Druk weekend gehad, Ik heb gisteren helaas De Wedstrijden gemist. Ik dacht dat je op talpa.tv alles kon terugkijken maar dat blijken dus alleen de persconferenties te zijn. Weet iemand of er ergens een site is waar de samenvattingen op staan? Of op z'n minst de samenvatting van Utreg-NAC?quote:Voor voetbal en video moet je bij De Wedstrijden.tv zijn. De site heeft met samenvattingen, live-duels van verschillende competities, interviews, persconferenties en reportages een ruim video-aanbod voor voetbalfans.
Op De Wedstrijden.tv worden alle duels getoond uit de Jupiler League en de Duitse Bundesliga, live en samengevat, en veel duels uit de Italiaanse Serie A. Wat betreft de Jupiler League kun je er ook terecht voor interviews met spelers en persconferenties.
Ook bekervoetbal bij De Wedstrijden.tv, waar je alle duels uit de KNVB Beker live kunt volgen, en aandacht voor Oranje en Euro 2008. De Eredivisie is alleen op tv bij Talpa te zien, maar ook van deze competitie zijn er interviews en persconferenties terug te vinden op internet.
Wat is een tvp?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:59 schreef Stofje het volgende:
Zeer zeker een tvp. Ik wilde Utrecht - NAC ook terugkijken (ik ben helaas de verliezende kant) en ook andere wedstrijden. Ik zie ook alleen maar persconferenties enzo.
Door een post in dit topic te plaatsen, plaats ik dit topic ook in mijn actieve topics. Vandaar een terugvindpost, een tvpquote:
Heheh, dat italiaanse commentaar bij Twente - feyenoord, briljantquote:Op maandag 12 februari 2007 13:03 schreef cohen het volgende:
dit is misschien wel iets: http://www.101greatgoals.com/
Dit is wel een goeie ja. Heb nu in ieder geval al wat doelpuntjes van gisteren gezien:)quote:Op maandag 12 februari 2007 13:03 schreef cohen het volgende:
dit is misschien wel iets: http://www.101greatgoals.com/
Ivm het ontbreken van internetrechten voor Tien, mag er niets op internet komen aan samenvattingen, goals en beelden. Vandaar dat de stream ook 9 vd 10 keer op zwart gaat tijdens zondagavond 19.00.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heheh, dat italiaanse commentaar bij Twente - feyenoord, briljant. Nee, toch liever gewoon de Talpa-uitzending... Die is toch ook wel ergens te vinden, neem ik aan?
Maar dan heeft iemand anders die rechten toch, of werkt dat zo niet? Goed, de Tien-samenvatting is er dus niet, maar dan staat er toch wel een samenvatting ergens anders?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ivm het ontbreken van internetrechten voor Tien, mag er niets op internet komen aan samenvattingen, goals en beelden. Vandaar dat de stream ook 9 vd 10 keer op zwart gaat tijdens zondagavond 19.00.
Dus helaas.
Hoop dat ze Utreg-NAC nog erop zetten. Maar hele samenvattingen zijn dus, ondanks dat het verboden is, nergens te vinden?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:55 schreef jorgenh het volgende:
Op voetbalnext staan vaak ook wel wat filmpjes die relevant kunnen zijn.
op nieuwsgroepen staan wel degelijk samenvattingenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:39 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Hoop dat ze Utreg-NAC nog erop zetten. Maar hele samenvattingen zijn dus, ondanks dat het verboden is, nergens te vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |