Schijnheil.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zit het met jorientje?
4-1.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:04 schreef sjimz het volgende:
TR heeft dalijk 50% van zijn totale postaantal in FB behaald![]()
Ja maar Danny is dan ook van een anders ras. Die snapt de wereld niet helemaal.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik gebruikte juist kk omdat kanker helemaal geedit wordt.
Maar het gaat mij er om dat het geedit wordt, terwijl de head honcho in FB zegt dat het gewoon gebruikt mag worden.
Ik wil mijn medeleven betuigen aan alle Feijenoord suportersquote:Op zondag 11 februari 2007 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Houd je bek eens vuile Urkse inteelt boer.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik wil mijn medeleven betuigen aan alle Feijenoord suporters
Kan niet he.
Jij wil toch zo graag dat ik overal inhoudelijk op in ga.. Bij deze speciaal voor jouquote:Op zondag 11 februari 2007 20:56 schreef sjimz het volgende:
Die TR er nog serieus op in gaan ook nog.
Ik heb medelijden
hey man gefeliciteerd met de drie punten vandaag!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij wil toch zo graag dat ik overal inhoudelijk op in ga.. Bij deze speciaal voor jou![]()
Kijk eens in de spiegelquote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef Happel het volgende:
Nee, jouw repertoire is zo vlekkeloos en hoogstaand.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef Happel het volgende:
Tong is ook een nare man. Niet te begrijpen dat iemand zijn posts nog leest.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:18 schreef jorgenh het volgende:
Haha... ik ben niet heel erg tegen koeman, maar ik kan me hier toch wel een beetje in vinden. Ik bedoel hij zegt zelf na de wedstrijd: 'we dachten dat de buit binnen was'. Dat moet je nooit denken, niet als je niet met 3-0 voor staat.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:47 schreef jorgenh het volgende:
Dat is niet helemaal waar... volgens voetbalcentraal heeft Suarez zelf aangegeven wel naar Nederland te willen in nederland te blijven. Of hebben deze clubs ook al echt belangstelling getoond?
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:59 schreef jorgenh het volgende:
Volgens mij was dat al lang bekend. Wel is het nieuw dat ze in een laboratorium bol bliksems gemaakt hebben. 't artikel is al weer een maandje oud, maar nog wel relevant:
http://www.newscientist.com/article/mg19325863.500
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:55 schreef jorgenh het volgende:
Op voetbalnext staan vaak ook wel wat filmpjes die relevant kunnen zijn.
maak je ook geen zorgen, je wordt heus niet meteen geband. Zoals je al merktquote:Op maandag 12 februari 2007 15:19 schreef jorgenh het volgende:
Ja, meteen bannen die jorgenh, want in onderstaande topics spamt hij ook :s . Even serieus, ik ben gewend veel linkjes te plaatsen in berichten als die relevant zijn. Dat ik twee keer naar die site link komt omdat ik hem gewoon relaxt vind en veel gebruik. Verder zal het me worst wezen. Wel raar dat je meteen als spammer bestempeld wordt.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |