Normaalgesproken zou ik je gelijk geven. Maar jij bent zo'n debiel dat het voor jezelf mischien ook beter is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:06 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
engerdje(s)...had ook niet anders verwacht van een ajaksiet
haal je straks je papa er nog bij??
Klopt, normaal boeit het me weinig maar Backdoorman is een beetje aan het doorslaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Normaalgesproken zou ik je gelijk geven. Maar jij bent zo'n debiel dat het voor jezelf mischien ook beter is.
Is dat zo? Er wordt wel eens een agenda'tje naast elkaar gelegd, maar niet kunnen Fok!ken is niet kunnen Fok!ken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik helemaal niet. Ik neem aan dat jullie zulke afspraken zelf maken. Lijkt me wel handig. Van vorige mods kan ik met dat in ieder geval herrineren...
Zo is het maar net, Abe is een beetje de vredespijp van het voetbalforum: Zie je Abe voorbij komen dan is het mooi geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
met Abe kunnen we veilig de nacht in
En dat zeg jijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hoef het niet te lezen / erop te reageren.![]()
Jij zegt dat je niet hoeft te reageren. Jij mengt je hier zoveel mogelijk in iedere discussie en dan zeg je tegen anderen dat ze niet hoeven te reageren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja.. Wat is je punt?
Niks kroms aan, jij mist het hele punt weer. ik reageer wanneer ik een discussie aantrekkelijk (op wat voor manier dan ook, leuk interressant, etc....) vind. Als ik dat niet vind (en dus eigenlijk ook niks inhoudelijks heb toe te voegen) dan stop ik met lezen en reageer ik er zeker niet op... Hij vind het blijkbaar niks aan.. Wat heeft het dan voor nut om er toch op te gaan reageren?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je niet hoeft te reageren. Jij mengt je hier zoveel mogelijk in iedere discussie en dan zeg je tegen anderen dat ze niet hoeven te reageren.
Beetje krom.
Bezint eer gij begint.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:00 schreef Bos81 het volgende:
Maar laat ook maar zitten, er valt toch niet te discussieren hierover. Heb al spijt dat ik het heb gepost
Thanks.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:32 schreef sjimz het volgende:
Er worden weer wat ziektes naar elkaar toegewenst in Het grote Feijenoord-topic 251#: Morgen de belangrijkste dag
Hondquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef Backdoorman het volgende:
ehm...ik wil eigenlijk niet door het leven gaan als matennaaier maar omdat hier enkele individuen gisteren het nodig vonden de mensen die over dit forum gaan (administrator heet dat geloof ik..?!) in te lichten over mijn taalgebruik wat in hun ogen ongepast was en waarvoor ik daarop ook werd gewaarschuwd door een van jullie, wil ik nu toch even aankaarten dat een van deze personen, jasza, nu exact hetzelfde taalgebruik oppert, namelijk: kk jood....of is dat netter als het woord wat ik gister opschreef, maar mijns inziens hetzelfde betekent: kankerjood.
gister werd om deze reden mijn bericht verwijderd. ik zou dat nu ook graag zien gebeuren met het door hem zojuist geplaatste bericht in het fc den haag onderwerp, zoniet dan klaag ik de "leiders" van dit forum aan vanwege discriminatiebenieuwd of jullie consequent zijn of slappe hap figuren....
hij bedoelt gewoon dat men even naar het Ado topic moet gaan en daar een post moeten gaan editten waarin een ziekte staatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:17 schreef Suijk het volgende:
Wat een verhaal joh!
heb er overigens normaal geen moeite mee hoor ziektes schelden sarren doet me weinig maar onrecht kan ik niet zo goed tegen dus als ik gister bijna van dit mooie forum wordt gegooid omdat ik "******jood" schreef en enkele figuren het nodig achtten dit melden, lijkt het me onlogisch dat dezelfde figuren kk jood opschrijven en dat dit dan wel mag....maar ja....shit happensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hij bedoelt gewoon dat men even naar het Ado topic moet gaan en daar een post moeten gaan editten waarin een ziekte staat
Jasza gebruikt het hier natuurlijk wel in een ander verband. Maar wat mij betreft hoeven die spreekkoren niet de hele tijd letterlijk gepost te worden. Dus in deze ga ik wel een edit plaatsen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef Backdoorman het volgende:
ehm...ik wil eigenlijk niet door het leven gaan als matennaaier maar omdat hier enkele individuen gisteren het nodig vonden de mensen die over dit forum gaan (administrator heet dat geloof ik..?!) in te lichten over mijn taalgebruik wat in hun ogen ongepast was en waarvoor ik daarop ook werd gewaarschuwd door een van jullie, wil ik nu toch even aankaarten dat een van deze personen, jasza, nu exact hetzelfde taalgebruik oppert, namelijk: kk jood....of is dat netter als het woord wat ik gister opschreef, maar mijns inziens hetzelfde betekent: kankerjood.
gister werd om deze reden mijn bericht verwijderd. ik zou dat nu ook graag zien gebeuren met het door hem zojuist geplaatste bericht in het fc den haag onderwerp, zoniet dan klaag ik de "leiders" van dit forum aan vanwege discriminatiebenieuwd of jullie consequent zijn of slappe hap figuren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |