Nadja wel heel simpele vragen, die op de één of andere manier allemaal betrekking hebben op haar.
[..]
Vraag 1: Hoeveel geld haalde zij uit de pot? Geld uit de pot halen is mollenwerk.
Vraag 2: Welke rivier zag zij (en niet zagen zij)
vraag 3: Zij kent die olifant beter dan de andere kandidaten, want zij heeft op zijn rug gezeten.
Wie heeft gezegt dat als je een vraag fout beantwoorde je de mol niet te zien zou krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:42 schreef robster16 het volgende:
Mjn gevoel zegt nog steeds Renate. Wie weet is die quote van Dick van een eerder punt of wilde hij in het interview niet zijn mol al prijsgeven.
Paul speelde het liftspel slim! Je kan proberen alle vragen goed te antwoorden dan misschien gokken en hopen dat het goed is maar je kan ook BEWUST een vraag fout beantwoorden. Als je dan twijfelt tussen 2 mensen en je geeft BEWUST een fout antwoord terwijl je beter weet dan kun je iemand wegstrepen, omdat je alleen bij alle antwoorden juist, de mol zou zien. Paul zegt het zo gespeeld te hebben, dus weten we zeker dat degene die Paul zag, de mol niet is...Dat was dus Inge...
Inge kreeg die vraag in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef Hapertje het volgende:
De T-shirt vraag over de koerier: Op zijn T-shirt stond LOMED! Achterstevoren staat er dus DEMOL!!! Wat is er ook alweer gebeurd bij die opdracht? Dit is een hint!
Die vent met dat shirt schreeuwde toch ''wie is de mol'' ofzoiets, iemand moest tekenen voor een pakketje, en dat was Renate die tekende.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef Hapertje het volgende:
De T-shirt vraag over de koerier: Op zijn T-shirt stond LOMED! Achterstevoren staat er dus DEMOL!!! Wat is er ook alweer gebeurd bij die opdracht? Dit is een hint!
Ga er maar van uit dat ze allemaal multiple choice-vragen kregen, maar dat dat er vanwege de voortgang uitgeknipt is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:06 schreef PM-girl het volgende:
Bij de liftenopdracht viel het me op dat volgens mij Eva (?) geen multiple choice vragen kreeg, (of in ieder geval zo gemonteerd), maar later kreeg ook Paul dat niet.
Uhm, vorig jaar was Milouschka volgens mij juist de enige die niets in een afwijkende kleur had gehad..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Remzz het volgende:
Net laatste uitzending van vorig jaar gekregen en daar kreeg Miljoejka ook een ander kleur molboekje dan de anderen. En Nadja kreeg als enige een blauw boekje...
Ik denk niet dat ze die hint nog een keer gebruiken. Die spiegel bij die lift was wel een typische aanwijzing.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Remzz het volgende:
Net laatste uitzending van vorig jaar gekregen en daar kreeg Miljoejka ook een ander kleur molboekje dan de anderen. En Nadja kreeg als enige een blauw boekje...
Dan had zij toch ook een afwijkende kleur?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:32 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Uhm, vorig jaar was Milouschka volgens mij juist de enige die niets in een afwijkende kleur had gehad..
damn... wat scherp....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef Hapertje het volgende:
als mol hoefde je alleen maar af te wachten. Als de andere begonnen met bieden, dan hoef jij je er niet mee te bemoeien. Pas als er niet geboden op wordt op een voorwerp moet je als mol ingrijpen en mee gaan bieden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:25 schreef Remzz het volgende:
Wat raar dat er veel Dick als mol hadden?
Als mol bied je toch zeker mee tijdens die veiling? Dick was de enige die dat niet deed, toen was hij voor mij al zeker geen mol meer.
de aanwijzing bij Milouska was toen uiteindelijk: " de mol is nooit van kleur veranderd" . Iedereen kreeg ergens een afwijkende kleur, en een extra hint naar haar donkere huidskleur die niet verbrande in de zon...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:15 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dan had zij toch ook een afwijkende kleur?
En die had hem fout, en Inge zag vervolgens Nadja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Inge kreeg die vraag in ieder geval
wie kreeg die vraag?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef Hapertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |